Hotel Las Arenas Balneario Resort

Hotel Las Arenas Balneario Resort
8,9

2 tips over Hotel Las Arenas Balneario Resort

Sanne, 8-2-2014
Metrolijn 5 stopt vlak bij hotel en rijdt naar zowel binnenstad als luchthaven. Hoewel gym prima is, ligt hotel aan de looproute van joggende Valencianen en is erg leuk om mee te doen. Ook veel fietspaden aanwezig en met huurfietsen langs boulevard, havengebied en stadpark fietsen (binnenstad is minder aan te bevelen). Direct naast hotel is rijtje met charmante restaurantjes.
Roy, 30-9-2012
Openbaar vervoer: van Vliegveld naar hotel met lijn 5 (1 overstap) voor € 3,90 pp.Uitstaphalte Neptu ca. 300 m. van hotel. Naar het centrum met lijn 32, halte voor het hotel. Naar o.a. het oceanium via lijn 19 aan de Carrier Reina. Bonobus voor 10 ritten voor € 9,75 te koop bij de krantenkiosken. Van de 10 restaurantjes aan de boulevard bij het hotel is Cabanna aan te bevelen. Veel keus, goede kwaliteit en vooral ook qua presentatie zich duidelijk onderscheidend van de anderen.