Hotel Astoria Palace

37 reviews over Hotel Astoria Palace

• 2018
    4Rob13-11-2018

Tegenvaller

Superior room geboekt....... wat een tegenvaller. Standaard kamer met basis uitrusting, geen bubbels en chocolade zoals geboekt, klein en zeer gedateerd over de hygiene maar niet te spreken. Jammer, de naam van het hotel en de 4 sterren dekken de lading niet.

Gereisd met partner in november 2018

• 9Marjo van Loon22-06-2018

Toplocatie in oude stad

Hotel ligt midden in het oude centrum, top locatie! Alles op loopafstand. Ontbijtzaal is op de 9e verdieping, je kijkt over de stad heen. Mooie kamers, met goede bedden, en goed ontbijt.

Gereisd met vrienden in juni 2018

• Oude reviews

8Liane08-10-2017

Goede locatie

Locatie is uitstekend! De tweepersoonskamer was prima. Wat verouderd, maar netjes. De douchestraal was helaas niet zo krachtig. En het doortrekken van het toilet maakt een enorm kabaal. Dat geluid hoor je de hele dag (en nacht ;) Airco en wifi deden het goed. Bij anderen van onze groep stroomde 's nachts het toilet over. Daar heb ik op Zoover al eerder iets over gelezen. Ontbijt is goed. Met Nespresso koffiemachines. Ga wel vroeg. Om 8.30 is het al erg druk. Tip: huur fietsen en fiets via de gave rivierbedding naar het strand. Eet paella bij La Peppica aan de boulevard. Zondag vrijwel alle tafels gereserveerd door Spaanse families.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Linda25-06-2017

Leuk hotel op super locatie!

Mooi hotel met aardig en behulpzaam personeel. Wij hadden een 2 persoonskamer met een extra bed erbij laten plaatsen. We kregen een mooie ruime kamer. Kamer en bedden zijn prima. Badkamer is ook mooi en ruim, maar inmiddels wel aan renovatie toe. Het bad ziet er niet erg schoon meer uit, net als de hoeken van de badkamer en de verf bladdert van de deur af. Maar het is er verder wel schoon.

Airco werkt goed, binnen een paar minuten is het koud in de kamer. En het hotel ligt echt op een goede locatie! Je bent met 3 minuten lopen bij de cathadraal en de gezellige winkelstraatjes en restaurantjes. Het hotel zelf ligt ook aan een pleintje met een fontein en leuke restaurantjes. Aan de overkant zit een leuk tentje 'Federal' waar we heerlijk hebben ontbeten en geluncht. (niet heel goedkoop, maar wel erg lekker en een leuke sfeer). Wij hadden geen ontbijt bij het hotel genomen, er zitten echt genoeg leuke tentjes in de buurt. Wij vonden dit hotel een prima prijs/kwaliteit verhouding hebben. Goede service, een super locatie en een ruime en schone kamer! (En de Wifi deed het ook goed!) Kortom: een aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 5Vandeven06-05-2017

Geen 4 sterren waard

Ontbijt is goed, kamers te duur voor zeer verouderde kamer en badkamer. Toilet stroomde over, verlichting bij bed hing niet vast, heel erg gehorig, slechte douche met zeer zwakke straal.

Gereisd met partner in april 2017

• 9sasja13-03-2017

Goed hotel midden in Valencia

Aanrader, mooi hotel middenin Valencia. Ruime schone kamer met goede bedden. Zeer vriendelijk personeel. Goed ontbijt met uitzicht over Valencia. Dichtbij allerlei bezienswaardigheden en winkels, terrasjes etc

Gereisd met vrienden in maart 2017

• 9jetruud17-09-2016

ideaal gelegen en relaxed

wij waren hier toen het behoorlijk heet was (tegen de 40 graden) maar het hotel was heerlijk koel door 24u per dag de airco aan te laten. Grote kamer en van gehorigheid weinig tot niets gemerkt. Kamermeisjes laten je uitslapen, pas rond middaguur komt schoonmaak. Ligging is perfect, 2 min lopen van Playa Ayuntamiento en er zijn taxi's naast het hotel waar we een paar keer gebruik van hebben gemaakt om naar het strand te gaan. Bus kan ook, maar die is wel vaak vol. metrostations ook op korte afstand. Hotel is schoon en fris en receptie is behulpzaam. Ontbijt hebben we niet bijgeboekt want je kunt voor 2,50-3 Euro pp op straat ontbijten.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Manneke22-05-2016

Perfecte ligging - mooi uitzicht!

Hotel heeft prachtige ligging; veel te bereiken op loopafstand. Ligt naast een klein maar gezellig pleintje met wat bomen en cafeetjes; erg gezellig in avonduren. Buiten zitten midden in de stad, maar geen auto / drukte om je heen. Uitzicht vanuit eetzaal over groot deel van de stad. Ontbijtbuffet ruime keuze. Was op moment dat wij er waren wel erg druk; moesten wachten totdat er een tafeltje vrij was.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 8Patrick18-04-2016

Prima hotel met superligging

centraal gelegen in de oude stad Valencia, met op loopafstand alle ontsluitingsmogelijkheden. Kamer zag er prima verzorgd en opgeruimd uit. ontbijtbuffet nniet hoogstaand maar gewoon goed.

Gereisd met vrienden in april 2016

• 9manon20-07-2015

zeer goed hotel, prima ligging

Ligging is perfect, zeer goed hotel, ruime kamers, schoon, safe is gratis. ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd, ontbijtruimte op 9de etage, mooi uitzicht over de stad. personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed

Gereisd met vrienden in juli 2015

• WinkelsKapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald