Hotel El Coso **

We hebben een aantal aanbieders voor El Coso voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel El Coso in het Nederlands

leuk hotel

nicole luigjes, 19-1-2018

eenvoudig hotel met goede prijs kwaliteitverhouding, de juniorsuites zijn ruim met een mooi uitzicht. Het personeel is vriendelijk, het ontbijt niet heel erg uitgebreid maar wel heel lekker. de ligging van het hotel is heel goed, meteen aan boulevard en strand met openbaar vervoer binnen handbereik

Ligging goed, aan de boulevard en strand goede verbinding naar het centrum met de metro.

De kamers hebben een klein raam dat op een zeer kleine gesloten binnenruimte uitkomt. Geen frisse buitenlucht in de kamer erg benauwd.

De matrassen zijn zeer zacht. Goed ontbijtbuffet.

Superligging aan strand

Erica & Marijn, 3-9-2010

Wij zijn hier met 2 pers geweest en vonden het op zich een goed hotel. 2 sterren klopt niet want het is minimaal 3,5* waard gezien ligging en kamers. Ligging aan strand en boulevard is perfect, mooi zandstrand voor de deur. Ligbed en parasol voor 2 pers kost 11 euro per dag en dat vonden wij netjes. Kamers zijn groot, goede bedden en soms bubbelbad (hadden wij). Airco aanwezig die zeer nodig was, alleen wel jammer van geluid van airco is het s nachts niet lekker slapen. Kamers hebben design achtige uitstraling, minibar en kluis (kosteloos) aanwezig. Minpunt waren de weinige terrasjes om na het avondeten te zitten. Daarnaast ook geen 1 winkel of kraampje in de buurt..erg jammer en gemiste kans! Afstand van stadcentrum per taxi zo'n 10 minuutjes (+- 15 euro per rit), dat ga je dus ook niet echt elke avond doen. De restaurantjes aan de boulevard waren vaak pas open v.a. 20.30 uur en wij vonden de prijzen aan de hoge kant. Personeel spreekt niet super engels. Ontbijt ruim voldoende.

We hebben een aantal aanbieders voor El Coso voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Coso in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Coso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel El Coso scoort een 7.88 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: