Hotel Expo

86 reviews over Hotel Expo in het Nederlands

Prima

A Broeders
24-9-2018

Keurig schoon hotel. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt. Prima airco. Heerlijk dakterras met zwembad en gratis handdoeken. Bij metro station. Half uurtje lopen naar oude centrum.

Kim
6-9-2018

Hotel Expo is een prima hotel in Valencia. Het ligt pal naast een metro station waardoor je naar elke uithoek van Valencia kan. De binnenstad is ook lopend vanaf dit hotel te doen (ong. 20 minuten). Het hotel beschikt over alles wat je nodig hebt. Prima badkamer, koelkastje, airco en een mooi zwembad op het dak (verdieping 13) waar je uitzicht hebt over de stad. Valencia is de ideale stad voor een citytrip. Een mooie en niet al te grote binnenstad, welke je in een paar dagen kan bezichtigen. Ook is er een prachtig strand. Het openbaar vervoer brengt je overal makkelijk naartoe.

Prima stadshotel!

Willeke
16-8-2018

Prima hotel met mooi dakterras voor een tof uitzicht over de stad en zwembad rooftop. Metro op zo'n 100 meter. Bezienswaardigheden en oude stad op loopafstand. Nieuwe gedeelte en strand niet op loopafstand.

Comfortabel 3 sterren hotel op goede locatie

Tomajeuk
9-8-2018

Comfortabel 3 sterren hotel op een goede locatie om zowel stad als strand te bezoeken. Het hotel ligt recht tegenover metrostation Turia. Ook vanaf het vliegveld prima te doen met de metro, een kaartje kost 4 euro p/p, met 1x tussendoor overstappen sta je met ca. 30-40 minuten voor het hotel. Let wel op dat de metro rond 23.00 uur stopt met rijden! Ontbijten kun je prima in de horeca onderin het winkelcentrum (Nuevo Centro), dat kost 3 tot 5 euro per persoon. Fika was onze favoriet hierbij. Het zwembad op het dak van het hotel is ook erg aanlokkelijk, hoewel er geen parasols staan, dus het kan in hoogzomer behoorlijk warm worden. De terrasbar bij het zwembad is ook handig om een keer te eten als je geen zin hebt om weer op pad te gaan. Lopen naar het centrum van Valencia duurt vanaf het hotel zo'n 30 minuten.

Prima hotel!!

Janine
6-8-2018

Prima hotel, standaard kamer met airco. Bedden lagen prima. Koelkastje aanwezig dat was fijn. Alleen geen kluis op de kamer! Dat vond ik wel een minpunt. Nu deed ik telkens waardevolle spullen in mijn koffer en dan uiteraard op slot. De douchekraan lekte maar ach het is ook een ouder hotel. Zwembad op het dak was ook netjes. Qua ligging super! Vlak naast het grote park, vlakbij het oude centrum. Achter het hotel zit een grote shopping mall en eettentjes. Tip! Huur een fiets, je zult m echt nodig gaan hebben! Fietsen naar t strand c.a 30min door het park dus geen last van auto’s!

Prima hotel voor verblijf in Valencia

Peter
1-8-2018

Het hotel is prima gelegen op loopafstand van het historisch centrum. Buslijnen naar het strand en naar moderne deel, de metro praktisch voor de deur en de taxistandplaats echt voor de deur. Fietsen bij het hotel of in de buurt te huur. Een groot winkelcentrum om de hoek. Een perfecte ligging voor een aantal dagen Valencia.

Op de 12e verdieping is een zwembad voor verkoeling en ligbedden voor de zonaanbidders. Eén verdieping lager is een terras met bar en beperkte maar prima eenvoudige kaart.

Het personeel is zeer vriendelijk en over het algemeen goed Engels sprekend. Het ontbijt was prima en zowel voor de zoete als de stevige trek.

De kamers zijn netjes verzorgd en schoon. Elke dag goed bijgehouden.

De negatieve punten zijn de (te) harde matrassen. Het verouderde santitair is een feit, maar het was wel schoon en voldeed met een prima douche (voldoende waterdruk). Al met al zijn we zeer tevreden over 6 dagen Hotel Expo

Prima vakantie!

Tessa Lotgerink
18-7-2018

Leuke vakantie gehad, hotel kamer iets minder:

Positieve punten:

- zwembad op het dak ( waar het lekker door waait)

- dakterras

- fietshuur bij het hotel

- wifi in de kamers

- airconditioning in de kamer

- prima bedden

- kamers worden goed schoongemaakt tussendoor.

Negatieve punten:

- niet altijd genoeg ligbedden bij zwembad (dit kwam door grote groep schoolkinderen) die tevens ook veel lawaai maakten

- geen koelkast in de kamers

- douche in een bad

- soms smerige geur uit de putjes

- geen balkon

- lastig om zwemkleding en handdoeken te drogen

Tips:

- niet lopend vanaf het hotel ergens heen gaan, alles met metro of bus is prima

(bus is wel warm in de zomer)

- Dagje strand niet in het weekend

- uitgaan in El Carmen!

- cocktails op het daktarras

Goed hotel centraal gesitueerd.

Fam Simonse
7-7-2018

Tegen oude centrum naast de als park aangelegde rivierbedding die om het centrum heen ligt om doorheen te fietsen wandelen of te recreeeren tot dichtbij de kust en stranden. Dus centraal gelegen hotel naast een winkelcentrum en verschillende eetgelegenheden. Ontbijt uitgebreid en goed aangevuld,fietsen te huur centrum op loopafstand. Zwembad op 11e en terras op 10e verdiep hele dag open. Het oceanium met dolfijnenshow en zeevis, aquaria Met looptunnels zeer mooi en uitgebreid.In de oude stad heerlijk tapas eten (pinxtos) die op de bar staan uitgestald.mooie oude panden met torentjes balkons vele bouw-gevelstijlen. Vele kerken en cathedraal in leuke straatjes verrassend mooi bewaard gebleven stad.

Top hotel voor een stedenreis!

Yvonne
14-5-2018

Goede ligging, prima kamers, super fijn dat er een zwembad op het dak is vooral bij warme dagen die Spanje kent. Prachtig uitzicht vanaf de bar en heerlijke gerechten!! Een hapje eten bovenin het hotel is een aanrader.

perfecte ligging

Danielle
1-5-2018

Gedateerd hotel, maar ligging is goed.

Vlabij het park, de Turia. Het centrum op ongeveer 15 minuten lopen. Naast het hotel stopt de hop on/of bus. Erg leuk om te doen en veel te zien. 48 uur voor maar 19 euro. Metro dichtbij en naast het hotel ligt een groot winkelcentrum met diverse eetgelegenheden. Kamers zijn wel gehorig, maar schoon. Goed hotel voor een leuke prijs. Zeker een aanrader voor een stedentrip. Ongeveer 15 minuten van het vliegveld. Uitgebreid continentaal ontbijt.

Bebsy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Expo in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Expo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.