Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

58 Reviews over Villa Torrent

• 8Wim en Corien10-08-2021

Zeker aan te raden !

Wij waren een week te gast in Casa Elja. Een leuk, knus verblijf met een eigen (prima) zwembad.Speciale complimenten voor onze gastvrouw Jeanny en haar ontzettend lieve, maar ook nieuwsgierige honden. Al met al een aan te raden locatie voor een rustig verblijf op het platteland op ca 20km buiten de hectiek van de stad Valencia.

• 10Leonie Philippo11-02-2016

Heerlijk ontspannen

Een week verbleven in Villa Torrent. Jeanny is een lieve gastvrouw en is praktisch ingesteld. De honden zijn lieverds. Ze heeft er 5. Ik vond het heerlijk om hier te zijn en ben helemaal tot rust gekomen. Het weer was heerlijk en het uitzicht prachtig. Ik vond zowel Casa Elja als Casa Rosa er erg verzorgd en netjes uitzien.

• 8Fam. Postma20-07-2015

Aanrader!

Mooie locatie om van daaruit valencia en omgeving te ontdekken. Jeanny en Anco zijn een prettige gastvrouw en heer, waarborgen de privacy en passen zich aan, aan jouw wensen. Wij verbleven in Casa Elja met 2 volwassenen en 2 kinderen (16 en 18). Bedden waren goed en groot genoeg. Huisje was een fijne plek om te zijn , gezellig en alles was aanwezig. Zwembad was klein maar lekker om in af te koelen. Kortom: een zeer fijne vakantie gehad. (Wij komen graag nog eens terug!)

• 8Familie Hartman04-01-2015

Heerlijk verwend!

Deze B&B is een verademing geweest na twee slechte ervaringen in Frankrijk. We verbleven in Casa Rosa; een huisje dat goed was onderhouden, schoon en ruim voor een gezin met 1 kind.

Anco als kok is geweldig; we hebben twee dagen heerlijk gegeten!! Jeanny is als gastvrouw prettig in omgang en zorgt goed voor haar gasten. Ontbijt stipt op tijd en meer dan voldoende. Verder wordt de privacy gewaarborgd door Jeanny en Anco, maar als je ze nodig hebt, zijn ze er heel snel.

De ligging is een paar km van de bewoonde wereld, maar Torrent en Valencia zijn met de auto goed en snel bereikbaar en zeker een bezoekje waard, Deze B&B wordt zeker nog een keer door ons bezocht.

• 2Regina09-09-2014

Niet voor herhaling vatbaar!

Met een gezelschap van 9 mensen (2 gezinnen) hebben we beide huisjes afgehuurd. We werden verwelkomt door te veel honden, 5!!. Huis Rosa: Leuke slaapkamers met badkamer Maar: Heeft GEEN huiskamer, alleen maar een klein overdekt terras. Slecht onderhouden viezig,schimmel in douches en o.a. defecte rolluiken.De keuken is buiten! Huis Elja: Zeer oud en slecht onderhouden. 2de slaapkamer is niet geschikt om er goed in te slapen. Volwassen persoon kan niet op één van de bedden liggen en voor kinderen is het niet veilig. Keuken is oud, vies en bestek valt uit elkaar. Ratjetoe aan meubels en veel prularia. De tuinen zijn slecht onderhouden, veel ongelijke vloeren, losse stenen, muurtjes welke afbrokkelen en overwoekerende planten. Zwembad is OK maar erg klein. Huurprijs €1140,0 per week in augustus niet waard. Gebruik van wasmachine is niet inbegrepen p.k € 3,00!! Geen gevoel van privacy, je auto staat naast het huis van de eigenaars en ze komen dagelijks plantjes in je tuin water geven.

Jeanny en Anco, eigenaar, 14-09-2014

Zo zie je dat nooit iedereen tevreden te stellen is:-)!

Wat ons verbaast aan deze beoordeling is dat tijdens het verblijf nergens over gesproken is en dat vooraf álle gewenste informatie is toegestuurd! Zelfs een filmpje kan bekeken worden over onze accomodatie! Voor degenen die dit lezen misschien goed om te weten dat het gezin met 3 kleine kinderen betrof, die voor de ouders niet te sturen waren: héél veel gehuil en geschreeuw en na afloop veel vernielingen in de tuin aangetroffen. Ook voor ons niet voor herhaling vatbaar!! Extra waardering voor alle fijne gasten die hier komen!

• 9Jan Willem en Marjon den Boef26-08-2014

Even heerlijk tot rust komen

Villa Torrent is een prima plek om even bij te tanken, te genieten van de rust, ruimte en natuur. Heerlijke wandelingen gemaakt langs en door de diverse Sinaasappel- en mandarijn velden (feb,mrt). In de zomer lekker relaxen op de diverse zonnige terrassen of een duik in het zwembad.

• 9Hennie van Welzen26-03-2014

Fantastische plek, wandelen en rust

Wij logeerde in Casa Elja, dit is een onderdeel van Villa Torrent. Een leuk en functioneel huisje in de Spaanse stijl. Een goede basis voor een fijne vakantie. Gastvrije eigenaren die je bijstaan waar nodig is.

• 9Henk en Freke19-02-2014

zeker aan te raden ( 20 min nr vliegveld)

B en B met zeer goede en attente verzorging. Kamers netjes en compleet ingericht. Rustige, landelijke , omgeving. In februari met niet zo hoge ( 10/12 gr) temperaturen zijn kamers minder behaaglijk warm te krijgen. In tuin genoeg mogelijkheden om in de zon te zitten. Het was een genoegen met de 3 honden om te gaan.!!

• 8Margreet lagerweij19-09-2013

Prima plek, een aanrader!

Villa Torrent is een perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan de mooie en gezellige stad Valencia, een ontdekkingstocht door de prachtige en rustige omgeving of gewoon een plek om heerlijk te relaxen. De vriendelijke ontvangst door Jeanny en Anco , de heerlijke verjaardagsmaaltijd en gezellige sfeer maakte ons weekje Spanje perfect en voor herhaling vatbaar!

• 9Ria-Sophie Rietveld 02-06-2013

Fantastisch !

Zoals het klokje thuis tikt , tikt hij ook in deze B en B , een heerlijk huiselijk gevoel .

Een leuke ligging met prachtige kamers in een apart huisje , in een prachtige omgeving. De rust terug vinden als je in Valencia stad geweest bent. De gastheer des huizes maakt een super ontbijt , en de 3 lieve honden hebben ons ook een warm welkom gegeven. Het is mogelijk om savonds mee te eten wat wel een aanrader is , wij hebben in Valencia stad gegeten ( half uurtje met de auto ) maar zouden dit een volgende keer niet doen aangezien de weg terug erg donker is om terug te rijden !!! Een prachtig uitzicht op de vallei en voor de wandelaar een must om een wandeling onder begeleiding te maken van de gast heer en gast vrouw . Op het terras bij het huisje is alles voorzien van b. Een waterkoker , koffiezakjes, theezakjes etc ! Wat een luxe !

Bed & Breakfast Villa Torrent info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden