Hotel Medium Valencia

8.2Fantastisch

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

8.2Fantastisch

Vakanties.nl

In een buitenwijk van Valencia bevindt zich Hotel Medium Valencia. Er zit een klein zwembad bij het hotel en ‘s ochtends staat er een ontbijtbuffet klaar. Het centrum bereik je na 30 minuten lopen maar je kunt ook fietsen huren of gebruik maken van de bushalte voor de deur. Vanaf het hotel kun je ook richting de kust voor een dagje strand.

71 reviews over Hotel Medium Valencia

• 8Johannes Widdershoven13-03-2020

Geweldig hotel, vriendelijke mensen en voor de mensen die een auto huren er is een garage wat zeker niet onbelangrijk is in Valencia. De kamer is schoon en ruim genoeg. Een koffiebar zoals een Nespresso apparaat zou het helemaal geweldig maken.

Gereisd met partner in maart 2020

• 7HKK10-01-2020

Mooie stad. Hotel goed, maar gehorig.

Het hotel is gunstig gelegen: mooi halverwege centrum en strand. De kamer was voor ons voldoende ruim en had een redelijk balkon. Er was een koelkastje en er was een kluisje, maar voor het kluisje moest je betalen. Dat was vreemd. Minpunt: de kamers zijn gehorig. Het ontbijt en de ontbijtruimte waren echt perfect en het personeel daar was heel aardig en behulpzaam. Op de site staat dat er ook een restaurant is, maar dat stelt niets voor. Het is gevestigd in de lounge en oogt niet gezellig. Het baliepersoneel is niet altijd even aardig. Als er een heer alleen achter de balie zat, ging het wel, maar als er een dame bij zat, was men minder vriendelijk. Aan de heren lag het niet, maar wel aan de dame. Zij kan misschien beter op zoek naar een andere baan. We hebben fietsen gehuurd en dat was prettig, maar de fietsen zijn niet van topkwaliteit. De stad zelf is prachtig en het strand en de boulevard zijn mooi en gezellig. Leuke week gehad.

Gereisd met partner in december 2019

• 2019
    9Rina17-11-2019

geweldig hotel , goede ligging , toffe mensen . beste bed ooit ! goede fietsen om te huren .

Gereisd met oudere kinderen in november 2019

Geboekt bij vakantiediscounter

• 7Hubert en René04-10-2019

Goed keuze met belangrijk voorbehoud.

Goede kamer, prima ontbijt. Echter : Wat wij bespottelijk vinden is dat je € 3,50 per dag (!!) betaald voor het gebruik van het kluisje in de kamer.

Bij een 4-sterren hotel moet dat bij de prijs inbegrepen zijn !

• 9Pascal30-09-2019

Geweldig hotel

Erg fijn hotel op een centrale locatie. Iedere dag een heerlijk ontbijt het kwam ons aan niets te kort. Fijne kamers met laminaat en erg schoon. Wij waren er 6 dagen en hebben voor die dagen een fiets gehuurd bij verassend Valencia. Service in het hotel is erg goed en heel vriendelijk.

• 9Joop21-09-2019

Zeer goed bevallen!

Keurig netjes hotel met vriendelijk personeel. Goed ontbijt met heel veel keus. We zouden hier zeker graag nog een keer willen terug keren. Fijne ligging bij veel winkels en openbaar vervoer.

• 8Chantal22-08-2019

Prima stadshotel, fijne ligging!

Prima verzorgd stadshotel, nette en schone kamers, uitgebreid en goed ontbijt, prima service. Aan de receptie de ene keer zeer behulpzame mensen, de andere keer juist het tegenovergestelde, dat was wel jammer. Mijn dochter en ik hebben heerlijke dagen in Valencia gehad. Het is aan te raden om een fiets te huren, via de groene strook fiets je makkelijk van de stad naar het strand, alles is binnen handbereik!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Michel de Vre22-06-2019

Op dit moment verblijven wij in Hotel Medium Valencia. Geboekt via touroperator! Wij verbleven altijd in de oude binnenstad ( Ayre Astoria ) dat op dit moment verbouwd wordt. Dit hotel ligt wat verder van de oude binnenstad, maar met de bus voor de deur ben je binnen 10 minuten eigenlijk overal. Eigenlijk voldoet dit hotel aan alle verwachtingen. Goed ontbijt met fantastische bediening en over de schoonmaak ook niets anders dan lof. Het zwembad is een mooie afwisseling met het strand. Gewoonweg heerlijk. In September komen wij hier graag terug!,,

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Petronella13-06-2019

Heerlijk hotel

Nette kamers, mooi hotel , goed ontbijt en ruim zwembad . Miste wel een gezellig terras bij het zwembad overdag en de lounge bar was ook overdag dicht waardoor je drinken moest halen in een ‘kantine ‘ hoger gelegen met een sfeerloos dakterras . Alles erg netjes en schoon qua kamers ,hotel en vriendelijk ontvangst . Voor het avondeten is er genoeg op loop of fietsafstand. Wij hebben 2 dagen fietsen gehuurd en dat was echt genieten vooral vanaf de oude stad door het park terug naar Ciudad de las Artes y Ciencias , het nieuwe gedeelte vlakbij het hotel . En fietsend naar het strand.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 9Vermeer dave25-05-2019

Geweldige ervaring

Geweldig hotel. Wij gaan zeker terug. Mooie kamers die zeer proper waren. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt was heel uitgebreid en goed verzorgd. Tophotel!!!

Gereisd met partner in mei 2019

Geboekt bij vakantiediscounter