Hotel Expo

Hotel Expo
7,7

9 tips over Hotel Expo

Edwin, 9-8-2015
Huur een fiets naast het busstation in de straat naast het hotel.
Jolande, 22-3-2015
Positief: Het ontbijtbuffet was erg goed!!
kitty, 26-10-2014
Het strand is erg mooi. Ook het stadje is zeker de moeite waard. erg mooi.

Y en J, 7-9-2014
Wandeling in Jardins del Turia, altijd activiteit daar. Ook voor sportievelingen, want veel hardlopers, speelveldjes en zelfs fitnessapparaten.
Marlou, 25-8-2014
Het is leuk om op het pleintje Plaza de la Virgen (10 min lopen vanaf het hotel) 's avonds wat te gaan drinken. In het weekend is het hier heel druk. Rond een uur of 1 kun je hier ook goed opstap.
Marlinde, 6-8-2014

Vraag bij de receptie naar een catamaran excursie van 3 uur. Eten en drinken is inbegrepen voor 39,- . Erg leuk!

In de stad kun je hele lekker tapas bij "ORIO" eten. Dit restaurant zit aan een zijweggetje van "Plaza de Reina" (Per stokje 1,95 euro.)

Vraag bij restaurants naar "del dia menu" Een driegangenmenu voor 10,-.

Wij zaten op de 10de verdieping. Dicht bij het zwembad wat op de 12de verdieping zit. Erg prettig.

Bert en Betty, 24-11-2013
Je moet echt naar Scuba Lodge in Willemstad Curaçao.
Rowan Braken, 15-8-2013

Oude centrum is erg mooi en leuk met de vele pleinen en fonteinen, mooie gebouwen!

Wij vonden het zelf wat tegenvallen omdat je het allemaal in 2 dagen wel gezien kunt hebben, dan is 6 dagen best lang. Maar aangezien wij zelf van het strand houden is het een heel fijn en lekker strand! Zee water is erg warm maar wel fijn.

Wij zijn zelf naar Umbracle geweest wat voor ons het hoogtepunt was!! Daar zit ook een soort Dolfinarium en is erg leuk maar redelijk prijzig!

Henk van de Geest, 8-5-2013

Zwembad op het dak pas vanaf 1 mei open!

Zeker een fiets voor maar 10 euro huren voor een dag!