Bed and Breakfast ABC-BnB Valencia

8 reviews over Bed and Breakfast ABC-BnB Valencia in het Nederlands

Zon zee, en shoppen!

J.Schippers,
29-11-2018

Super mooie sfeervolle kamers, en vriendelijk personeel. Ze nemen tijd voor je om de mooiste plekjes van Valencia te adviseren. Lekker door de stad en het park gefietst richting het strand. Goede locatie als je van shoppen en strand houdt! Ik ga zeker terug :)

Heerlijke city trip gehad, in deze relaxte staf

Fam De Jong,
28-9-2017

Leuk B&B, vriendelijke eigenaar en personeel. Fantastisch ontbijt. Leuke inrichting maar her en der wel aan onderhoud toe (sanitair bv) kamer op de begane grond is gehorig.

mooi sfeervol B&B

Floor Mans,
21-5-2017

Erg leuke B&B

Vriendelijk personeel

Leuk ingericht

Fijne locatie en een heerlijk ontbijt

In een woord geweldig

Ine lambriks
19-10-2016

Goede locatie.Heerlijk ontbijt.Rustige en gemoedelijke sfeer.Eigenaar erg vriendelijk en behulzaam.

Perfecte locatie in leuke wijk

marjan
9-4-2015

Leuke b&b, sfeervol ingericht. Fietsen gehuurd. Geen ontbijt genomen maar zag er prima uit, vriendelijke eigenaren. Alleen wel erg gehorig!

Redelijk

Veronique Ververs
26-9-2012

Het pand zag er veelbelovend uit, maar onze kamer nr. 1 viel tegen. Deze kamer grenst weliswaar aan het tuintje, maar wij kregen toch het gevoel in het achteraf kamertje te zitten. De ruimte was prima, sanitair niet top, maar wel schoon. Het bed was dramatisch zacht, bijna een waterbed. Ook de handdoekenservice liet te wensen over: op de 2e dag was de was nog niet droog en op de 3e dag was de schoonmaker onze kamer vergeten. De locatie is wel prima, een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen.

Leuke plek en kamer, wel gehorig

naam naam
3-12-2011

De kamer zag er goed uit, prettige en smaakvolle inrichting. De service was prima, aardig en behulpzaam personeel. Rustig en toch centraal gelegen, maar een nadeel was de gehorigheid in het pand zelf. Verder wat kleinigheden aan de douche, maar deze kunnen wellicht verholpen worden.

Dit is een leuk bed and breakfast gelegen in een oud pand in een mooie wijk van de stad. Het centrum is te lopen in een kwartier en is ook dichtbij de metrostations. Van daaruit kun je tripjes maken naar l’Oceanogràfic, La Lonja de la Seda, het strand etc. Het ontbijt was goed verzorgd maar wel elke dag hetzelfde. Verder goede service van de (NL) eigenaar.

We hebben een aantal aanbieders voor ABC-BnB Valencia voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast ABC-BnB Valencia in Valencia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast ABC-BnB Valencia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.