Hotel Las Arenas Balneario Resort

Hotel Las Arenas Balneario Resort
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Las Arenas Balneario Resort voor je op een rij gezet:

39 reviews over Hotel Las Arenas Balneario Resort in het Nederlands

Goed maar kan beter.

Jan Vrijsen
28-1-2018

Goede service. Fijne kamers met maar 1 goede zitplaats. Kerstsfeer mocht beter.

Luxe hotel met zwembad en aan het strand

Annemiek
26-10-2017

Ontzettend mooi hotel direct aan het strand en met zwembad. Ontbijt erg goed en als je buiten zit met uitzicht op zee. Consumpties zijn duur maar wel van goede kwaliteit en je krijgt er altijd tapas bij. Huur fietsen bij het hotel en verken zo de stad. Eten bij zwembad is duur en matig ( 14 euro voor een redelijke pizza) drankjes zijn prima. Verder is alles echt top. Zeer vriendelijk personeel die ook altijd voor je klaar staan. Twee keer per dag kamerservice.

Prachtig hotel!

Susanne
26-8-2017

Ontzettend mooi hotel met zeer vriendelijk personeel. Prima kamers met een hoop lekkere toiletartikelen. Ontbijt is erg uitgebreid.

Het enige minpuntje is de omgeving, beetje armoedig en er is niet veel te beleven.

Preisdaler

Geweldige week gehad met zeer goede service!

Katrien
19-6-2017

Service erg goed, van schoonmaak tot schone handdoeken, goede fitness met veel apparaten, restaurant mogen ze qua aanbod en prijs wel verbeteren, maar genoeg op loopafstand ah strand! Ligging zalig ah strand, kan vlakbij, op de boulevard fietsen huren( ook v lange mensen) om daar Valencia mee te gaan verkennen!

Bedden zijn erg hard!! ( advies om topdekmatrasje mee te nemen!)

Het was geweldig en prima ligging aan het strand

Hans van Veenendaal
20-4-2017

alles was prefect Het ontbijt is heel heel goed vriendelijk personeel in een woord geweldig prima verbinding naar de stad met de bus of de fiets Valencia is een mooie stad en niet overweldig druk

Mooi hotel in een prachtige stad.

Paul en Elly Stolk
1-10-2016

Prachtig hotel met uitstekende service.

Goede ligging bij het lange en brede zandstrand.

Wel iets verder van het stadscentrum vandaan,taxi kost ongeveer 10 Euro.

Ontbijt goed en kompleet.

Drankjes op het terras en uit de minibar erg prijzig!

Internet ietwat traag.

Aan de strandboulevard kan goed gegeten worden,neem vis,geen vlees.

Met de rode hop-on hop-off bus kan je voordelig Valencia bekijken,bus stopt bijna voor de deur.

Onze tips: de cathedraal in het centrum,de oude vlees/vis markt in Jugendstil,de prachtige dierentuin Biopark,het Oceanium.

Meeste Spanjaarden (ook in restaurants) spreken geen Engels,met gebarentaal kom je een heel eind.

Probeer Aqua de Valencia,een drank van sinaasappelsap met Cava.

Ook Sangria was heel goed.

Fantastisch!

Gert van Willigenburg
8-6-2016

Prachtig hotel en perfecte ligging aan het strand.

Wij kregen kamer 323 maar de badkamer rook naar een rioollucht. Naar de receptie geen probleem wij kregen per direct een up grade kamer, kamer nummer 401. Prachtige kamer met zeezicht dus hulde aan het hotel.

Bus 32 voor de deur € 1,50 per ritje naar de stad, ongeveer 30 minuten.

Ontbijt super de luxe.

In de buurt niet zoveel te doen, je moet echt op zoek maar dat vinden wij leuk.

Bij het zwembad handdoeken service.

Zwembad 33 meter lang.

Erg schoon hotel met prachtige tuinen.

Fantastisch hotel

Rob
20-10-2015

Prachtig hotel direct aan het strand gelegen. Wij hadden een ruime en luxe kamer op 1e verdieping met groot balkon met ligbedden en zitje en zeezicht. Werkelijk alles is top, geen op- of aanmerkingen. Badjassen, slippers, heerlijke massagedouche. 's Avonds bij terugkomst op de kamer is het bed slaapklaar, de gordijnen gesloten en ligt er een kleine verrassing.

Echt vakantie

Elise
4-9-2015

Heerlijk hotel, met een groot strand voor de deur en tapas-barretjes aan de overkant van de straat. Het zwembad en de fonteinen van het hotel waren ook prima. Zeer vriendelijk personeel, schone kamers, uitstekend ontbijtbuffet. Neem een kamer met zeezicht, dan krijg je er een balkon met zitje bij. Metrohalte op loopafstand. Het hotel geeft zichzelf 5 sterren. Dat is misschien wat overdreven: de bedden waren niet zo best.

prachtig hotel, zeer goede ligging aan de boulevard

goede verbindingen naar het nieuwe en oude centrum van Valencia

het ontbijt is niet geweldig voor een 5* hotel. slechte presentatie en niet genoeg variatie.

tevens het avond buffet is slecht - goed is het a la carte restaurant wat bij het hotel ligt boven het zwembad. beter is op buiten de deur te eten

Preisdaler

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Las Arenas Balneario Resort in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Las Arenas Balneario Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Las Arenas Balneario Resort scoort een 8.89 uit 10 op basis van 39 reviews.