Vakantiehuis Casa Montur

2 reviews over Vakantiehuis Casa Montur in het Nederlands

de max

Bradley
25-10-2017

een auto is een must om overal te geraken,maar de lokale supermarkt ligt op een 5 minuutjes met de auto ,een groot winkelcentrum op nog geen half uur,dat weegt niet op tegen de rust die je bij casa montur hebt.Kkomen zeker nog is terug!!

Oude reviews (archief)

een aanrader

ann
28-9-2016

op een klein halfuurtje auto rijden van Valencia stad en de luchthaven.

prima te bereiken en rustig gelegen,de buren komen meestal enkel in de weekends.

ruime kamers en badkamers,alles aanwezig,zalig ontbijten op het terras met zicht op het privézwembad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Montur in Turís, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Montur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Montur scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.