Hotel Expo

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Goed hotel centraal gesitueerd.

Fam Simonse
7-7-2018

Tegen oude centrum naast de als park aangelegde rivierbedding die om het centrum heen ligt om doorheen te fietsen wandelen of te recreeeren tot dichtbij de kust en stranden. Dus centraal gelegen hotel naast een winkelcentrum en verschillende eetgelegenheden. Ontbijt uitgebreid en goed aangevuld,fietsen te huur centrum op loopafstand. Zwembad op 11e en terras op 10e verdiep hele dag open. Het oceanium met dolfijnenshow en zeevis, aquaria Met looptunnels zeer mooi en uitgebreid.In de oude stad heerlijk tapas eten (pinxtos) die op de bar staan uitgestald.mooie oude panden met torentjes balkons vele bouw-gevelstijlen. Vele kerken en cathedraal in leuke straatjes verrassend mooi bewaard gebleven stad.

Top hotel voor een stedenreis!

Yvonne
14-5-2018

Goede ligging, prima kamers, super fijn dat er een zwembad op het dak is vooral bij warme dagen die Spanje kent. Prachtig uitzicht vanaf de bar en heerlijke gerechten!! Een hapje eten bovenin het hotel is een aanrader.

perfecte ligging

Danielle
1-5-2018

Gedateerd hotel, maar ligging is goed.

Vlabij het park, de Turia. Het centrum op ongeveer 15 minuten lopen. Naast het hotel stopt de hop on/of bus. Erg leuk om te doen en veel te zien. 48 uur voor maar 19 euro. Metro dichtbij en naast het hotel ligt een groot winkelcentrum met diverse eetgelegenheden. Kamers zijn wel gehorig, maar schoon. Goed hotel voor een leuke prijs. Zeker een aanrader voor een stedentrip. Ongeveer 15 minuten van het vliegveld. Uitgebreid continentaal ontbijt.

Ideaal gelegen hotel!

Bas&Sas
30-4-2018

Drie sterren hotel. Een superiorroom op de 5e etage voor 3 nachten. Kamer met breed bed, ruime badkamer met bad/douche (in één) . Wij hadden uitzicht naar de straat (voorzijde). Als je gevoelig bent voor straatlawaai dan is het wellicht beter om een kamer aan de achterzijde te vragen. Hotel ligt in de directe omgeving van metrostation en het park. Prima ontbijt met veel keus. 1x Gedineerd in hotel, maar dat vonden wij gezien de hoeveelheid eten tegenvallen. Voor de rest prima prijs/kwaliteitverhouding (plm 100 euro p.n.).

Prima uitvalsbasis voor paar dagen Valencia

Marcel van der Cruijsen
30-10-2017

Goed hotel nabij centrum en naast metro. Goed ontbijt, maar wel gehorige kamers op de 4e verdieping. Dagelijkse nette schoonmaak.

Boek dit niet! Zeer slecht hotel

Isabelle
15-10-2016

Bedden zijn oud.

Airco op de 11e verdieping veel te veel geluid.

Badkamers stinken naar riool of lekken.

Receptie personeel is soms onvriendelijk of bot

Ontbijt kost 9,- pp per dag.

Enige positieve punt is dat de kamers goed worden schoongemaakt.

Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, kamers elke dag heerlijk schoon. we hadden een koelkastje en kluisje op de kamer wat erg fijn was.Het zwembad op het dak was prima. het ontbijt was ook erg goed.

Een minpuntje is misschien dat het hotel zelf geen fietsen verhuurt voor een redelijke prijs!!

We konden makkelijk met de metro overal naar toe, en de zee was ook goed te bereiken. Al met al hebben we een erg leuke vakantie gehad en komen zeker nog eens terug.

Perfect hotel

Jeroen
27-8-2016

De locatie van het hotel is perfect, gelegen op loopafstand van het centrum, Turia, een winkelcentrum en openbaar vervoer. Verder is er een goede prijs/kwaliteitverhouding en zijn de kamers schoon. De airco werkte goed. We hebben ontbeten in het winkelcentrum, verse broodjes van de bakker. De kamers hebben geen koelkast of minibar. Het zwembad is heerlijk maar soms wat druk en de bar op het dak is duur. Het hotel is eigenlijk perfect om te overnachten tijdens een citytrip, het is aan te raden om ergens anders iets te eten of te drinken. Soms een duik in het zwembad is wel lekker! Het enige dat echt tegenviel was dat we een zoemend geluid hoorde op de 11e verdieping, dit went echter snel. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Ideaal hotel voor een weekendje valencia

M_Huiz
21-8-2016

Prima hotel qua prijs/kwaliteit! Kamer met alles erop en eraan leuk zwembad boven op het hotel. En vlakbij een metrostation en het turia park. Oude centrum is ook op loopafstand.

Perfect hotel voor stedentrip

Stephanie
14-7-2016

Hotel Expo is een goed hotel voor een stedentrip. wij hadden een ruime kamer met een ruime badkamer. De kamer was schoon en de matrassen wat zacht. Ontbijt was prima en er was genoeg keus en er werd goed aangevuld. Het zwembad op het dak is perfect om af te koelen na een dagje in de stad te hebben gelopen. De ligging is vlakbij het metrostation dus ook prima te bereiken. Ook ligt het hotel naast een groot winkelcentrum. Fietsen hebben wij gehuurd bij baja bikes, goede fietsen, leuke tour met Nederlandse gids door de stad gedaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Expo voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Expo in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Expo scoort een 7.7 uit 10 op basis van 80 reviews.