Hotel SH Valencia Palace

9Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor SH Valencia Palace voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna

In Hotel SH Valencia Palace 5* verblijf je in ruime en schone kamers. Het ontbijtbuffet is uitgebreid. Je kunt een verfrissende duik nemen in het zwembad, dat wel een beetje aan de kleine kant is. Het hotel heeft een goede ligging voor een stedentrip naar Valencia, tussen het centrum en het strand in. Naar het oude centrum is het 20 minuten lopen.

37 reviews over Hotel SH Valencia Palace

• 9Lisa21-07-2020

Uitstekend!

Het hotel was ontzettend goed verzorgd. Ontbijt was heerlijk en de Corona maatregelen worden hier erg serieus genomen! Het personeel is zeer vriendelijk.

Zo wilde wij bijvoorbeeld nog even gauw wat eten voordat wij naar het vliegveld gingen om 6.30 uur en het ontbijtpersoneel vond dit geen enkel probleem.

Zwembad is heerlijk en de rooftop bar heeft een super relaxte vibe!

Dit hotel is zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in juli 2020

• 2019
    9Anne Fernhout - Hendriksen18-09-2019

Fantastische, geweldig

Fantastisch hotel, schoon, grote kamer, ligt dicht bij het centrum. Heerlijk met de fiets naar het strand, ongeveer 15 min, prachtig park aan de overkant. Kortom een Top hotel

Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 04-10-2019

Thank you very much for your kinds words Best regads

Gereisd met partner in september 2019

• 9Mirjam08-06-2019

Mooi en luxe hotel ligging aan het Turiapark. Centrum 15 minuten lopen. Op de fiets 20 minuutjes naar het strand. Vriendelijk personeel. Ruime kamers met airco. Ontbijt uitgebreid. Fijn zwembadje met ligbedden en handdoekenservice. Prima adres voor stedentrip!

Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 28-06-2019

Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen. Tot snel, hartelijke groeten!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    9Rudi+Monique07-06-2018

Goede keuze

Zeer goed hotel met klein zwembad met gratis handdoekenservice ,lekker ontbijtbuffet,zeer vriendelijk en behulpzaam personeel zeker 5 sterren waard,goed gelegen centraal 20 minuten wandelen tot in oude stadsgedeelte en shoppingstraten op 100 meter van de tuinen van Jardin del Turia (Turia Park) zeker een aanrader?dineren hebben we altijd in de buurt van het hotel gedaan in verschillende restaurantjes in de buurt maar zeker niet in het centrum is veel duurder en niet zo goed.Fietsen huren is ook een aanrader!!om de bezienswaardigheden te bezoeken.Dus dit hotel is echt aan te raden

Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 19-09-2018

Dear Guest Thank you so much for choosing our hotel for your stay. We are delighted to read that overall you had an enjoyable stay with us and we completely met your expectations. We highly appreciate your comments. It will be a pleasure for us to welcome you future. Kind regards,

Gereisd met partner in juni 2018

• 9sven10-05-2018

prachtig hotel

prachtig hotel met mooie en ruime kamers. Vriendelijk onthaal, goed restaurant. Een absolute aanrader. Klein minpuntje : de kamers mochten iets geluidsdichter zijn.

Guest Experience, Jefe Calidad/ Guest Experience, 19-09-2018

Dear Customer Thanks for staying with us. We work hard to make our guests be happy and appreciate your feedback. Best regards

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Korsmit29-10-2017

Mooi hotel met fantastische service!

We waren hier met de kleinkinderen. De knuffel van mijn kleindochter was per ongeluk met het beddengoed verdwenen in de was. Omdat we die ochtend terug zouden vliegen, is een van de werknemers meteen naar de wasserette gereden om de knuffel te zoeken en op te halen. Dit was een uur rijden! We waren heel blij om knuffel Max weer te zien! Wat een service :-)

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• 8Susanne22-08-2017

Goed hotel met een prima ligging.

Goed hotel, prijs kwaliteit in orde. Ontbijt is goed maar niet erg uitgebreid, lekkere verse jus d'orange, broodjes leken soms een beetje oud. Zwembad is erg klein en niet echt gezellig. Kamers in orde. Kortom goed maar zeker geen 5 sterren waard.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Mike & Carlijn06-08-2017

Heerlijk hotel

Personeel is erg vriendelijk, kamer ziet er schoon uit. Het ontbijt is lekker gevarieerd. Ligging is top tussen het centrum en het strand in. Bus stopt voor de deur, dus dat is ook makkelijk.

We hebben hier echt een heerlijk verblijf gehad, geen grote minpunten. Enige is misschien dat het zwembad echt niet zo groot is (9 ligbedjes en 7 stoelen) maar we hebben elke keer dat we er gebruik van wilden maken wel een plekje weten te vinden, al dan niet gewoon met het handoekje op de grond, ook helemaal prima!

Of het een 5-sterrenhotel is weet ik niet, maar we hebben het goed naar ons zin gehad.

Restauranttip is Flor de Valencia. Top gegeten, hele leuke bediening en dichtbij het hotel. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9E van Hoof19-12-2016

Mooi en fantastisch hotel. Schoon en prima service. Ontbijtbuffet erg lekker alleen de ruimte is wat donker. Handdoekservice bij het zwembad en mogelijkheid om daar te douchen voor vertrek. Zwembad biedt weinig mogelijkheid om met veel mensen van de zon te genieten. Fiets verhuur om de hoek. Ik zou zeker nog eens terugkomen.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Wil Korsmit13-12-2016

Mooi hotel, excellente service!

Het personeel bij de receptie doet alles voor de gasten. Onze kleindochter was haar knuffel kwijt. Deze was per ongeluk met het beddengoed mee naar de wasserij gegaan. Een medewerkster van het hotel heeft drie kwartier gereden met de auto naar de wasserij om de knuffel te zoeken. Wonder boven wonder is dit gelukt en kwam ze met de knuffel terug in het hotel. Hij was nog nat, maar we namen hem meteen mee, want wij moesten naar het vliegveld. Ongelooflijke service! Nogmaals bedankt!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Hotel SH Valencia Palace info