Bed and Breakfast Can Suenosterstersterster

Tonen op kaart

62 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno

• 10Cim10-04-2012

Allerbeste!

Een prachtige plek weg uit de drukte en niet eens bereik met je mobiel (behalve bij een rots aan de rand van het zwembad). Doordat het een natuurgebied is, is het niet te vergelijken met de rest van de costa blanca. Ook eet ik nergens zo lekker als hier. Eten vol liefde en het zijn stuk voor stuk schilderijtjes. De lucht is gevuld met zuurstof en rust en dat voel je al helemaal als je zo ver in de wereld kunt kijken. Prachtig & heerlijk!

Gereisd met partner in januari 2012

• 10Hilde beekman11-03-2012

Geen woorden voor super. Tip. Ga er zsm heen,,

Dit is het ultieme genieten in spanje. Super weer prachtige omgeving en kamers en de keuke is helemaal top. Wij bestelden lekker elke dag een huisbereid ontbijtje en al het super lekkers dat de gastvrouw hennie klaarmaakte. Top top

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Roy06-02-2012

Can Sueno in Tárbena, zo mooi kan Spanje zijn

Slechts een goed uur van Alicante en toch middenin de ruige bergen van de Costa Blanca, daar ligt dit stukje paradijs op aarde. Rust, ruimte, bijzonder gastvrije en vriendelijke gastheer en gastvrouw Rob en Hennie. Of je nu rust en privacy zoekt of uitdagende hikes wil maken of een dagje naast je cabana aan het zwembad wilt liggen, alles is hier mogelijk. Can Sueno is de ultieme plek voor een verblijf in de ruige natuur tussen de olijf- en amandelbomen, zonder enige storende geluiden, puur natuur en pure rust. Op sommige dagen kun je desgewenst genieten van de culinaire hoogstandjes van Hennie (schrijft zelfs kookboeken) en als je wilt wordt er iedere dag een ontbijt bij je gebracht waar de beste hotels alleen maar van kunnen dromen, alles vers met alleen maar natuurlijke ingrediënten. Zelfs de bedden zijn hier van topkwaliteit, als je hier niet tot rust komt, dan lukt het nergens. Verder geen overdreven luxe, gewoon lekker gezellig basic, maar dan wel kwalitatief meer dan in orde.

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Michelle27-11-2011

Fijn!!!

We hebben genoten van het ruige landschap, de heerlijke bedden en de privacy, afgewisseld met het hartelijke contact met Hennie en Rob. Het was heerlijk om te zien hoe twee mensen met zo veel passie en toewijding een prachtige plek en sfeer creëren en die met anderen willen delen. Het eten moet zeker ook genoemd worden want dat was een geweldige ervaring: lekker, puur, verrassend, vrolijk en kleurrijk. Kortom een unieke plek! Hennie en Rob, nogmaals dank jullie wel.

Gereisd met partner in november 2011

• 9Jasper07-11-2011

Stukje paradijs in Spanje

Terug van een weekje Can Sueno in Tarbena waar we heerlijk hebben genoten van rust, gastvrijheid, service en geweldig mooie natuur.

Can Sueno wordt gerund door Rob en Hennie, een stel uit Nederland. Heerlijke mensen die je direct het gevoel geven thuis te komen/ welkom te zijn. Daarnaast verzorgen ze heerlijke lunches of ontbijt!

Genieten van het geweldige uitzicht, wandelingen maken in de mooie omgeving of gewoon heerlijk bij het haardvuur met een glas wijn. Can Sueno is een heel mooi stukje Spanje waar we zeker terug zullen komen.

Rob en Hennie, dank voor een heerlijke week! Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2011

• 10Tilly25-09-2011

Een week lang je zintuigen verwennen??

Boven op een berg met het meest prachtige licht je laten verwennen door de eigenaars die een fantastische sfeer weten te brengen...Stilte en heerlijk eten dat 's avonds op je priveterras geserveerd wordt ! Of lunchen in het landhuis zelf alles is mogelijk. In de ochtend vers gebakken brood ,naar de vogels luitsteren en van de superschone lucht genieten ! Alles klopt hier en ik heb een week lang een droom geleefd. Alles is tot in de puntjes verzorgd en dat wordt met liefde gedaan . Gewoon lui naar het zwembad lopen ( 10 meter ) en je komt hooguit 4 andere toeristen tegen.Helmaal top!!!

Gereisd met vrienden in september 2011

• 10Tom en Marloes24-09-2011

Een hele fijne en bijzondere plek

Wat hebben wij een heerlijke week op Can Sueno gehad!! Ik kan niet anders zeggen dat het een bijzondere plek is. Prachtige omgeving, pure stilte, rust, heerlijk eten, lieve mensen en dieren!!! We hopen dan ook om volgend jaar terug te keren naar deze fijne plek!!

Gereisd met partner in september 2011

• 10Eric12-09-2011

Paradijs in de woeste Spaanse Bergen

Weg van de massa op een heerlijke plek midden in de bergen kom je helemaal tot rust bij een nederlands echtpaar die gastvrijheid uitgevonden lijken te hebben. Hier kan je genieten van heerlijk eten op je eigen prive terras of lekker chillen aan het zwembad, een heerlijke wandeling door de bergen (als het niet te warm is) en s'avonds genieten van een miraculeuze sterrenhemel op het sterrendek. we komen zeker een keer terug.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 10Miriam23-08-2011

Zo bijzonder dat je het voor jezelf wilt houden

Nog geen uur rijden van de drukke stranden van de Costa Blanca, vind je hier je eigen private hideaway. Wat een fantastische plek. Alles klopt! Overweldigende natuur, heerlijk zwembad, een supermooi huisje en waanzinnig lekker eten. Alles met veel originaliteit en gevoel voor stijl. Inspirerend!

Hennie en Rob ontvangen je hartelijk en voelen perfect aan hoe ze je het het beste naar de zin kunnen maken.

Helaas duurde ons verblijf maar twee dagen. We komen zeker nog eens terug. Een verblijf in Can Sueno durven we iedereen aan te raden.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Diana en Martin04-07-2011

Geweldige plek, willen weer terug!

Can Sueno heeft echt al onze verwachtingen overtroffen. Prachtige ligging in de bergen en mooi uitzicht, gastvrije ontvangst, heerlijk eten en een mooi zwembad. We gaan nooit twee keer naar dezelfde bestemming maar na deze vakantie zijn we wat dat betreft van gedachten veranderd!

Gereisd met partner in juni 2011

18 tips over Bed and Breakfast Can Sueno

• Marcel van Waardenburg, 23-11-2013

Wanneer je boekt reserveer dan gelijk een lunch in het weekend (vrijdag, zaterdag of zondag). Niet te evenaren, zo lekker, fantastisch bereid en opgediend.

• Janna van Schooten, 19-10-2013

Met hond Joey op pad kom je altijd veilig thuis en schrikt de wilde dieren af!

• A. Hogeveen, 19-06-2012

Hoewel lekker luieren een goede tip is, mag ook een bezoek aan het dorpje Guadalest niet ontbreken. Een bezoek aan de kust is ook fijn, maar wil je de massa ontwijken, ga dan niet naar Benidorm (ca 35 minuten rijden). Je kunt wel kiezen voor een dag Valencia. Eventueel kun je dit twee dagen doen en als je tijd hebt kun je nabij Valencia ook een boottochtje maken in het natuurgebied Algarve.

Een laatste tip is het proeven van de kersen bij Can Sueno. Heerlijk!

1 vraag over Bed and Breakfast Can Sueno

• H. Jansen, 08-04-2016