Hotel Serrano

2005

Absoluut geen slecht hotel

Danny
22-9-2005

Absoluut geen slecht hotel. Vriendelijk personeel en zeer schoon. Het ligt vrij ver van zowel centrum als strand maar er stoppen verscheidene buslijnen vlakbij en het openbaar vervoer in Valencia is goed en goedkoop. Minpuntje was dat mijn kamer vrij gehorig was naar de gang.

Gereisd Anders in Thu Sep 22 2005 20:34:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• Tennisbaan2

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Serrano in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Serrano zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.