Hotel San Lorenzo Boutique

9.1Fenomenaal

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

Op vakantie geweest naar San Lorenzo Boutique?

9.1Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor San Lorenzo Boutique voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

7 reviews over Hotel San Lorenzo Boutique

• 2019
    10HA van Ess05-06-2019

Prima!

Het is een heel leuk hotel! Aardig personeel, snel en behulpzaam. Schone kamers met airco. En met luiken zodat je licht en geluiden van buiten kunt weren! Vanuit het hotel kun je goed fietsen huren of een electrisch stepje! De prijs voor Oceanografic is hier lager dan ter plaatse! Zeker aan te bevelen want de wijk is ook nog heel prettig. Kom je uit het drukke centrum is het hier heerlijk om nog even rond te lopen!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9R. Vis03-06-2019

Fantastisch en vriendelijk verblijf!

Goed verzorgd Hotel op een perfecte locatie. In een paar passen ben je aan de ene kant op een mooi en gezellig plein en aan de andere kant in het mooie park. We hadden een driepersoonskamer, dit was een ruime mooie kamer. Service van het hotel was heel goed. Ook zijn ze allemaal even vriendelijk. Via het hotel een elektrische step gehuurd, echt een aanrader. Ook vanuit het hotel een taxi geregeld naar de luchthaven toe, was ook goed geregeld.

Wij hebben het hier heerlijk gehad!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 2018
    8Anouk15-12-2018

Goed hotel voor een stedentrip

Een goed hotel om een aantal nachten in te verblijven. Super ligging, als je het hotel uitloopt ben je meteen in een gezellige (autovrije) straat. Erg leuke stad om een fiets te huren. Dit kan ook om de hoek bij het hotel.

Wij hadden geen ontbijt geboekt in het hotel omdat je overal in de stad kunt ontbijten. Het gedeelte in het hotel waar je kunt ontbijten zag er niet echt goed uit.

We kwamen in de ochtend aan in het hotel, de kamer was nog niet klaar (wat logisch is). Toen we in de middag terug waren in het hotel kregen we de pasjes voor de kamer. Aangekomen bij onze kamer bleek deze helemaal niet schoongemaakt te zijn! Na dit gemeld te hebben bij de receptie zijn ze de kamer meteen gaan schoonmaken. We konden na een dik half uur de kamer in en was schoongemaakt, de kamer zag er prima uit.

Kortom; goed hotel om in te verblijven voor een stedentrip!!

Gereisd met partner in september 2018

• 9Carolien13-01-2018

Fantastisch hotel

Zeer centrale ligging, prima service en ontbijt. Schone kamers. Behulpzaam, personeel. Voor een stedentrip zeer aan te raden.

Gereisd met vrienden in maart 2017

• Oude reviews

9Verena02-05-2017

Mooi hotel, fantastische ligging!

De locatie van het hotel is fantastisch, 2 minuten lopen naar Plaza de la Virgen en 3 minuten naar Plaza de La Reina. De overige pleinen zijn ook op loopafstand te doen. Alle benodigheden zijn aanwezig op de kamer, ook alles zeer schoon. Er is echter geen ontbijt mogelijk in het hotel, echter dit is geen problem, want er zijn genoeg zaken waar je een ontbijt kunt nemen in de ochtend.

Gereisd met partner in april 2017

• 8Frank09-08-2016

prima hotel in hartje Valencia

Valencia is een erg mooie stad. Het hotel ligt op een perfecte plek, midden in het centrum. Alles is op loopafstand en je bent zo met een taxi bij het strand. De service is erg goed. Receptionisten waren allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Kamer was prima, basic, schoon. Wij hebben gekozen voor de ontbijt vouchers. We hebben elke dag ontbeten bij een bakker naast het hotel. Het eten was prima. Niet veel afwisseling, weer basic. Een minpuntje is dat er geen lobby in het hotel aanwezig is. Je kan nergens in het hotel gaan zitten, in je kamer is namelijk ook alleen maar een klein tafeltje. Niet erg handig om aan te gaan zitten. Wij hadden de twee/vierpersoonskamer met twee slaapbanken. Deze sliepen prima. Er zijn erg veel cafeetjes en restaurantjes in Valencia aanwezig waar je zonder te veel geld uit te geven lekker kan eten en drinken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Jos Verhage13-05-2016

Top hotel, sfeervol op perfecte locatie!

Het San Lorenzo Boutique hotel is vorig jaar geopend en gevestigd in een oud klooster. Het gebouw is prachtig gerenoveerd en de locatie is perfect. Je loopt binnen 5 minuten naar de kathedraal van Valencia en de vele mooie pleinen en gezellige straatjes die daar omheen liggen. Het hotel zelf is gevestigd aan een autovrije straat, ideaal. Wat opvalt zijn de ruime en zeer schone kamers. De bedden zijn prima, de badkamers erg netjes en schoon en de afwerking is gewoon goed. De receptie is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels. Ze geven de gasten graag tips voor een aangenaam verblijf in deze fantastische stad. Ontbijten in het hotel zelf is niet mogelijk, wel is er voor 6 euro per persoon een voucher te krijgen waarmee bij een bakkerij of tapasbar naast het hotel (vrije keus) ontbeten kan worden.

Gereisd met partner in mei 2016

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• BuitensportenFietsen