Hotel Medium Valencia

KinderhotelWeer vandaag16°12°
Hotel Medium Valencia
7,9

54 reviews over Hotel Medium Valencia in het Nederlands

Goed verzorgd, netjes en fijne bediening

Toetsenist
8-5-2016

Valencia airport: als je aankomt neem niet zomaar een taxi! De prijzen zijn niet in orde. Taxichauffeurs geven € 38,- euro aan. Op de terugweg maar € 22,- betaald.

(fixed price) Tip: neem de bus, wacht even totdat hij aankomt, recht tegenover de aankomsthal.

Voor € 4,-- naar het centrum van Valencia.Daarna kun je altijd nog verder zien.

De stad is verder prima om een aantal dagen door te brengen. Huur zeker een fiets.

Fiets of wandel door het Turiapark, rust en groen. Veel bezienswaardigheden, fijn om te eten en op een terras te zitten.Twee stranden, evt. met de fiets links en rechts van Valencia.. Hotel Medium (**** sterrren) is zeker de moeite waard.

Ontbijt prima verzorgd en het personeel is zonder meer vriendelijk. Een aanrader.

Goed hotel voor een stedentrip.

John
27-2-2016

Goed hotel. Keurige kamers, schoon, voldoend ruim. Douchen in bad. Situering in een buitenwijk met goede busverbindingen naar centrum en het zgn science park. Voor hen die goed ter been zijn, is het goed te belopen.

Vriendelijk personeel. Baliepersoneel spreekt Engels.

Goed ontbijt. Iets betere keuze brood is mogelijk.. De lounge bar en het restaurant zijn niet veel bijzonders.

In de zomer een buitenterras en zwembad. Ook is er een tennisbaan.

Al met al een aanrader.

Zakelijk hotel.

Henny
19-10-2015

De kamer is ruim. Geen waterkoker op de kamer. Douchen in het bad is gevaarlijk, super glad. Ontbijt is voldoende. Vanaf 1 October is het terras helaas gesloten. De lounge-bar is sfeerloos.

In de stad zijn echter vele geweldige restaurantjes.

D-reizen

Zeker voor herhaling vatbaar!

Lynn
23-6-2015

Wij hebben afgelopen week een prima weekje doorgebracht in Hotel Medium!

Het ontbijt was erg lekker, erg veel keus.

Personeel ook erg vriendelijk het enige minpuntje is dat ze niet heel goed zijn in Engels.

Het strand en het centrum zijn helaas niet op loopafstand, maar er rijden erg veel bussen dus is gelukkig wel goed te bereiken.

En om lekker te fietsen door Valencia is ook heerlijk, die gewoon te huren zijn bij het hotel en in het centrum zelf.

Prima vakantie gehad, en we zouden zeker nog eens terug gaan!

Prima Hotel...........:)

Bert
5-4-2014

Hotel Medium ligt idd z'n 25 minuten lopen naar centrum . Zeer nette schone kamers met prima uitzicht. Probeer eens een fiets te huren via de receptie ( €10 pppd) en alle highlights zijn makkelijk te bezoeken........ Wat ons betreft een relaxte stad en uiteraard prima weer!!!

degelijk net hotel

jwe
11-3-2014

beetje saai hotel maar degelijk met goede kamers, elke dag verse lakens, goed ontbijt. buiten oude centrum 25 min lopen of 2 buslijnen voor de deur.

Fijn hotel!

DriesRoelvink
22-11-2013

Zeer fijn hotel. Prijs/kwaliteit verhouding dik in orde! Kindvriendelijk, vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Kamers wat aan de kleine kant maar je gaat niet naar VLC om op de kamer te zitten. Verder ontzettend genoten met dank aan Medium Hotels

Zeer luxe voor 3 sterren!

lizethans
4-11-2013

Wij hebben zes dagen in dit hotel doorgebracht en ik kan het iedereen aanraden! Ik was erg verrast toen ik dit hotel binnen wandelde. Voor drie sterren is het hotel erg luxe, mooi aangekleed en de kamers zijn ruim en modern ingericht. Je hebt een prachtig uitzicht op de ciutat de las arts. Het personeel is vriendelijk en kan je goede uitleg geven over te bezoeken plaatsen. Vanaf het hotel is alles per fiets, bus of taxi te bereiken. Met de fiets is het even zoeken, maar als je de weg éénmaal weet kan je in zo'n 15 minuten naar het centrum fietsen. Het strand is ook gemakkelijk te bereiken, ongeveer 10 minuten met de bus. Het mooie van dit hotel is dat je het mooiste plekje van Valencia, namelijk 'the city of arts & sciences' binnen 5 minuten kan bereiken en hier constant langs komt, waar je ook heen wil! Ook zijn er diverse leuke winkelcentra's op loop/fietsafstand! Ik zou zeker naar dit hotel terug gaan.

Prima hotel voor een goede prijs

geertje83
17-10-2013

Het hotel ligt centraal ten opzichte van strand en centrum. beiden is 10 minuten met de bus.

Kamers zijn netjes en schoon. Prima badkamer, goed ontbijt. Enige nadeel is dat het personeel nauwelijks engels spreekt.

Hotel geboekt via touroperator, prima prijs betaalt

Prima hotel.

Ger
21-6-2013

De prijs/kwaliteit verhouding van dit hotel is goed.

Nette kamer/badkamer. Goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Zwembad op 16 juni open

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medium Valencia in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medium Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.