We hebben een aantal aanbieders voor Teulada voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Teulada voor je op een rij gezet:

Reviews over Teulada

Een eldorado voor wandelaars en golfers

E.Weebers
    20-2-2014

Het dorp Moraira is altijd gezellig met veel mogelijkheden voor lekker eten. De cultuur ( concerten, toneel etc.) is te vinden in Teulada, Calpe, Alicante of in Valencia. M.b.v. prima wandelkaarten is er hier maanden te wandelen op uitstekend onderhouden paden. In de nabijheid zijn 5 of 6 golfbanen,

Gereisd Met partner in oktober 2013

Eindeloos wandelen en veel culturele mogelijkheden

E.Weebers
    11-3-2013

In de omgeving van Moraira/ Calpe/ Javea kan eindeloos gewandeld worden in de bergen. Er zijn 2 fantastisch goede wandelkaarten en het aantal wandelgidsen is zeer uitgebreid. De wandelpaden zijn vaak goed aangegeven. Wij verbleven 4 maanden in deze streek en wandelden gemiddeld 2 à 3 keer in de week. Voor volgend jaar blijven er nog talloze mogelijkheden over. Op cultureel gebied kan men hier zijn hart ophalen. De auditoria in Calpe en Teulada hebben op concert/opera gebied een ruime keuze. En niet te vergeten het prachtige opera gebouw Reina Sofia in Valencia waar topgezelschappen komen.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Teulada scoort een 7,8 uit 10, op basis van 4 reviews