We hebben een aantal aanbieders voor Torrevieja (Alicante) voor je op een rij gezet:

vakanties Torrevieja (Alicante)

Reviews over Torrevieja (Alicante)

Heerlijk

Tamara,
    18-11-2018

Torrevieja is een leuk plaatsje waar het nog niet extreem toeristisch is. Wel spreekt (bijna) iedereen hier Engels wat uiteraard handig is. Het strand is een heerlijk zand strand wat geleidelijk afloopt de zee waardoor de kinderen zelf het water in kunnen. Aan de boulevard zijn fantastische restaurants waar je heerlijk kunt eten voor mooie prijsjes. Zeker het Indische restauran(in Spanje haha😉) is een aanrader. Als je hier bent is het zeker een aanrader om de zout meren te bezoeken en de watervallen van Algar. In ieder geval ideaal voor een gezinsvakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijk weer het hele jaar rond.

Mildred,
    15-11-2018

Heerlijk om lekker in de zee te kunnen zwemmen en een week op teenslippers te lopen terwijl je in Nederland je winterjas aan moet! De grote zomerdrukte is voorbij, alles gaat gemoedelijk. De prijzen op de terrassen en in de restaurants zijn heel redelijk, zodat alle wegen op de één of andere manier toch weer naar een terrasje leiden. 😄🌞 Voor €20 heb je een complete maaltijd met drank voor 2 personen bij Chinees restaurant Mandarin, erg lekker!! Wij hebben ook heerlijk gegeten bij oa Hindoestaans restautant Ocean Front (aan het strand bij La Mata), bij méson Huertano (kan alleen 's middags, hier komen voornamelijk Spanjaarden). Als je een auto huurt vanuit Nederland (het dichtsbijzijnde vliegveld is Alicante) kun je dat het best zo minimaal mogelijk doen en bij de verhuurder op het vliegveld de verzekering tot all risk aanvullen. Helaas zeggen ze altijd dat je geen all risk hebt ook al heb je daar wel bij voorbaat voor betaald.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

Gezellige stad en omgeving

Edwin,
    15-3-2017

Hier is voor iedereen wat wils en daarbij vriendelijke mensen.Ook eens naar Zenia gaan gezellig winkelcentrum.Eet en drinkgelegenheden genoeg,ik ga vooral naar The Keeper bar en La Cantina (liggen bijna naast elkaar). Ga nu terug op 28/04/2017 omdat het daar goed is.

Gereisd alleenreizend in december 2016

Zalige plek het hele jaar door.

Gert Ceuvers,
    7-9-2016

Wij hebben een appartement gehuurd dicht bij Playa Del Cura. Het is een heel mooi en proper strand (net zoals de andere stranden). Er is een héél lange (6 km) en brede boulevard met vele restaurantjes. De pier in zee is ook zeker 1,5 km lang. We hebben op het eind van de pier gepicknickt. Zalig!!!!! Wij zaten overal zéér dicht bij. Een auto huren was zelfs niet nodig. Winkels en restaurants waren op enkele minuten wandelafstand. Wat wij zo leuk vinden aan Torrevieja is dat het er in de winter ook zo gezellig is. Er heerst altijd een gezellige drukte. Je hebt keiveel restaurantjes waar je héél lekker en goedkoop kan eten. Enkele restaurantjes gehad waar je voor minder dan 8 euro een voor-hoofd en nagerecht hebt. Waarbij je een héél grote keuze hebt. Op vrijdag heb je één van de grootste markten van Spanje met vers fruit en groenten in overvloed. Maar ook andere zaken zoals kleding vind je daar. Wij zijn nu al aan het aftellen om in december terug te kunnen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastiche plaats

Brecht prat,
    24-8-2016

Torrevieja heeft voor iedereen iets te bieden! Alles is voorzien in de stad! Er zijn tal van leuke restaurants en bars waar er aangename sfeer heerst! Voor de jongsten onder ons is ook een waterpretpark 'aquopolis' aanwezig waar je een leuke dag kan vertoeven! Zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in januari 2016
Torrevieja (Alicante) scoort een 8,3 uit 10, op basis van 168 reviews