Hotel Confortel Aqua 4 ****

14 reviews over Hotel Confortel Aqua 4 in het Nederlands

Prachtige stad, ok hotel

kristof o, 28-9-2017

kamers redelijk netjes

ontbijt was prima, (op fruitsap uit automaat na)

dichtbij strand en ciudad de artes y ciencias

leuke bars/restaurants in de buurt

winkelcentrums in overvloed,shoppen kan tot s avonds laat

ligging, 15min van metro>best ver iedere dag

aangrenzende sauna in winkelcentrum: not done, niet onderhouden

Super fijn Hotel, met prima kamer.

ziggy, 29-3-2016

Goede bedden, prima badkamer en super ontbijt buffet.

Daarbij aan de rand van het park en alle mogelijkheden om makkelijk de stad te kunnen bekijken, zowel lopend, fietsend als met de bus .

Prima Verblijf

Elly, 24-5-2014

Heerlijk hotel vlakbij moderne cultuurcentra, dichtbij shoppingmall en bushalte op loopafstand van centrum via prachtig park. Echt een aanrader. Grote nette kamers met vriendelijk personeel en prima ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Confortel Aqua 4 voor je op een rij gezet:

mooi hotel maar slecht slapen

T. de Haan, 20-11-2013

Mijn eerste indruk van t hotel was prima! Zeker het Michelinster restaurant op de bovenste etage ! Wat een kwaliteit! Echter het slapen met een temperatuur van 26c op de kamer met een slecht matras en een nog slechter kussen moet ik dit hotel een negatieve beoordeling geven!

Daarbij kwam ook nog eens dat er ergens in de buurt een soort draaiorgel muziek de gehele nacht aan het draaien is!! En dan is vanwege de warmte met een raam open slapen dus een probleem !!

Leuk hotel met goede ligging

Danielle, 3-3-2010

Leuk hotel met goede ligging. Onder het hotel zit een winkelcentrum en de bezienswaardigheden van Valencia liggen tegenover het hotel. Ook het park Oceno Grafico ligt naast het hotel, een erg mooi park!

Ontbijt in het hotel ook prima! Kamers zijn goed en ruim genoeg.

Een zeer mooi design hotel.

Gert-Jan en Cristel, 8-8-2009

Een zeer mooi design hotel tegenover de wetenschapsgebouwen van Valencia.

Het hotel is gelegen bij het shoppingcentre Aqua, met voldoende restaurants.

Wij hebben hier vier nachten verbleven. Het ontbijt in het hotel is zeer uitgebreid. Ook de kamers waren schoon en ruim. De kamer is voorzien van een koelkastje met gratis flesjes water.

Het is een prima hotel om de stad te bezoeken. De inwoners van Valencia spreken bijna geen Engels.

Super hotel aan de rand van de stad

E&R, 13-5-2009

We zijn net terug uit Valencia waar we een week in Aqua 4 hebben gezeten. Mooi hotel, met een winkelcentrum en restaurants onder het complex. De kamers zijn ruim en schoon. Personeel is erg vriendelijk. Het hotel ligt op een paar minuten afstand van de Turia tuinen en de futuristische wetenschapsgebouwen (park). Met de taxi ben je snel in het centrum. Kosten taxi tussen de 5,50 en 6,50 euro. Met de bus of metro kom je er ook, je dient hiervoor wel een minuut of 10 te wandelen.

Erg fijn: we kwamen om 22.00 in het hotle aan en hadden nog niet gegeten, bij de meeste restaurants in het complex kan je tot 24.00 binnenlopen.

Aanrader: fiets huren en de stad verkennen.

goed, zakelijk hotel

Jan, 2-10-2008

alles netjes en correct; zou wat vriendelijker/vrolijker kunnen

super hotel

Anita en Hans, 17-9-2008

Dit hotel is echt een aanrader, eerst wat moeilijk te vinden, maar mooi hotel, goed ontbijtbuffet, nette kamers, gratis minibar en wifi ook de gewone kamers. Makkelijk bij het strand en het oude centrum te komen met bus 19. Dicht bij oceanografico. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.

super gezellig hotel

marion veneberg, 17-9-2008

Rustig gelegen mooi design hotel met ruime kamers. Eerste vier verdiepingen van gebouw is een gezellige Mall, met veel leuke winkels en eetgelegenheden. Volgende 7 verdiepingen zijn hotelkamers. Je moet dus door de Mall om bij hotel te komen. Mall is vooral s'avonds erg gezellig. Busverbinding naar centrum en strand 20 m. verderop. Naar strand is echter goed te lopen. (10 min) Grote metrostop op 15 min. lopen. ( hebben wij alleen gebruikt om van en naar Airport te reizen.( 30 min.) Hadden een 10 rittenkaart gekocht op airport.(€ 8,70) Fiets huren is bijna een must. (€15,-- per dag) Dit kan tegenover hotel. Hotelkamer zonder ontbijt genomen. In Mall genoeg coffeeshops waar je voor €5,-- lekker kan ontbijten. Heel erg schoon. Kregen op dag van aankomst een bordje met koekjes en snoepjes als welkom. Erg attent. Één minpuntje: wake-up call vergeten. (gebeurt wel vaker) Dus neem eigen wekker mee. In Valencia wordt bijna geen engels gesproken.

We hebben een aantal aanbieders voor Confortel Aqua 4 voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Confortel Aqua 4 in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Confortel Aqua 4 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Confortel Aqua 4 scoort een 8.21 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: