Appartement Lolita

Appartement Lolita

1 review over Appartement Lolita in het Nederlands

M. v.d A
23-10-2009

Appartement Lolita in Valencia is zeer zeker een aanrader! Genoeg ruimte voor 5 personen, 3 slaapkamers en 2 badkamers, moderne inrichting. De locatie is super op ongeveer 5 minuten lopen van het "oude centrum". Plaza del Ayentamiento (waar het stadhuis en het postkantoor te vinden zijn) ligt om de hoek en vanuit het raam kijk je zo op de arena. Vanaf het vliegveld een super goede metroverbinding, je stapt uit in de straat (calle Ribera) van het appartement. Valencia is echt een aanrader, zowel het oude centrum als "jardines del Turia"en natuurlijk het supermoderne gedeelte waar je ook Palau de les Arts en l'Oceanogràfic vindt. Tip: Een fietstocht met gids (ook nederlands sprekende gidsen aanwezig).

Gereisd Met oudere kinderen in september 2009

Appartement info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV, Wasmachine

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lolita in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lolita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.