We hebben een aantal aanbieders voor Torrent voor je op een rij gezet:

Reviews over Torrent

Heerlijk ontspannen

Leonie Philippo,
    11-2-2016

Een week verbleven in Villa Torrent. Jeanny is een lieve gastvrouw en is praktisch ingesteld. De honden zijn lieverds. Ze heeft er 5. Ik vond het heerlijk om hier te zijn en ben helemaal tot rust gekomen. Het weer was heerlijk en het uitzicht prachtig. Ik vond zowel Casa Elja als Casa Rosa er erg verzorgd en netjes uitzien.

Gereisd alleenreizend in februari 2016

Aanrader!

Fam. Postma,
    20-7-2015

Mooie locatie om van daaruit valencia en omgeving te ontdekken. Jeanny en Anco zijn een prettige gastvrouw en heer, waarborgen de privacy en passen zich aan, aan jouw wensen. Wij verbleven in Casa Elja met 2 volwassenen en 2 kinderen (16 en 18). Bedden waren goed en groot genoeg. Huisje was een fijne plek om te zijn , gezellig en alles was aanwezig. Zwembad was klein maar lekker om in af te koelen. Kortom: een zeer fijne vakantie gehad. (Wij komen graag nog eens terug!)

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Heerlijk verwend!

Familie Hartman,
    4-1-2015

Deze B&B is een verademing geweest na twee slechte ervaringen in Frankrijk. We verbleven in Casa Rosa; een huisje dat goed was onderhouden, schoon en ruim voor een gezin met 1 kind.

Anco als kok is geweldig; we hebben twee dagen heerlijk gegeten!! Jeanny is als gastvrouw prettig in omgang en zorgt goed voor haar gasten. Ontbijt stipt op tijd en meer dan voldoende. Verder wordt de privacy gewaarborgd door Jeanny en Anco, maar als je ze nodig hebt, zijn ze er heel snel.

De ligging is een paar km van de bewoonde wereld, maar Torrent en Valencia zijn met de auto goed en snel bereikbaar en zeker een bezoekje waard, Deze B&B wordt zeker nog een keer door ons bezocht.

Gereisd met jonge kinderen in december 2014

Even heerlijk tot rust komen

Jan Willem en Marjon den Boef,
    26-8-2014

Villa Torrent is een prima plek om even bij te tanken, te genieten van de rust, ruimte en natuur. Heerlijke wandelingen gemaakt langs en door de diverse Sinaasappel- en mandarijn velden (feb,mrt). In de zomer lekker relaxen op de diverse zonnige terrassen of een duik in het zwembad.

Gereisd met vrienden in mei 2014

Fantastische plek, wandelen en rust

Hennie van Welzen,
    26-3-2014

Wij logeerde in Casa Elja, dit is een onderdeel van Villa Torrent. Een leuk en functioneel huisje in de Spaanse stijl. Een goede basis voor een fijne vakantie. Gastvrije eigenaren die je bijstaan waar nodig is.

Gereisd met partner in maart 2014
Torrent scoort een 9,7 uit 10, op basis van 4 reviews