Bed and Breakfast Can Suenosterstersterster

Tonen op kaart

62 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno

• 9eva24-09-2012

Geweldig

Heerlijk adres voor rustzoekers en mensen die van sfeer houden. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de natuur en omgeving. Heerlijk eten dat door de gastvrouw gekookt wordt.

• 10Cis en Roos Vrijmoeth19-09-2012

Prachtige, unieke plek!

Can Sueno, een guesthouse in de bergen van Spanje is een heerlijke plek, met niets dan rust en stilte. Prachtige natuur, een zwembad tussen de rotsen en heerlijk eten, te bestellen bij de eigenaren van Can Sueno. Dit vriendelijke echtpaar stond voor ons klaar wanneer nodig, zij hebben ons prettig en persoonlijk ontvangen. Voor onze huwelijksreis was dit een perfecte, romantische plek om na te genieten van onze bruiloft. Maar ook voor een 'gewone' vakantie is Can Sueno een absolute aanrader voor iedereen!!

Gereisd met partner in september 2012

• 9Margriet05-09-2012

Optimaal genieten!

Wij hebben maximaal genoten van onze 10-daagse vakantie bij Can Sueno. Het is een ideale plek om tot rust te komen. Ons 'appartement' was van alle gemakken voorzien, netjes en met een groot terras. Rob & Hennie geven je een hartelijk en warm ontvangst. Ze vinden een perfecte balans tussen gastvrijheid en geven je ook het gevoel dat je lekker 'op jezelf' kunt zijn. We waren ook blij met de tips over de omgeving. Een prachtige wandeling gemaakt! Het was geweldig en we kunnen dit zeker aanraden. Leuke bijkomstigheid vonden we de huisdieren die je regelmatig even gedag komen zeggen. Margriet & Dirk, augustus 2012

• 10M van exter02-09-2012

Superstek!!

Net terug van 2 weken Can Sueno,kan niet anders zeggen dan:SUPER.Zo'n mooie omgeving, heerlijk zwembad,lieve dieren en Rob en Hennie zo gastvrij...loved every minute of it. Hebben relaxed aan het zwembad,maar ook uitstapjes gemaakt, naar Alicante, Valencia,Benidorm en een heel mooi strandje in de omgeving. Een aanrader voor iedereen die meer wil dan de costa's en lallende landgenoten!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 9Hanneke15-08-2012

Echt even weg van alles............

Wat een fantastische tijd hebben wij hier gehad begin juni! Echt een week tot rust komen en de boel de boel laten. Het prachtige uitzicht, de heerlijke kersen, de verwennerijen van Rob en Hennie, de geurende rozen en de oorverdovende stilte! Ga zo door Rob en Hennie!

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9A. Hogeveen19-06-2012

Moet je ervaren

Can Sueno moet je ervaren. Een geweldige plek waar rust, ruimte en vriendelijkheid bij elkaar komen. Door de slechtes twee verblijven is de kleinschaligheid en echte aandacht gewaarborgd. Een klein zwembad (zout water) maakt alles compleet.

Wij zijn met vier personen een week in de houten cabana geweest. Dit is echt een subliem huisje. Het ontbijt is een absolute aanrader en ook het diner is heerlijk. Kunnen veel toprestaurants nog een puntje aan zuigen.

Rob en Hennie hebben er echts geweldigs van gemaakt. Een grote pluim voor dat wat ze heen gemaakt. Je zou het zelf eens moeten ervaren.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 10Alies31-05-2012

Genieten !!

Can Sueno is een mooie plek om te genieten van de natuur en heerlijk eten en drinken. Het uitzicht op de bergen is schitterend. Het appartement is piekfijn in orde. De gastheer en gastvrouw staan voor je klaar. We hebben hier een hele fijne week gehad!

Gereisd met partner in mei 2012

• 9Justine10-04-2012

Droom plek.

Ultiem ontspannen en genieten van de mooiste plek onder de Spaanse zon. We hebben veel gewandeld, gezwommen, gelezen en genoten van de lekkerste gerechten (alles vers gemaakt door de gastvrouw). Op de laatste dag van deze verwen vakantie werd ik ten huwelijk gevraagd, onvergetelijk.

• 9Farah10-04-2012

Genieten!

Ow wat een paar heerlijke daagjes heb ik hier gehad. Ik zou zo terug willen. Als je echt even tot je zelf komen, dan is dit de beste plek.

Wegdromen met de natuur om je heen, een wandeling of relaxen bij het zwembad. Het kan allemaal!

En de hosts zijn fantastisch! Hele lieve mensen en Oh wat wordt er elke avond weer een feestmaaltje klaar gemaakt!

Met stip op nummer 1! Gaan!

Alleen gereisd in januari 2011

• 9Jos10-04-2012

Snel weer terug...het is heeeeerlijk!

Rust en een bourgondisch gevoel, af en toe een stukje zwemmen, verder volop genieten. Een prachtige plek! Het eten is fenomenaal. Ik was al fan door het kookboek van de eigenaresse, maar om het daadwerkelijk mee te maken. Proef de liefde en geniet!

Gereisd met partner in januari 2011

18 tips over Bed and Breakfast Can Sueno

• Marcel van Waardenburg, 23-11-2013

Wanneer je boekt reserveer dan gelijk een lunch in het weekend (vrijdag, zaterdag of zondag). Niet te evenaren, zo lekker, fantastisch bereid en opgediend.

• Janna van Schooten, 19-10-2013

Met hond Joey op pad kom je altijd veilig thuis en schrikt de wilde dieren af!

• A. Hogeveen, 19-06-2012

Hoewel lekker luieren een goede tip is, mag ook een bezoek aan het dorpje Guadalest niet ontbreken. Een bezoek aan de kust is ook fijn, maar wil je de massa ontwijken, ga dan niet naar Benidorm (ca 35 minuten rijden). Je kunt wel kiezen voor een dag Valencia. Eventueel kun je dit twee dagen doen en als je tijd hebt kun je nabij Valencia ook een boottochtje maken in het natuurgebied Algarve.

Een laatste tip is het proeven van de kersen bij Can Sueno. Heerlijk!

1 vraag over Bed and Breakfast Can Sueno

• H. Jansen, 08-04-2016