Reviews over Torres Torres

Een heerlijke plek om te onstpannen

Winnie Valbracht,
    31-12-2013

Las Golondrinas ligt heerlijk rustig in een klein Spaans dorpje. Valencia en de mooie stranden net ten zuiden van Valencia (Chilches bv.) zijn met de auto goed te bereiken (20-30 min).

Een echte aanrader voor wie van het Spaanse klimaat en van het land wil genieten, maar niet in de toeristenmassa terecht wil komen.

De appartementen zijn eenvoudig maar smaakvol ingericht, en er is veel voorhanden (handdoeken, kookgerei, basis ingrediënten voor in de keuken; je hoeft alleen maar aan te vullen) en de eigenaresse is super vriendelijk en behulpzaam.

Casa Las Golondrinas is een ruim appartement in Torres Een

P. Huybens,
    30-6-2008

Casa Las Golondrinas is een ruim appartement in Torres Torres. Een klein rustig dorpje in een mooie omgeving. Valencia ligt op 30 autominuten. Ook met openbaar vervoer is het centrum van Valencia goed te bereiken. De kamers zijn erg compleet ingericht en de Nederlandse eigenaresse doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Torres Torres scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews