Vakantiehuis Casa Feria

2 reviews over Vakantiehuis Casa Feria in het Nederlands

fantastich

anne peuteman
1-10-2017

het was fantastisch wij voelden ons hier echt thuis, we hadden alles bij de hand

Oude reviews (archief)

superleuk

Jo
17-11-2016

Fantastisch huis met alle nodige voorzieningen in de buurt, een aanrader voor iedereen. Casa Feria Torrevieja is zeker de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Feria in Torrevieja (Alicante), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Feria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Casa Feria scoort een 9.45 uit 10 op basis van 2 reviews.