Vakantiehuis Casa Costa Blanca

27 reviews over Vakantiehuis Casa Costa Blanca in het Nederlands

In 1 woord FANTASTISCH!

Rob,
22-7-2018

Casa Costa Blanca is een heerlijk huis waar werkelijk niets aan ontbreekt. Heerlijke bedden en voor de kinderen als grote favoriet, de hangmat!

Genietend van het zwembad en het prachtige uitzicht zijn we helemaal tot rust gekomen.

In de omgeving is van alles te beleven en ook het strand of de stad Alicante liggen maar op 25 minuten zodat er voor ieder wat wils is!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtig huis in mooi landschap

Anna,
22-4-2018

Ontzettend genoten van het mooie huis, met alles erop en eraan en een heel mooi uitzicht. Op het dakterras kijk je overal om je heen naar het prachtige landschap. Erg vriendelijke host.

Gereisd zakelijk in april 2018

Mooi uitzicht!

Gezin met opa en oma,
8-1-2018

Heel mooi uitzicht en rustige locatie.

Gereisd met jonge kinderen in december 2017

Het was een fantastische vakantie!

Thijs,
31-10-2017

Geweldig huis met alle benodigde faciliteiten. Zeer geschikt voor gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Mooi groot en schoon huis in prachtige omgeving!

Joost van Wingerden,
7-9-2017

Met 5 personen, drie volwassenen en 1 puber van 14 en een kleine jongen van 2 in dit mooie complete huis verbleven. Voor ieder wat wils! Echt alles wat je kunt bedenken is aanwezig dus niet teveel meenemen. Wij verbleven twee weken en er hoefde toch maar weinig bagage mee. Het huis en het zwembad zijn mooi, ruim en schoon. Op het mooie terras smaakte de Cava heerlijk. De omgeving is prachtig groen en er is een schitterend uitzicht vanaf het huis. Doordat het wat op hoogte ligt is het klimaat heerlijk en zelfs in de zomer is het goed uit te houden. Een huurauto is wel nodig, de noodzakelijke voorzieningen zijn niet op loopafstand. Daardoor wel heerlijke rust. Speciale dank voor Haddy en Armanda voor de goede en attente service ter plekke. Ook het contact met de eigenares is soepel en aangenaam verlopen. Wij zijn zeker van plan terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Martine Beelaerts,
2-9-2017

Superhuis,toplocatie,zeer kindvriendelijk

Wij hebben hier een supervakantie gehad!

Ben verliefd geworden op de omgeving!

Het huis is super,proper,gezellig,je komt er echt tot totale ontspanning!

En Armanda en Haddy,wauw!

Supervriendelijke mensen die je altijd helpen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Ontspannen en genieten!

Jessica,
19-5-2017

Voor een gezin met jonge kinderen is het goed toeven in Casa Costa Blanca. Het huis is van alle gemakken voorzien en veilig voor de allerkleinsten, het zwembad is geweldig voor de iets oudere kinderen. Op een half uurtje rijden zijn allerlei leuke tripjes te doen, een leuke wandeling is zelfs vanuit het huisje zelf te maken. Zowel op de dagen dat het minder mooi weer was als de zonneige dagen hebben we ons prima vermaakt!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Teambuilding en verbinden

Thomas van Ommeren,
18-5-2017

Rustige omgeving, geweldig om tot de mensen te komen waarmee je bent. Ruimtes zijn netjes onderhouden en goed schoon. Ik slaap beter in deze bedden dan thuis. En daarnaast, vrijwel altijd zon door de open ruimtes om de villa heen.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Prachtig huis, prachtige locatie, een aanrader!

Katinka Sirks,
18-5-2017

Binnen een half uurtje met de huurauto zit je midden in een oase van rust en kun je volop genieten van het echte Spanje en de prachtige natuur.

Het huis is zeer comfortabel en van alle gemakken voorzien. Er is werkelijk aan alles gedacht, een zeer uitgebreide keukeninventaris, vaatwasser, BBQ en rondom het huis voldoende zitgelegenheden om heerlijk te ontspannen.

Er ligt een klapper met informatie over de omgeving en tips voor leuke uitstapjes. Mogelijkheden te over voor een actieve vakantie of juist helemaal niets en ontspannen bij het zwembad.

Had graag nog wat langer willen blijven om nog wat meer van de prachtige omgeving te zien, dus ik kom zeer zeker graag een keer terug!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Top locatie, uitstekende voorzieningen

Bert Vliex,
18-5-2017

Uitstekende locatie om te ontspannen en te werken. Een echte aanrader.

Gereisd zakelijk in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Costa Blanca in Tibi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Costa Blanca zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.