Camping Florantilles

2 reviews over Camping Florantilles in het Nederlands

Goed..

Coeckelbergh - vertongen
19-7-2016

Geen restaurant en geen winkel wel jammer moet van de camping voor eten . Niet geschikt voor kinderen daar er geen animatie is.

Zeker niet duur. El en water voorzien op staanplaats.

Groot zwembad.

S'avonds was het rustig.

Overwinter camping,met mooi uitzicht op zoutmeer.Overwegend Engels sprekend.4 jaar was het naar tevredenheid.Als je van rust houd kan ik de camping niet aanbevelen.Hoogstens vanwege het voortreffelijk klimaat.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Florantilles in Torrevieja (Alicante), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Florantilles zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.