Hotel Ilunion Aqua 4

We hebben een aantal aanbieders voor Ilunion Aqua 4 voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Ilunion Aqua 4 in het Nederlands

Ruim hotel & goed gelegen.

Anne
21-9-2017

Het hotel was modern, schoon en vriendelijk personeel. De kamer was zeer ruim en een ruime badkamer. Het ontbijt was oke maar vooral veel zoet en suiker. Hotel ligt goed gelegen 15 min met de fiets naar het strand en kleine 20 à 25 minuten naar het oude centrum. Naast het hotel is een groot winkelcentrum met kleding winkels en eet tentjes. Verderop in de straat ook meerdere eettentjes. Je zit aan het nieuwe gedeelte met het grote park aan de overkant van het hotel.

Oude reviews (archief)

Uitstekend stedentrip hotel

Jan
12-9-2016

Mooi modern hotel met goede voorzieningen.Dit hotel ligt in het "moderne deel" van Valencia. Onder het hotel is een groot mooi winkelcentrum met alle grote modemerken en de nodige horeca.

Hotel is mede afgestemd op mindervalide en slechtziende personen maar dat is absoluut geen probleem voor de valide mensen.

Het ontbijt vonden wij minder geslaagd. Geen eitje of gebakken ei maar wel scrambled eggs dat nog al droog uitviel. Zeker geen € 14,00 p.p.p.d waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ilunion Aqua 4 in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ilunion Aqua 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ilunion Aqua 4 scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.