7 vragen over Hotel Primus Valencia

• B.W.M. Mentink--Verweij, 11-08-2019 Rapporteren

Strandlakens

Kun je grote badlakens bij het hotel krijgen om te gebruiken op het strand?

• weemering, 02-04-2018 Rapporteren

parkeergelegenheid

Goedemorgen, Is er voldoende gratis parkeergelegenheid. Als het betaald parkeren is, wat zijn de kosten?

• Joke, 26-09-2016 Rapporteren

Handdoekenservice

Heeft het hotel Handdoekenservice voor het zwembad?

karingoris, 22-11-2016

Ja, te bevragen aan de receptie.

• Leoni, 25-05-2016 Rapporteren

Vervoer Vliegveld hotel

Hallo,

In Juni gaan wij een weekend naar die hotel, kan iemand vertellen hoe de busverbinding is tussen het vliegveld en het hotel, welke lijn er misschien ook gepakt moet worden?

En wat de kosten zijn van een taxi van het vliegveld naar het hotel?

Bedankt alvast!

Groet Leoni

We hebben een aantal aanbieders voor Primus Valencia voor je op een rij gezet:

De Jong Intra
    De Jong Intra
    Vakanties.nl
    Vakanties.nl
    Travel store
    Travel store

• Ilja, 31-03-2014 Rapporteren

Bus vanaf vliegveld naar het hotel

Komend weekend ga ik een weekend naar Valencia. Ik heb dit prachtige hotel geboekt maar vraag me nu af of iemand mij kan vertellen welke bus ik kan nemen vanaf het vliegveld. Volgens mij is het met de metro onmogelijk in dat deel van Valencia te komen? Alle info welkom! Bedankt

Doncker, 29-04-2014

Ik las mee, maar zag dat er geen reactie is gekomen. Misschien kun je uit eigen ervaring vertellen hoe je het best van het vliegveld naar het hotel kunt komen?

• Trece13, 01-11-2013 Rapporteren

Hotel primus Valencia - rustig ?

Het hotel ligt blijkbaar langs drukke weg - geen last van het verkeer 's nachts en 's morgens vroeg? Mogelijkheid om 's middags buiten te zonnen ( als het weer het toelaat ) ? bedankt,

Chella Vd Haar, 26-12-2013

Afhankelijk van de ligging van je kamer. Over het algemeen kwam het verkeer pas laat echt op gang. Wij zaten op kamer 611 en daar viel het mee, dit was meer aan achterzijde vh hotel. Ik slaap door mijnzwangerschap licht maar ben er niet wakker van geworden. Bij het hotel zijn wel wat zonnemogelijkheden maar ik zou lekker naar het prachtige strand gaan, kleine 10 min met fiets.

• Manuela, 25-10-2013 Rapporteren

Kosten Wellness hotel Primus

Wie weet wat het kost om gebruik te maken van de Wellness van optel Primus?

Chella Vd Haar, 26-12-2013

Wij hebben het niet gebruikt maar als ik me niet vergis 15 of 18e voor 1,5u.