Hotel Primus Valencia

7.7Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

7.7Goed

Travel store

Primus Valencia Hotel is modern, heeft ruime kamers en een badkamer met fijne douche. Het zwembad is klein, maar het ontbijt is goed. Voor een dagje ontspanning kun je terecht in de wellness. Dit hotel is geschikt om Valencia te ontdekken. Huur een fiets bij het hotel en fiets in 15 minuten naar het oude centrum van Valencia of het strand.

52 reviews over Hotel Primus Valencia

• 8Rianne van Teeffelen11-02-2017

Goed hotel, uitstekende uitvalbasis

Personeel verstaat engels maar niet uitgebreid, althans de bardienst, prima ontbijt, lunch en diner duur, bijna niemand eet daar dan ook. schone kamers, alhoewel aan drukke straten geen geluidshinder binnen. ligging t.o. twee shopping centra, aan dezelfde straat, onderin supermarkt, speciaalzaak bakker, cafeetje, verdiepingen uitgebreide ' bijenkorf', bovenin prima a la carte restaurant zeer betaalbaar. shopping centrum andere kant vd straat, luxer, merkwinkels, meer restaurantjes. op 10 mins lopen van de beroemde drooggelegde rivier, Turia 10 km lang en zeeer breed, prachtig om te wandelen of fietsen. openbaarvervoer via soort ov kaart ook voor metro, 1x kopen dan oo laden in supermarkt of tabakszaken. Via app op smartphone prima te volgen waar je bent en bushaltes. bezoek centrum zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in september 2016

• 7Gielis Gepts08-02-2017

Mooi modern hotel

Dicht bij centrum kunst en wetenschap Calatrava makkelijk met de bus overal naartoe voor 1,5 euro. Een uurtje wandelen naar het centrum via de Turia de drooggelegde rivier. Veel groen. Wel aan een drukke baan gelegen. Wifi slecht, telkens terug inloggen. Douche in bad gevaarlijk voor oudere mensen.wel zeer vriendelijke mensen. Restaurant eten niet aan te raden . Zeker aan te raden tapearte restaurant vader en zoon, als je voor het hotel staat met je rug ernaartoe ga je rechts en eerste straat rechts. Super!

Gereisd met partner in februari 2017

• 8T17-10-2016

Heerlijk Valencia, uitstekend hotel!

Een beetje verliefd op Valencia zijn wij geworden! Wat een heerlijke combinatie van cultuur, strand, natuur, lekker eten enz enz. En het hotel heeft hier zeker aan bijgedragen. Kwartier lopen vanaf de metrohalte als je vanaf het vliegveld komt en ter plaatse de bus of natuurlijk de fiets gebruiken! Het hotel is groot, netjes, schoon. Kamers prima, goede bedden, prima badkamer, stille airco. 1 keer geklaagd over een piepende lift wat de nachtrust verstoorde, is direct verholpen. Eten in het restaurant vonden wij niet zo geweldig, hebben we 1 keer gedaan. Ontbijt is ok, voldoende en goede kwaliteit, verder is dat natuurlijk erg persoonlijk. De ligging, tegenover een aantal winkels vonden wij erg leuk, savonds ook uitstekend om de hoek van het hotel kunnen eten. Het zwembad is klein voor het aantal kamers en had in september helaas geen avondzon (wat wel lekker is na een dag slenteren). Maar, al met al is dit een aanrader en zou ik hotel bij een volgend bezoek zo weer boeken!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Cobus10-10-2016

Toppertje

Gewoon goed! Ligging buiten het centrum, maar met de bus 19 ben je er zo. Bus 19 vind je op 5 minuutjes lopen. Hotel is groot, erg netjes en schoon. Mooie, ruime kamer, zonder balkon, heerlijke inloopdouche, goede airco, koelkastje, en de bedden slapen prima. Bedden kraken behoorlijk, en dat is erg jammer. Je hoort het bed van de buren zelfs kraken door de muur heen. Direct tegenover het hotel een grote shoppingmall. Ontbijten in het hotel erg duur, maar in de omgeving zijn overal mogelijkheden. Receptiepersoneel mag wel iets vriendelijker. Zwembad stelt weinig voor

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Jacqueline18-09-2016

mooie stad met diverse mogelijkheden.

stad is mooi en divers. Mooi schoon hotel , waar naar onze mening met een goed management/personeelsbeleid veel meer winst te behalen is mbt de klant.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Tom17-09-2016

Gewoon echt Top vriendelijk,netjes ,schoon.

gewoon echt goed. we waren te vroeg voor het inchecken dus werden de koffers opgeslagen, vriendelijk personeel, schone kamers, leuke receptie, en Barpersoneel, ongedwongen sfeer lekker gemoedelijk, niks is teveel gewoon vragen en het wordt opgelost. echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 8Frouwke16-08-2016

Goed hotel,perfecte locatie

Hotel is schoon goede bedden en airco ,zeer modern( de gangen mochten iets sfeervoller,maar dat is natuurlijk persoonlijk)Personeel vriendelijk,praten Engels.Ontbijt is goed,genoeg aanbod en wordt goed aangevuld.Wij waren er echt om de stad en omgeving te verkennen,dus verder geen gebruik gemaakt van Spa ,zwembad( strand is zooo veel mooier) of het restaurant(zoveel plekken om te eten in de buurt,zelfs om de hoek van hotel)Tegenover hotel zitten winkels,supermarkt.Binnen 5 min sta je in het Turia park en bij Citudad les Artes.Levendig,gezellig tot laat in de avond.Daar ook vlakbij een groot centro met o.a Carrefour.Bushalte tegenover hotel ,lijn 20 naar strand het strand is erg mooi met gezellige boulevard,lijn 19 naar het prachtige oude centrum. Wij hebben het erg fijn gehad in het hotel en genoten van het prachtige Valencia.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 7Lia11-07-2016

Mooi hotel tussen de oude stad en het strand.

Hotel heeft mooie kamers, een klein zwembad met weinig ligstoelen. Na een dagje ronddolen in de stad wil je wel enige afkoeling en relaxen. Het valt niet mee om een stoel te vinden. Ontbijt is iedere dag hetzelfde en stelt niet veel voor. Beter boeken zonder ontbijt. Overal in de buurt ontbijt je tegen een lagere prijs en lekker buiten zitten. Je moet je niet veel voorstellen van de restaurants in de buurt,veel beter naar de oude stad,daar is het veel gezelliger. Taxikosten €10. Dagje strand is ook leuk, wij namen een taxi ong.€ 6. Stoel op het strand € 4.50 en met parasol € 4.50 extra. De hop on/ hop off bus stopt t.o. Het hotel. Wij hebben een kaartje gekocht in de bus voor 2 dagen € 19.p.p. Taxi genomen van vliegveld naar hotel € 30. Terug naar vliegveld € 20. Hoop dat jullie wat hebben aan deze tips. Wij hebben het naar ons zin gehad.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Monique Francissen25-06-2016

UItstekend voor stedentrip!

Prima ligging, buiten het oude centrum maar bijna langs het Oceanografic. Met de bus in ongeveer 25 minuten bij de kathedraal, de bushalte om de hoek. Veel mooier is wandelen naar het oude centrum, ongeveer een half uur lopen door het prachtige park. Vanuit het vliegveld met metrolijn 5 (laatste halte) naar het hotel, naar rechts wandelen en een kwartiertje alleen maar recht door en dan kom je bij het hotel. Prachtig strand, 10 minuten met de bus of twintig minuten wandelen. Het zwembad van het hotel is klein maar prima. Op het einde van de dag (juni) was het soms druk en waren er geen zitstoelen beschikbaar. (er zijn geen ligbedden zoals op de foto's). Hotel is erg groot. De kamer is prima en schoon en heeft geen balkon. Er zijn vriendelijke medewerkers en het ontbijt is prima.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2016

• 9Mark de Leede24-06-2016

Gewoon prima mooi hotel. Goed ontbijt.

Dicht bij winkels en centrum is ook te doen. Gewoon prima. Niet bijzonder geschikt voor kinderen maar voor 5 euro ben je met de taxi op het strand.

Gereisd met partner in juni 2016

Hotel Primus Valencia info