Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima hotel

Review geschreven door Henk

Goede prijs/kwaliteit verhouding, prima hotel

Henk
11-8-2017

Hotel heeft een facelift gehad en ziet er (van binnen) modern uit. Mooie kamer, met goedwerkende airco en prima wifi (om mail te lezen, iets op te zoeken. Niet om filmpje te bekijken). Het is erg schoon, complimenten aan de huishouding! Groot balkon om handoeken te drogen. Avondeten is niet veel meer dan soepje en broodje, voor de rest moet je buiten het hotel zijn. Ontbijt hebben wij niet gedaan. Is 10 pp terwijl je om de hoek bij de supermarkt lekkere broodjes kunt halen. Bussen naar centrum (35) en strand (23) stoppen voor de deur. Met bonokaart (kaart die je kunt opwaarderen metvtelkens 10 ritten) ben je 85 cent per rit kwijt. In de bus betalen kan ook, dan 1,5 pet rit. Je moet wel heel veel reizen wil je de dagkaarten eruit halen. Taxi hotel naar vliegveld is 23,-. Andersom betaal je rond de 35,-. Leuke stad voor aantal dagen, bij voorkeur in voor of najaar als het minder heet is dan in de zomer.