Hotel Conqueridor

45 reviews over Hotel Conqueridor in het Nederlands

Goed Hotel , Ligging super

Jacq.
1-2-2018

Het Hotel ziet er goed uit, de dames achter de receptie waren super vriendelijk de heren (in de avond) daarentegen waren vrij saai en nors. Om een drankje te krijgen in de bar koste ook wel wat moeite want er liep eigenlijk niemand rond, zal er misschien wel aan liggen dat we er in januari waren.Bedden zijn goed en een vrij grote kamer. We hadden geen ontbijt in het hotel genomen maar om de hoek zit een bakkerij waar je heerlijk kunt ontbijten. Je kunt het beste in de middag rond 15:00 uit gaan eten, doet de lokale bevolking ook.

Redelijk hotel

Joop
27-9-2017

Anders zoals in de andere reviews beschreven is het ontbijt redelijk, niet veel keus. Kamer is gedateerd, ligt wel centraal.

Goed en Centraal gelegen hotel

Hans S
16-9-2016

Ruime kamers met airco.

Goed te bereiken met lokale bus vanaf vliegveld. 0ng 40 min. Op loopafstand van het centrum. Gratis Wi-Fi.

Receptionisten zeer vriendelijk en behulpzaam.

D-reizen

Aanrader: net hotel met goede service!

Leonie
11-8-2016

Hotel ligt aan de rand van het oude centrum. Prima loopafstand om (trekpleisters in) het oude centrum te bezoeken.

Metro- en treinstations op loopafstand (max. 1 km.) en taxi van hotel naar vliegveld was € 13,65.

In hotel geen geluidsoverlast, rustige ontbijtzaal met voldoende keuze, ruime schone kamer met groot bed en airco, ruime badkamer en goede WiFi verbinding.

Tip is om een fiets te huren bij baja bikes (1,5 km. Makkelijke route lopend vanaf hotel) en die te gebruiken bij de verkenning van de stad.

Fietsen door het park dat dwars door de stad loopt (op drooggelegde rivierbedding), brengt je via een mooie omgeving bij de mooie gebouwen van het kunst- en wetenschapspark, het strand en uiteraard ook in het oude centrum. Park is ook ideaal voor hardlooprondje!

Prima schoon hotel, ideaal voor stedentrip

T.Klute
28-5-2016

Avondeten in restaurant goed maar zaal is ongezellig. Perfect voor ontbijt maar niet 's avonds.

Centraal gelegen, rustig hotel

Roy
15-10-2015

Hotel Conqueridor ligt in een rustige straat vlakbij het centraal station en het plein bij het gemeentehuis. Het hotel maakt een rustige indruk.

De kamers zijn ruim en netjes. Ook de badkamer is schoon en ziet er netjes uit.

Het ontbijt is goed - er is voldoende keuze aan brood/broodjes en beleg.

Internet op de kamers is matig, maar gratis.

Metrohalte is ca. 6 min. lopen en deze gaat rechtstreeks naar het vliegveld, bushaltes zijn er voldoende in de omgeving.

Hotel is ideale uitvalsbasis voor stedentrip

meneer van de Voorde
6-4-2015

Hotel is op zich prima, we hadden alleen een erg kleine kamer met een klein bed. Kamer was daardoor erg benauwd, weliswaar airco maar dat tochtte flink.

Ontbijt was goed, wel elke ochtend hetzelfde. Werd steeds goed aangevuld.

Is echt een prima plek, dichtbij het centrum en de metro/busstations. In een rustige zijstraat gelegen.

Heel goed hotel!

Es+Mi
31-12-2014

Goed hotel! Heel goed ontbijt (veel keuze) wordt ook steeds aangevuld. Vers! Van ong 8.00uur tot half 12. Elke dag werd onze slaapkamer schoongemaakt, plus schone handdoeken. Vriendelijk personeel, helpen overal mee als je vragen hebt. Alles is op loop afstand te doen. Super mooie stad. En super hotel! Heel veel te doen in deze stad! Leuke excursies. Op de fiets met een nl gids, en het arena. En zo zijn er nog veel meer leuke excursies.

Prima locatie voor een paar dagen!

Vincent
27-6-2014

Dit hotel is gelegen aan de rand van het oude centrum. Dit betekend niet dichtbij waardoor je altijd wel een stukje moet lopen om echt in het oude centrum te moeten komen. Het nieuwe futuristische gebied of het grote park zijn ook wel lopend te bereiken, maar eigenlijk beter met de metro. Dit geldt ook voor het strand.

Het hotel zelf ziet er goed en netjes uit. De kamer voor 2 personen was ruim genoeg. Wel was het jammer dat we 2 eenpersoonbedden kregen. De badkamer was ook ruim en netjes alleen is wel weer eens toe aan een goede opknapbeurt.

Wifi was van goede kwaliteit. De inloggegevens hiervan lagen niet standaard klaar, maar kon je opvragen bij de receptie. Deze gaf het dan ook meteen. De taxi die ik hen vroeg te regelen was ook totaal geen probleem en binnen enkele minuten geregeld.

Keurig hotel

mevrouw van der Heide
23-2-2014

Fijn hotel, perfecte ligging met alles op loofafstand. Ontbijt ging nogal vervelen na de tweede ochtend maar de koffie was goed. Vriendelijk personeel die goed engels spreken.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Conqueridor in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Conqueridor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.