Hotel SH Valencia Palace

Hotel SH Valencia Palace
8,7

3 tips over Hotel SH Valencia Palace

frank, 1-6-2015
Wij vonden de bustours leuk om te doen. Vooral tocht B, de Maritieme tocht is leuk. Leuk oud centrum om doorheen te wandelen. Er valt veel te zien.
Nathalie, 6-10-2012
Bezoek de Ciudad de las Artes, dit is al een dag vermaak. Bekijk en ontdek Valencia per fiets. Zo zie je veel in korte tijd en (bijna)altijd een Nederlandse tourgids. Afrader qua restaurant La lola.
marjoleinstraten, 4-10-2012
Ga na een dagje slenteren even relaxen in de spa waar dit hotel over beschikt. Neem een duik in het zwembad op het dakterras en kom helemaal bij in de jacuzzi met uitzicht op de stad. Heerlijk om even op te frissen.

We hebben een aantal aanbieders voor SH Valencia Palace voor je op een rij gezet: