Sorteren

vakanties Torrevieja (Alicante)

Reviews over Torrevieja (Alicante)

fantastich

anne peuteman
    1-10-2017
    je hebt hier alles wat je wil

Gezellige stad en omgeving

Edwin
    15-3-2017
    Hier is voor iedereen wat wils en daarbij vriendelijke mensen.Ook eens naar Zenia gaan gezellig winkelcentrum.Eet en drinkgelegenheden genoeg,ik ga vooral naar The Keeper bar en La Cantina (liggen bijna naast elkaar). Ga nu terug op 28/04/2017 omdat het daar goed is.

Super

Mevr. Donna
    14-3-2017

De vriendelijkheid. Services in de restaurant's

Lievelingsrestaurant : La Cantina

Zalige plek het hele jaar door.

Gert Ceuvers
    7-9-2016
    Wij hebben een appartement gehuurd dicht bij Playa Del Cura. Het is een heel mooi en proper strand (net zoals de andere stranden). Er is een héél lange (6 km) en brede boulevard met vele restaurantjes. De pier in zee is ook zeker 1,5 km lang. We hebben op het eind van de pier gepicknickt. Zalig!!!!! Wij zaten overal zéér dicht bij. Een auto huren was zelfs niet nodig. Winkels en restaurants waren op enkele minuten wandelafstand. Wat wij zo leuk vinden aan Torrevieja is dat het er in de winter ook zo gezellig is. Er heerst altijd een gezellige drukte. Je hebt keiveel restaurantjes waar je héél lekker en goedkoop kan eten. Enkele restaurantjes gehad waar je voor minder dan 8 euro een voor-hoofd en nagerecht hebt. Waarbij je een héél grote keuze hebt. Op vrijdag heb je één van de grootste markten van Spanje met vers fruit en groenten in overvloed. Maar ook andere zaken zoals kleding vind je daar. Wij zijn nu al aan het aftellen om in december terug te kunnen gaan.

Fantastiche plaats

Brecht prat
    24-8-2016
    Torrevieja heeft voor iedereen iets te bieden! Alles is voorzien in de stad! Er zijn tal van leuke restaurants en bars waar er aangename sfeer heerst! Voor de jongsten onder ons is ook een waterpretpark 'aquopolis' aanwezig waar je een leuke dag kan vertoeven! Zeker een aanrader!
Torrevieja (Alicante) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 163 reviews