Hotel Sol Playa

3 reviews over Hotel Sol Playa in het Nederlands

Nooit meer

Bremer
13-11-2017

Een nette kamer en badkamer. Wij hadden geen uitzicht! Het hotel is vreselijk gehorig. De deuren klappen dicht en dit ging bij ons de hele nacht door. Naar de binnenstad Valencia zeker 8 km. Naar het circuit 30 km! Geen aanrader wat ons betreft.

Hotel met fijne badkamer, schoon en aan het strand

Karin Habets
11-12-2016

Ligging echt perfect. Aan het mooie zandstrand.

Goed prijs/kwaliteit verhouding.

eenvoudig ontbijt.

Vriendelijk personeel.

Je kunt naar het moderne gedeelte van Calatrava lopen (ongeveer 30 minuten)

Naar de oude stad met taxi ongeveer 10 euro.

Veel restaurantjes in de omgeving.

Geen supermarkt/bakker in de omgeving.

tof hotelletje

vhtt
12-4-2013

aan het strand waar diverse bars/restaurants waren. Parking aan het hotel, openbaar vervoer dichtbij. Ontbijt was wel pover. Voor de rest heel gedienstig personeel, proper.

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Playa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Playa in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.