Hotel Medium Valencia

54 reviews over Hotel Medium Valencia in het Nederlands

Is te doen...

Jeroen
1-10-2012

Hotel zelf is prima. Nette bediening, vriendelijke en behulpzaam personeel.

Ligging op loopafstand van de stad van de kuntsten en wetenschap (City of Arts and Science). De bus stopt overigens zo goed als voor de deur.

Vanag het station is 't 25 minuten met lijn 35

Het restaurant is echter een absolute afknapper qua sfeer en bediening.

Lekker afkoelen in het zwembad

Frank
4-8-2012

Het hotel ligt strategisch gelegen tussen het centrum en het strand, en is op loopafstand van cuidad de artes en ciencias. Tussen juni en september krijg je gratis toegang tot een groot buitenzwembad naast het hotel. Dat is heerlijk want het is behoorlijk warm in deze periode in Valencia.

Prima verblijf gehad!

Ellen
24-7-2012

Het is een modern hotel. Met mooie kamers. Wij hadden alleen een kamer met een héééle kleine douche. Wel heel schoon. Iedere dag werd er schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. De kamers zijn wel heel gehorig. Het zwembad is ook ideaal dat erbij zit.

De bus stopt voor de deur. Ideaal met een valencia card.

Ontbijt was goed. personeel vriendelijk en spraken goed engels.

Prima hotel

Jo
29-5-2012

De ligging is buiten het levendige centrum, maar als je via internet boekt kun je dat op de plattegrond ook zien. Dus daar kies je voor of niet. Taxi's en bussen genoeg richting centrum en strand. Bus 1,50, taxi varieert tussen de 4 en 8 euro. De kamers zijn wat gehorig, je hoort de buren praten. Wel heel schoon en goede bedden. Ontbijt niet super uitgebreid maar zeer voldoende en goed. Zwembad (helaas) pas open vanaf juni.

Prima centrale ligging. Gehorige kamers

E. Timmermans
6-5-2012

Hotels is goed bereikbaar met openbaar vervoer. Dit is goed geregeld in Valencia. De bediening (achter de receptie) kwam niet vriendelijk over. Verders was er in het hotel niets te doen. (Geen water in het zwembad (begin mei) en in de bar was niets te doen....) Kamers waren super gehorig. WC doortrekken en douche van boven-buren was zeer goed te horen evenals het nachtelijk gepraat op de gangen. (hier werd niets door het personeel aan gedaan. SLECHT

Net gebouw, vriendelijke bediening, goed bereikbaa

heer van Vendeloo
6-3-2012

goede prijs/kwaliteitvehouding; er waren wat kleine klachtjes, maar die werden snel verholpen.

Prima hotel

Danielle
24-10-2011

Hotel Medium Valencia is een prima hotel in Valencia. De ligging is oke, met een taxi zit je 10 minuten van het centrum en het strand.

Het eten is prima, ontbijt is uitgebreid. De kamers zijn groot, en schoon. Het hele hotel is modern ingericht.

Personeel is vriendelijk, spreekt Spaans en een paar woordjes Engels.

Aanrader in Valencia

Dit hotel is een mooi hotel met prachtige kamers. Erg vriendelijk personeel.

We hebben genoten van het ontbijtbuffet voor een uitstekende prijs.

Prima hotel juiste prijs verhouding

fam Keijzer
24-9-2011

Prima Hotel als je de stad wil verkennen,goede uitval basis ongeveer 20 min lopen naar de stad prima te doen dus.

Kamer is prima niets mis mee,met airco wel zo prettig.Het zwembad is leuk voor even tussendoor, vriendlijk personeel.W

Wij hebben het er dus prima naar de zin gehad.

Prima hotel voor een stedentrip

Rene
17-1-2011

Hotel ligt even buiten het centrum. Voor de deur vertrekt ieder kwartier lijn 35 en 6 waarmee je in tien minuten in het centrum bent. Tijdens de kerstdagen was het hotel erg stil en ongezellig. Maar dat weet je als je naar Spanje gaat met de kerst. Verder smaken de broodjes bij het ontbijt prima en is iedereen in het hotel wel aardig. De kamers schoon en de mine bar iedere dag prima aangevuld. in de buurt van het hotel is niet al te veel te beleven.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medium Valencia in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medium Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.