Bed and Breakfast Can Sueno

52 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Geweldig

eva
24-9-2012

Heerlijk adres voor rustzoekers en mensen die van sfeer houden. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur en omgeving. Heerlijk eten dat door de gastvrouw gekookt wordt.

Prachtige, unieke plek!

Cis en Roos Vrijmoeth
19-9-2012

Can Sueno, een guesthouse in de bergen van Spanje is een heerlijke plek, met niets dan rust en stilte. Prachtige natuur, een zwembad tussen de rotsen en heerlijk eten, te bestellen bij de eigenaren van Can Sueno. Dit vriendelijke echtpaar stond voor ons klaar wanneer nodig, zij hebben ons prettig en persoonlijk ontvangen.

Voor onze huwelijksreis was dit een perfecte, romantische plek om na te genieten van onze bruiloft. Maar ook voor een 'gewone' vakantie is Can Sueno een absolute aanrader voor iedereen!!

Optimaal genieten!

Margriet
5-9-2012

Wij hebben maximaal genoten van onze 10-daagse vakantie bij Can Sueno. Het is een ideale plek om tot rust te komen. Ons 'appartement' was van alle gemakken voorzien, netjes en met een groot terras. Rob & Hennie geven je een hartelijk en warm ontvangst. Ze vinden een perfecte balans tussen gastvrijheid en geven je ook het gevoel dat je lekker 'op jezelf' kunt zijn. We waren ook blij met de tips over de omgeving. Een prachtige wandeling gemaakt! Het was geweldig en we kunnen dit zeker aanraden. Leuke bijkomstigheid vonden we de huisdieren die je regelmatig even gedag komen zeggen.

Margriet & Dirk, augustus 2012

Superstek!!

M van exter
2-9-2012

Net terug van 2 weken Can Sueno,kan niet anders zeggen dan:SUPER.Zo'n mooie omgeving, heerlijk zwembad,lieve dieren en Rob en Hennie zo gastvrij...loved every minute of it.

Hebben relaxed aan het zwembad,maar ook uitstapjes gemaakt, naar Alicante, Valencia,Benidorm en een heel mooi strandje in de omgeving.

Een aanrader voor iedereen die meer wil dan de costa's en lallende landgenoten!!

Echt even weg van alles............

Hanneke
15-8-2012

Wat een fantastische tijd hebben wij hier gehad begin juni! Echt een week tot rust komen en de boel de boel laten. Het prachtige uitzicht, de heerlijke kersen, de verwennerijen van Rob en Hennie, de geurende rozen en de oorverdovende stilte!

Ga zo door Rob en Hennie!

Moet je ervaren

A. Hogeveen
19-6-2012

Can Sueno moet je ervaren. Een geweldige plek waar rust, ruimte en vriendelijkheid bij elkaar komen. Door de slechtes twee verblijven is de kleinschaligheid en echte aandacht gewaarborgd. Een klein zwembad (zout water) maakt alles compleet.

Wij zijn met vier personen een week in de houten cabana geweest. Dit is echt een subliem huisje. Het ontbijt is een absolute aanrader en ook het diner is heerlijk. Kunnen veel toprestaurants nog een puntje aan zuigen.

Rob en Hennie hebben er echts geweldigs van gemaakt. Een grote pluim voor dat wat ze heen gemaakt. Je zou het zelf eens moeten ervaren.

Genieten !!

Alies
31-5-2012

Can Sueno is een mooie plek om te genieten van de natuur en heerlijk eten en drinken. Het uitzicht op de bergen is schitterend. Het appartement is piekfijn in orde. De gastheer en gastvrouw staan voor je klaar. We hebben hier een hele fijne week gehad!

Droom plek.

Justine
10-4-2012

Ultiem ontspannen en genieten van de mooiste plek onder de Spaanse zon.

We hebben veel gewandeld, gezwommen, gelezen en genoten van de lekkerste gerechten (alles vers gemaakt door de gastvrouw).

Op de laatste dag van deze verwen vakantie werd ik ten huwelijk gevraagd, onvergetelijk.

Genieten!

Farah
10-4-2012

Ow wat een paar heerlijke daagjes heb ik hier gehad. Ik zou zo terug willen.

Als je echt even tot je zelf komen, dan is dit de beste plek.

Wegdromen met de natuur om je heen, een wandeling of relaxen bij het zwembad. Het kan allemaal!

En de hosts zijn fantastisch! Hele lieve mensen en Oh wat wordt er elke avond weer een feestmaaltje klaar gemaakt!

Met stip op nummer 1! Gaan!

Snel weer terug...het is heeeeerlijk!

Jos
10-4-2012

Rust en een bourgondisch gevoel, af en toe een stukje zwemmen, verder volop genieten. Een prachtige plek!

Het eten is fenomenaal. Ik was al fan door het kookboek van de eigenaresse, maar om het daadwerkelijk mee te maken. Proef de liefde en geniet!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.