Hotel Medium Valencia ****

Review geschreven door Kris

Fijn hotel

Kris
16-2-2018

Tijdens onze stedentrip naar Valencia heb ik met mijn dochter van 12 jaar in dit hotel gelogeerd (3 nachten). Het is een goed hotel en het personeel is erg aardig en behulpzaam. Ze spreken goed Engels. Het ontbijt is prima. De kamers zijn heel netjes en de bedden liggen heerlijk. Het hotel ligt in een buitenwijk van de stad. Met busnummer 35 ben je binnen een kwartier in de stad; er liggen twee bushaltes in de buurt. Op ongeveer een half uur lopen in de wijk Ruzafa vind je fietsverhuur" Verassend Valencia"; dit is echt een aanrader om bij hen de fietstour te doen. Op loopafstand van het hotel ligt ook "Ciuadad de las Artes y las Ciencias", het wetenschapsmuseum. Echt een aanrader.