Hotel Medium Valencia

Hotel Medium Valencia
8,1

6 tips over Hotel Medium Valencia

Lynn, 23-6-2015
Erg leuke aparte winkels zeker de moeite waard om te gaan kijken!
DriesRoelvink, 22-11-2013
Neem een VLC Tourist Card, met een kaart kun je gratis reizen met het OV, musea bezoeken, kortingen in horeca etc.
lizethans, 4-11-2013
Huur een fiets en ga de stad te fiets verkennen. Ook de droog gelegde rivier 'De turia' is erg leuk om door heen te fietsen.

We hebben een aantal aanbieders voor Medium Valencia voor je op een rij gezet:

Ger, 21-6-2013

Loopafstand naar centrum 25 minuten. Bushalte lijn 35 binnen 100 mtr afstand. Buskaartje € 1,50. Taxi van/naar centrum tussen € 6,00 en € 7,00

Neem niet de laatste maar de voorlaatste bus terug vanaf centrum naar hotel.

Jeroen, 1-10-2012
Zoek je een lekker restaurant in de buurt van Hotel Medium Valencia? Probeer dan Restaurant "Tres Mares". Ze spreken er geen woord over de grens maar zijn erg vriendelijk en het eten is bijzonder goed!
Frank, 4-8-2012

Als je in de buurt van het hotel 's avonds lekker wil eten ga dan naar restaurante Maria de la O.

In Valencia eet men 's avonds rond 22:00. Tot die tijd is het rustig in de restaurants.

We hebben een aantal aanbieders voor Medium Valencia voor je op een rij gezet: