Hotel Primus Valencia

7.8Goed

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

7.8Goed

Travel store

Primus Valencia Hotel is modern, heeft ruime kamers en een badkamer met fijne douche. Het zwembad is klein, maar het ontbijt is goed. Voor een dagje ontspanning kun je terecht in de wellness. Dit hotel is geschikt om Valencia te ontdekken. Huur een fiets bij het hotel en fiets in 15 minuten naar het oude centrum van Valencia of het strand.

52 reviews over Hotel Primus Valencia

• 8Ellen28-07-2020

Ondanks alles toch een heerlijke week gehad.

Wij verbleven in een familiekamer. Dit zijn twee 2 persoonskamers gescheiden door een tussendeur. Kleine koelkast aanwezig. Fijn dat er een airco was. Wij hadden geen balkon maar bij het zwembad is een kleine tuin aanwezig waar je heerlijk onder de palmen kunt zitten. Als het hotel volgeboekt is staan er niet voldoende bedjes en stoelen denk ik. Zwembad niet groot maar heerlijk om na een warme dag even in te zwemmen. Bij het ontbijtbuffet wordt alles wat je wilt op je bord gelegd door vriendelijk personeel. Fietsenhuur bij het hotel. Hier kun je bv. mee naar de oude stad en het strand. Het hotel probeerde er alles aan te doen, ondanks de corona, om ons verblijf zo prettig mogelijk te maken.

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 5Gerhard21-07-2020

Goed voor 1 keer

Mooi hotel maar vragen bij het 4 sterren, Het personeel en management top deze doen alles om je verblijf aangenaam te. maken, Door cv19 uiteraard aanpassingen, eten 3 keuze menu waar we na 1 avond zonder probleem hebben veranderd naar enkel ontbijt, ontbijt buffet was niet om u tegen te zeggen, standaard hotel ontbijt niets extra’s, zwembad ja klein gelukkig hotel maar Voor 40% gevuld, onaangename stoelen en de enkele ligbedden zijn aan vernieuwing toe. Kamer mooi groot maar aerco geeft geen koude lucht dus steeds in warme kamer douchen en slapen. Nee voor ons die al jaren reizen in 4 sterren was dit een afknapper.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2020

• 2019
    9Xander22-11-2019

Was top

Hotel was echt top, erg luxe

Gereisd met partner in november 2019

• 8Lin en Lis08-06-2019

In memory of my father and grandfather.

Mijn vader en lieve opa is 6 weken geleden plotseling overleden en omdat mijn dochter zeer verdrietig is wou ik haar afleiden met een citytrip. Valencia trok ons altijd al aan door de historie en architectuur. Ik zag via jullie site een reis hier naartoe en heb meteen geboekt , later heb ik mijn dochter hiermee verrast. Drie dagen helaas door de tijd van de vluchten hebben we alleen anderhalve dag van kunnen genieten. We hebben een record van 10 uur gelopen door de hele stad en door het park. Prachtige stad en zouden graag nog een keer naar Valencia heengaan om de rest te kunnen zien en ook proeven.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 9George Kunis02-06-2019

Valencia en Hotel Primus TOP!

Valencia wat ben je mooi!! Primus Valencia is een heerlijk hotel direct aan het Turia Park. Dit park heeft een lengte van ruim 9 kilometer langs, heerlijk fietsen en/of wandelen. Oceanografic [ aquarium ] en BioParc [ dierentuin ] bevinden zich in dit park. Hotel ligt op fietsafstand van zowel de oude stad en het strand, beide 2,5 km ver. Kamers zijn goed met zeer goede bedden, nette badkamer met bad/douche, toilet en bidet. Ontbijt is zeer uitgebreid en word steeds goed aangevuld. Mooie aangelegde tuin met genoeg zitjes en bedden, zwembad idd wat klein maar ideaal om even af te koelen na een dagje strand. Aan de overkant van het hotel 2 winkelcentra met leuke winkeltjes en voldoende restaurants om lekker te gaan eten. Vliegveld was een kleine 20 minuten rijden met de taxi voor 20 euro. Hotel verhuurd fietsen [ beperkt aantal ] maar is zeker aan te raden om Valencia te ontdekken. Al met al een toptijd gehad grt

Gereisd met oudere kinderen in mei 2019

• 8Jan24-03-2019

Dit hotel lag dicht bij de drooggelegde rivierbedding in Valencia en dat is echt super leuk, want met de fiets kan je dus overal naar toe via deze rivierbedding. Prachtig recreatiegebied midden door de stad. Ook het Hotel is aan te bevelen, we hebben het geboekt met logies en ontbijt. Ligt aan een drukke weg, maar heeft een leuke tuin en klein zwembad. Goed ontbijt. Verder kan je met de fiets naar het strand fietsen . We hebben een fietstour gedaan met een Belgische gids en dat is aan te bevelen, want dan weet je direct de leuke plaatsen.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Inge17-03-2019

Fantastisch!

Super goed hotel. Vriendelijke receptionisten en grote keuze aan het ontbijt. Heel verzorgd en nette kamer.

Gereisd met vrienden in maart 2019

• 2018
    8Romana27-11-2018

Fantastische vakantie gehad!

Mijn vriend en ik waren 8 dagen in Valencia in september. Primus is een mooi, verzorgd en schoon hotel. Mooie kamers met een bad. Goede bedden. Het zwembad is erg klein. Die hadden wij wel groter verwacht. Wij hebben dan ook geen gebruik gemaakt van het zwembad. Het ontbijt is uitgebreid. Het hotel ligt op een goede plek, namelijk tussen het oude centrum, het strand en het moderne gedeelte in. Bij het hotel kan je een fiets huren voor 6 euro per dag. Dat is echt een aanrader. Wij hebben namelijk super veel kunnen zien! Daarnaast ligt het hotel vlakbij 2 grote winkelcentra. Die zijn de moeite waard om te bekijken. Je kunt daar shoppen, naar de supermarkten of uiteten in een van de restaurants. Mijn vriend en ik zijn op vrijdagavond naar club Mia geweest. Dit was ook erg leuk en op loopafstand. Al met al, een top vakantie gehad. Prijs/kwaliteitverhouding was ook goed.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Belinda17-11-2018

Heerlijk

Mooi hotel. Luxe kamers. Wij zaten op de 8e verdieping op een hoek. Heel rustig. Ontbijt was goed. Werd steeds aangevuld. 1x naar de spa geweest in het hotel. Was voor 2 personen € 18. 4 dagen hier geweest. Direct om de hoek bij City of Arts en Sciences. Twee grote winkel centrum's aan de overkant. 1 vergelijkbaar met de Bijenkorf/ Hudson bay. Het Andere zitten winkels en restaurants. Met de metro 5 vanaf het vliegveld goed te doen. Strand is ook te lopen. Centrum met de bus die voor de deur stopt. Al met al voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Yvonne11-11-2018

Prachtig hotel op toplocatie

Mooi hotel op een goede locatie om alles te bewonderen. Op loopafstand van de moderne architectuur. Fietsen te huur bij het hotel zodat je binnen 15 min in de historische oude stad en op het strand bent. Ontbijt was prima en kamers ruim en schoon. Hotel zit naast een groot winkelcentrum waar je heerlijk kunt shoppen en lekker kunt eten. Kortom een aanrader voor een stedentrip Valencia

Gereisd met partner in oktober 2018

Hotel Primus Valencia info