Hotel Checkin Valencia

39 reviews over Hotel Checkin Valencia

• 2019
    8Geryanne16-11-2019

Prettig

Prettig hotel met vriendelijk personeel. Ligt vlak bij een metrostation. Wij hebben met een huurfiets van het hotel de stad verkend. Prima ligging daarvoor ook.

Gereisd met vrienden in november 2019

• 6Daniëlle07-11-2019

Voor ons nooit meer!!

De ontvangst was zeer onvriendelijk. Baliepersoneel lijkt contact te vermijden. Zeer kortaf en zakelijk. Bij inchecken geen welkom maar slechts vraag naar paspoort. Er werd niet uitgelegd waar wij onze kamer konden vinden. Bij uitchecken niet even de vraag of alles naar wens was geweest maar slechts een “Check out?” en “okay”. Zeer ongastvrij, nog nooit zoiets ervaren!! Blijkbaar hadden wij onze gehuurde fietsen niet juist geparkeerd en deze hadden ze met een slot vastgezet zodat wij niet weg konden! Dat werd een heel akelig akkefietje. De kamers zijn extreem gehorig. De dames van de schoonmaak werken netjes, maar de kamers zijn verouderd. De zeepdispenser in het bad is vies en schimmelig en lag er bij het eerste gebruik al af. Veel vieze plekken op muren en tegels. Schimmel of ander vuil. De bedden zijn vrij goed. Ik miste een waterkoker. Het ontbijt is prima. Locatie goed tussen strand en centrum in.

• 6Daan23-10-2019

Nooit meer

Geen 4 sterren waardig! Personeel achter de balie zeer onvriendelijk. Geen warm welkom, enkel een ‘Hello’ en vervolgens; ’Pasport’. Doen hun werk zonder enig contact te maken. Kamer is sober en zeker niet schoon. Ontbijt is prima. Voor ons geen tweede keer dit hotel.

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 28-10-2019

We zijn erg teleurgesteld om te weten dat je onze service onder je hebt gevonden verwachtingen. We willen graag meer weten. Stuur ons een e-mail met een Telefoonnummer of e-mailadres voor onze Hotelmanager Ik kan uw problemen persoonlijk oplossen.

• 8Jollebol15-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Leuk en centraal gelegen hotel met prettige en behulpzaam personeel. Vanaf de luchthaven met metro 5 te bereiken. Het ontbijt was prima. De fietsen die kunt huren, mogen wel beter worden onderhouden.

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 28-10-2019

Geachte klant Bedankt voor je reacties. We zijn er erg blij mee Luister dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Ik hoop dat je de volgende bent Verblijf ligt om de hoek. Bel ons als we iets voor u kunnen doen helpen.

• 7Johanna14-09-2019

Prima hotel

Schoon en netjes hotel. Fietsen kan je huren bij het hotel alleen per dag. Ligging is oké maar zonder fiets ligt het wel ver van het oude centrum. Onze kamer had wel wat gebreken en ondanks melding bij de receptie werdt er niets mee gedaan. Vervolgens zelf gevraagd om een andere kamer en dat ging zonder problemen.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Carmen Sijbesma10-05-2019

Een aanrader

Prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Wij waren er vroeg in de ochtend, we konden onze bagage daar alvast afgeven en gaan genieten van de mooie stad. Goed ontbijt. Gelegen tussen strand en centrum, alles is lopend te doen. Kamers eenvoudig maar schoon. Bij het hotel kun je fijne fietsen huren, een aanrader om ook te doen. Door het turiapark fietsen en genieten van de rust in een drukke stad.

Hotel Checkin Valencia ****, Community manager , 11-05-2019

Geachte klant, bedankt dat u ons een perfecte beoordeling gaf en ons hotel aan andere reizigers aanbeveelt. We zijn er zeker van dat al het personeel van het hotel zoveel plezier beleefde aan uw behoeften als u van het verblijf hebt genoten. Als u naar onze stad terugkeert, aarzel dan niet om ons te bellen. Met vriendelijke groet

Gereisd met partner in mei 2019

• 9Margreet29-04-2019

Prima hotel met centrale ligging

Een heel fijn hotel met nette, zeer schone kamers. Eén van de receptionistes was bijzonder aardig, zij hielp ons met reservering van een restaurant en gaf veel informatie over de stad. Hoewel het hotel aan drukke weg ligt, hebben we totaal geen geluidsoverlast ervaren. De bedden zijn zeer goed en wij hebben genoten van het uitgebreide ontbijt. De ligging lag ongeveer in het midden tussen de stad en het strand. Wij zouden hier met plezier weer naar teruggaan.

Hotel Checkin Valencia ****, Community manager , 30-04-2019

Geachte klant ,Bedankt voor het geven van een perfecte beoordeling en voor het aanbevelen van ons hotel aan andere reizigers. we zijn er zeker van dat al ons hotel prsonals genoten van het bijwonen van uw behoeften zo veel als je hebt genoten van het verblijf. hartelijk

Gereisd met partner in april 2019

• 8Cecilia08-04-2019

Prima hotel

Hotel was prima. 1 belangrijk minpunt nl er vond een verbouwing plaats op begane grond en daardoor was er geen toilet aanwezig. Bij aankomst om 10.00h kon er geen gebruik gemaakt worden van toilet pas om 14.00 h uur op de kamer. Terugreis 12.00h uitchecken, late checktout niet mogelijk ivm volgeboekt hotel. Werden pas om 17.30h opgehaald, ook hier geen toilet mogelijkheden. Hierin was men erg star. Verder prima kamer en goed ontbijt.

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 12-04-2019

Geachte klant Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen te delen bij ons We zijn heel blij om te weten dat onze medewerkers jouw gemaakt hebben Blijf buiten mooi. Wij nodigen u uit om ons te volgen op onze pagina's Facebook en Twitter voor promo's die mogelijk geïnteresseerd zijn. We hopen je te zien binnenkort.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 5Mario Kraanen29-03-2019

Nogal onvriendelijk personeel

Ik zou dit hotel mijden. Het personeel aan de receptie is erg onvriendelijk. De service op dit moment is slecht. Veel faciliteiten zijn niet beschikbaar. Wij zijn gisteren aangekomen en we moesten nodig naar toilet. Geen toilet beschikbaar. Geen enkele moeite gedaan om ons te helpen. Men doet hier over alles moeilijk. Ontbijtzaal is veel te krap. Binnenplein is niet beschikbaar. Airco werkt niet. Fietsen zijn per dag te huren prijs 12 euro. Het is niet mogelijk de fietsen te huren voor meerdere dagen. Ook hier doet men weer moeilijk over. Dus elke dag dan maar weer naar de receptie. Geen aanrader die hotel.......

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 02-04-2019

Goedemorgen, We voelen jouw mening, omdat we een team zijn dat heel toegewijd is onze klanten Kunt u ons het reserveringsnummer en / of de naam van het houder van de reservering, zodat we kunnen controleren wat er is gebeurd? Op die manier we zullen nota nemen van wat er gebeurde om door te gaan met verbeteren :) Als je dat wilt, kan dat stuur ons een privébericht.

Ontvang een hartelijke groet

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 12-04-2019

We zijn erg teleurgesteld dat u onze service onder uw niveau hebt gevonden verwachtingen. We willen graag meer weten. Stuur ons alstublieft een e-mail met een telefoonnummer of e-mailadres voor onze hotelmanager kan uw problemen persoonlijk oplossen.

Gereisd met partner in maart 2019

• 8carla van meer06-01-2019

Was echt super.

Ondanks het feit dat er werd gerenoveerd, hebben we dit hotel als prima ervaren....goede kamers, goed ontbijt en vriendelijk personeel. Half uur lopen naar stad. Wij vonden Valencia een mooie stad en hadden schitterend weer voor een eerste week in januari.

HOTEL CHECKIN VALENCIA, Community manager , 02-04-2019

Geachte klant Bedankt voor uw opmerkingen. Daar zijn we heel blij mee om te horen dat je van je verblijf bij ons hebt genoten. Ik hoop dat je de volgende bent blijven is om de hoek. Bel ons als er iets is wat we kunnen helpen.

Gereisd met vrienden in januari 2019

Hotel Checkin Valencia info