vakanties Torrevieja (Alicante)

Reviews over Torrevieja (Alicante)

heerlijk verblijf

Sophia,
    27-8-2018

We hebben een zeer prettig verblijf gehad in Casa Nabucco. We verbleven daar met 4 volwassenen en een kind van 5 jaar. Het huisje is voorzien van alle gemakken, zoals vaatwasser, wasmachine, airco, etc. Het naastgelegen zwembad had ook een fijn kinderbadje. We haalden elke dag vers brood bij de dichtstbijzijnde supermarkt, dat op 4 minuten rijden is. Ook de communicatie met zowel de eigenaar als met de beheerder verliep uitermate soepel. Altijd een snelle reactie gekregen.

Heerlijke vakantie aan de Costa Blanca

J. Partowihono,
    13-8-2018

Casa Nabucco is een prettig verblijf in Orihuela costa. Met mijn gezelschap van 6 (waarvan een baby en kind van 6) hebben we hier prima vertoeft. De woning bood ons genoeg ruimte aan en is voorzien van alle gemakken (2 slaapkamers, 2 badkamers, airconditioning in alle kamers, wasmachine, vaatwasser én een dakterras). Communicatie met de eigenaar ging heel soepel en snel, altijd een reactie op al mijn vragen. Ook de communicatie met de beheerder ter plaatse ging heel soepel en snel. Orihuele costa heeft een perfecte ligging voor diverse uitstapjes (Torrevieja, Guardamar, Valencia, Alicante), winkels en restaurants zijn er in overvloed. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad in Casa Nabucco aan de Costa Blanca.

Leuk appartement en dichtbij strand

Hanneke van de Boom,
    31-7-2018

Leuk appartement, met goede bedden, goede wifi, uitstekende douche en een heerlijk balkon om s’avonds een lekker wijntje te drinken. Wij komen er al jaren en wij zijn van plan om dit vol te houden.

Prachtig appartement op loopafstand van t strand.

Diewe Zeilstra,
    9-7-2018

Prachtig appartement in de Costa Blanca (Torrevieja). Hebben het erg naar ons zin gehad en komen hier graag nog een keertje terug. Aardige beheerders/eigenaren, goede hygiëne, leuke inrichting en een goed slaapcomfort.

Compleet appartement, van alle gemakken voorzien.

Elfrink,
    11-6-2018

Mooi compleet appartement. Bedden waren keurig opgemaakt toen we aankwamen, en voor onze jongste stond het camping bedje ook al klaar. Ook een kinderstoel is aanwezig. Zwembad was nu nog te koud om echt in te zwemmen maar met het strand op ongeveer een kwartier hadden wij geen zwembad nodig.

Torrevieja (Alicante) scoort een 7,9 uit 10, op basis van 167 reviews