Hotel Conqueridor

Hotel Conqueridor
8,1

5 tips over Hotel Conqueridor

meneer van de Voorde, 6-4-2015
Niet besparen op de grootte van de kamer!
Voogd, 20-5-2013
Ligging prima vlakbij metrostation, wij hebben een 1x metropasje (plastic card) koste extra euro 2,- voor 2 pers.(kan je kopen in een kantoor van de Metro vlak voordat je naar het metrostation gaat en hebben voor 2 pers. een enkele rit op toegevoegd waren totaal euro 9,60 kwijt voor de heenreis ( 25 min.) en euro 7,60 voor de terug rit naar het vliegveld,Deze card is dus ook te gebruiken voor andere ritten, wel dan een rit opladen in een card machine die op de perrons staan.
E., 30-4-2013
Koop (bij het hotel) een (tweedaagse) kaart voor de bus Turistic. Dit is een "hop-on-bus" met diverse routes door Valencia (historical, maritime en Albufeira). Kaart is voor alle routes te gebruiken. Eén dag voor E. 17,00, twee dagen voor E. 19,00. In de omgeving van het hotel zijn diverse eetgelegenheden maar deze zijn op zondag gesloten, dan zijn alleen de restaurants in de directe omgeving van het Plaza de Ayuntamiento geopend. Neem de metro vanaf het vliegveld naar station Xativa, E. 3,20 pp

We hebben een aantal aanbieders voor Conqueridor voor je op een rij gezet:

Cynthia, 24-7-2012
Pizzeria la vita é bella.
Melanie, 1-3-2012

- eten bij La Pappardella, vlakbij de kathedraal