Appartement Resort Punta Prima

Appartement Resort Punta Prima
8,4

Laatste review

Gehuurd via Casa Las Dunas,prima app:

Services van Ron en Yvon prima allen voor geen 5 centen spaans.

Bewaking prima zwembadden goed.

26 reviews over Appartement Resort Punta Prima in het Nederlands

Heel goed appartement.Schoon en alles aanwezig.

Dick.Pasterkamp
10-9-2014

Gehuurd via Casa Las Dunas,prima app:

Services van Ron en Yvon prima allen voor geen 5 centen spaans.

Bewaking prima zwembadden goed.

Sjaan
3-9-2012

Wij zijn 2 weken in La entrada geweest (augustus 2012) en het was in 1 woord fantastisch. Schoon appartement, schone bedden, alles was goed schoon. Er waren 3 zwembaden en de kids hebben zich er perfect vermaakt. In de buurt (op loopafstand) heb je een kleine spaanse supermarkt met elke dag vers brood en 2 grote supermarkten, restaurants en winkeltjes. Diverse stranden in de buurt (wij hadden een auto dus hebben verschillende stranden bezocht). Wij hebben geboekt bij thuisinspanje en het was perfect. Bij aankomst hadden wij zelfs lekker drinken in de koeler. Ron en Yvonne bedankt.

nooit meer !

Desy
28-8-2012

Wij hebben een week in een appartement gezeten in Punta Prima. Geboekt via een tussenpersoon maar aanbieder is een touroperator. Wat een mooie week had moeten worden is uitgedraaid op een saaie week in een vies appartement ! Het appartement was ronduit goor te noemen. Onverzorgd, vol spinnenwebben (van maanden oud), vieze bedden, het linnengoed stonk echt en de ruimte was muf. Plantenbakken waren kattenbakken. Het leek er op alsof er al maanden niemand geweest was. Het appartement ligt in Punta Prima, Panorama Parkm, begane grond. De airco werkte niet of nauwelijks, er was alleen koud water. De omgeving is echt oersaai. Er wonen m.n. engelsen die gepensioneerd zijn. Het centrum van Torrevieja ligt te ver om te lopen. Het zogenaamde strand is klein en al snel overbevolkt. Geen pretje om daar met je handdoekje te liggen. We voelen ons voor de gek gehouden door de beschrijving op internet en inmiddels ligt er dan ook een klacht. Gelukkig hoefden we maar een week daar te verblijven !

Voor de 3e keer geweest!

Patricia
16-8-2012

Met 3 jonge kinderen is het een ideale vakantieplek. Goed te bereiken met TourOperator - vliegveld Alicante. Een auto vinden wij wel een must. Fijn om naar bijvoorbeeld Murcia te gaan of naar een nabij gelegen strand. Goed ingericht appartement met 2 slaapkamers en 2 badkamers zijn, compleet ingerichte keuken met was-droogcombinatie waardoor een overvolle koffer niet nodig is. Eveneens een tv met dvd speler en wifi is aanwezig. Badlakens en klein kinder(strand) speelgoed hoeft ook niet mee in het koffer!

Het complex wordt goed onderhouden, de 3 zwembaden zijn schoon.

Er zijn een aantal eetgelegenheden boven aan de straat en in Torrevieja zelf is een enorme keus aan gezellige eetgelegenheden van diverse keukens. De boulevard met z'n kraampjes is voor de kids een plezier om langs te lopen.

Wij hebben ons appartement via website gehuurd en kennen de eigenaar. Een goede keus!

mooi luxe appartement op mooi resort

chris
6-8-2012

Heerlijke vakantie gehad in appartement fam Goossens. Zeer comfortabel ingericht, voelde ons daardoor snel thuis. Hoorde van andere mensen dat dit appartement wat luxer is. Prima zwembaden binnen handbereik. Complex met name bevolkt door Russen, Fransen en Nederlanders. In directe omgeving winkelcentra, supermarkten Mc Donalds, Subway. Strand op 200 meter maar wij gingen meestal een paar kilometer verderop. Auto must want directe omgeving niet echt uitnodigend. Torrevieja aardige plaats, gezellig terrassen en eettentjes.

Zeer luxe resort

heer Roelevink
15-6-2012

Zeer luxe rustig resort, meerdere zwembaden en keurig onderhouden

La Entrada II en overwinteren

Maarten Vis
24-11-2011

Zaten op de derde verdieping van gebouw II. Prima appartement voor 2 personen en goede service van beheerder Ron en Yvonne.

Internet en NL TV aanwezig, neem een router mee voor meerdere laptops.

Het uitzicht is aardig, maar van de 200 flats tegenover ons waren er misschien 5 bewoond, zeer dooie boel. Mooi pitch &put golfterreintje voor ons, helaas niet bespeelbaar vanwege ruzie over de exploitatie. Ook leeg..

Er is één kroeg aan zee, Nautilus, die een monopoliepositie heeft. De andere twee kroegjes verdwenen op een vrachtauto tegen eind November. Er is hier geen ene reet te doen in dit jaargetijde. De bus naar Torrevieja rijdt in de winter onregelmatig,

dus heb je echt een auto nodig als je iets anders wil dan 750 m lopen naar de lokale Carrefour, die overigens wel jenever verkoopt!

Wij gaan dus eerder naar huis en nemen ons verlies we vertrekken hier midden december.

ron heeft het goed geregeld

naam naam
6-10-2011

prachtige,luxe appartementen.

rustige ligging,wel een auto nodig om de omgeving te verkennen.

geen overlast en goed bewaakt.

Super mooi park en dito appartement!

sandraenmark
16-6-2011

Wij zijn hier medio juni 2011 een week geweest met onze kinderen (basisschool). Hadden een schitterend, superdeluxe appartement van een NL echtpaar gehuurd op de begane grond (dit is een voordeel met kids). Het complex ligt 300 m van zee en supermarkten, restaurants en circa 1,5 km ten zuiden van Torrevieja. Een auto erbij is eigenlijk wel noodzakelijk en is te huur (o.a. Sixt v.a. 125 euro voor een week) op luchthaven Alicante (45 km). Wij hadden super weer; de hele week 26-30 graden en alleen maar zon. De appartementen (5 lagen verdeeld over meerdere blokken) liggen om een schitterende tropische tuin met 3 zwembaden en op ca. 10 min lopen van drie strandjes. Het complex wordt 24 uur bewaakt en is niet toegankelijk voor vreemden. Het is een ideale plek om in het voorseizoen naar toe te gaan. Van alles te zien in de naaste omgeving. In het hoogseizoen lijkt het me minder prettig want dan te warm en teveel appartementen op een relatief klein oppervlak.

Super plek

Patricia
26-2-2010

Kei leuk appartement! alles erop en eraan. Hele goeie ligging , je hebt wel een auto nodig hoor om naar het centrum te gaan. We hebben een super week gehad en komen zeker nog eens terug. Alleen hoop ik dan dat ze de matrassen hebben vervangen ..... die was veel te hard en het bed te klein

p.s. heel hartelijk ontvangst toen we aankwamen!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Resort Punta Prima in Torrevieja (Alicante), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Resort Punta Prima zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.