Appartement Happy Apartments Valencia

9Fenomenaal

Score uit 1 review

Spanje, Valencia (Costa Blanca,Costa de Azahar), Valencia

Op vakantie geweest naar Happy Apartments Valencia?

9Fenomenaal

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Happy Apartments Valencia voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Happy Apartments Valencia

• 9Hans26-10-2014

Centraal gelegen, prima appartement.

Happy Apartments ligt vlakbij de Mercado Central en dus in de Ciutat Vella. Wij hadden app.4 op de 2e verdieping en vonden het een heerlijk appartement met een ruime kamer/keuken, een slaapkamer met 2 pers.bed, kleine badkamer. Inrichting: tweepits kookgelegenheid, grote koel- en vrieskast, magnetron, Nespresso en een vaatwasser. Het appartement beschikt over een airco en de mogelijkheid om te wassen: beneden staat een wasmachine en droger voor gezamenlijk gebruik (hebben wij echter niet gebruikt). In het gebouw is een lift aanwezig. Lekker twee stel openslaande deuren met minibalkons. In de kamer staat een uittrekbare bank, maar of die goed ligt, weet ik niet. Op het dak bevindt zich ook nog een openbaar dakterras, dat wij overigens voor onszelf hadden. Enig punt dat je als nadeel zou kunnen beschouwen is het feit dat het tegenover een school ligt, waar voortdurend gesport of gepauzeerd wordt en dat kan nogal wat herrie opleveren. Wij hebben ons er niet aan gestoord overigens.

Gereisd met partner in oktober 2014

Appartement Happy Apartments Valencia info

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats