Vakantiehuis Casa Costa Blanca

Tonen op kaart

30 reviews over Vakantiehuis Casa Costa Blanca

• 2019
    10Raymond Kreuger19-08-2019

Droomhuis op een heerlijke rustige locatie.

Wat een heerlijk vakantiehuis. De contacten met Jordie en Edgar verliep voorspoedig. Het huisje is zee compleet. Bij aankomst was er toiletpapier, vaatwasserblokjes, wasmiddel etc. Er stonden volop kruiden, koffie, thee, alles om een goede start te maken. Het huis is echt van alles voorzien, van ijsmachine tot aan wasmachine, broodbakmachine, een heerlijk zwembad en, niet onbelangrijk, uitstekende bedden. Wij waren vooraf bang dat het ontbreken van een airco een probleem zou zijn maar niets is minder waar. De slaapkamers zijn voorzien van een grote fan en door de ligging is het daarmee prima uit te houden ‘s nachts. Werkelijk alles is aanwezig. Met 25 minuten rijden zit je aan de kust, het strand, boulevard etc. Steden als Murcia, Valencia en Alicante liggen nabij en er is zeer veel te doen in de omgeving, ook qua restaurants. Voor ons een heerlijk en rustig gelegen paradijs waar het met zeven man goed vertoeven was.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Mohammed30-07-2019

HEERLIJK ONTSPANNEN. PERFECT 👍👍👍

Wij zijn met in totaal 7 pers. 5 kinderen 3 vanaf 18 maanden tot 10 jaar en 2 ouder.Het was netjes en schoon het buurt is lekker rustig het enige min puntje, kinderen kunnen niet buiten voor het huis spelen want daar is een afgrond maar als je van rust houd en privace dan is dit wel ideaal. voor de boodschappen moet je wel een paar km afleggen.wij hebben genoten en onze kinderen ook.

Bedankt voor het verhuren van jullie huis we hebben erg genoten we raden het zeker aan. En wie weet volgend jaar weer maar dan voor een week ipv voor 2 weken ivm doorreis.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    10Rob22-07-2018

In 1 woord FANTASTISCH!

Casa Costa Blanca is een heerlijk huis waar werkelijk niets aan ontbreekt. Heerlijke bedden en voor de kinderen als grote favoriet, de hangmat! Genietend van het zwembad en het prachtige uitzicht zijn we helemaal tot rust gekomen. In de omgeving is van alles te beleven en ook het strand of de stad Alicante liggen maar op 25 minuten zodat er voor ieder wat wils is!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9Anna22-04-2018

Prachtig huis in mooi landschap

Ontzettend genoten van het mooie huis, met alles erop en eraan en een heel mooi uitzicht. Op het dakterras kijk je overal om je heen naar het prachtige landschap. Erg vriendelijke host.

Zakelijk gereisd in april 2018

• 9Gezin met opa en oma08-01-2018

Mooi uitzicht!

Heel mooi uitzicht en rustige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

• Oude reviews

9Thijs31-10-2017

Het was een fantastische vakantie!

Geweldig huis met alle benodigde faciliteiten. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Joost van Wingerden07-09-2017

Mooi groot en schoon huis in prachtige omgeving!

Met 5 personen, drie volwassenen en 1 puber van 14 en een kleine jongen van 2 in dit mooie complete huis verbleven. Voor ieder wat wils! Echt alles wat je kunt bedenken is aanwezig dus niet teveel meenemen. Wij verbleven twee weken en er hoefde toch maar weinig bagage mee. Het huis en het zwembad zijn mooi, ruim en schoon. Op het mooie terras smaakte de Cava heerlijk. De omgeving is prachtig groen en er is een schitterend uitzicht vanaf het huis. Doordat het wat op hoogte ligt is het klimaat heerlijk en zelfs in de zomer is het goed uit te houden. Een huurauto is wel nodig, de noodzakelijke voorzieningen zijn niet op loopafstand. Daardoor wel heerlijke rust. Speciale dank voor Haddy en Armanda voor de goede en attente service ter plekke. Ook het contact met de eigenares is soepel en aangenaam verlopen. Wij zijn zeker van plan terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Martine Beelaerts02-09-2017

Superhuis,toplocatie,zeer kindvriendelijk Wij hebben hier een supervakantie gehad! Ben verliefd geworden op de omgeving! Het huis is super,proper,gezellig,je komt er echt tot totale ontspanning! En Armanda en Haddy,wauw! Supervriendelijke mensen die je altijd helpen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Jessica19-05-2017

Ontspannen en genieten!

Voor een gezin met jonge kinderen is het goed toeven in Casa Costa Blanca. Het huis is van alle gemakken voorzien en veilig voor de allerkleinsten, het zwembad is geweldig voor de iets oudere kinderen. Op een half uurtje rijden zijn allerlei leuke tripjes te doen, een leuke wandeling is zelfs vanuit het huisje zelf te maken. Zowel op de dagen dat het minder mooi weer was als de zonneige dagen hebben we ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Thomas van Ommeren18-05-2017

Teambuilding en verbinden

Rustige omgeving, geweldig om tot de mensen te komen waarmee je bent. Ruimtes zijn netjes onderhouden en goed schoon. Ik slaap beter in deze bedden dan thuis. En daarnaast, vrijwel altijd zon door de open ruimtes om de villa heen.

Zakelijk gereisd in mei 2017

3 tips over Vakantiehuis Casa Costa Blanca

• Linda, 09-07-2014

Alicante! The Lemon Tree Market!

• Maaike, 26-08-2014

Zorg voor een auto en ontdek het echte Costa Blanca. Bezoek Castella, Tibi, de kuststrook en ga lekker buiten de deur Tapas eten. De bedragen zijn verassend laag.

• Fam Doorakkers, 02-09-2014
    • Restaurant Casa del Mundo, heerlijk eten en erg leuk voor de kinderen!
    • Kasteel Santa Barbara (Alicante)
    • Cuevas del Canelobre (Busot)

0 vragen over Vakantiehuis Casa Costa Blanca

Vakantiehuis Casa Costa Blanca info