Hotel Petit Palace Bristol

Hotel Petit Palace Bristol

4 tips over Hotel Petit Palace Bristol

D en J, 15-7-2015
Strand kan per fiets of met de bus (32) voor 1,50 Is wel een onderneming..., beiden ca. 50 minuten.
Jannie, 30-6-2015

Museum de Torros (colosseum) 1.00 entree en de moeite waard

Huur fietsen! Goede fietspaden, 20 minuen fietsen naar het strand.

Niels, 18-5-2014

Niet vergeten churros met chocoladesaus te eten bij horchateria el siglo (aan de Plaza de la Caterina, naast Plaza de la Reina)

En natuurlijk de pinchos (broodjes wat je afrekent adhv het soort stokje wat erin zit) in het taberna de la Reina, gelegen aan het Plaza de la Reina

(je pakt wat je wilt eten, en rekent de stokjes af) In de straat tussen het stadhuisplein en plaza de la reina heb je ook een aantal van dat soort tentjes (onder ander Orio)

We hebben een aantal aanbieders voor Petit Palace Bristol voor je op een rij gezet:

Dezya, 27-6-2013
Restaurant La Vita e Bella, vlakbij op het pleintje. Alles vers! We hebben restaurants meegemaakt waar het eten uit de magnetron kwam, maar hier hebben we zelfs een paar keer gegeten. Veel keuze en twee open keukens, hele leuke bediening en koks en goede prijzen.