Bed and Breakfast Can Sueno

52 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Perfecte plek!

Helma
21-10-2013

Can Sueno is een heerlijke plek. Rob en Hennie zijn heel gastvrij. Hennie kookt heerlijk. Ook voor kinderen is het er leuk. Het zwembad is fijn, de honden zijn geweldig en spelen graag en bij slechter weer is de DVD-speler in het huisje ook handig. Het ligt op een heel mooi plekje. Wel wat afgelegen maar binnen 10 minuten sta je weer in de bewoond wereld (Tarbena) met supermarktje en een bakker. Wij verbleven in de cabana Deze is schoon en heel compleet en erg gezellig ingericht. Wij waren er in Oktober een heerlijke maand met nog heel aangenaam weer.

Hemel op Aarde; liefde is inderdaad eetbaar!

Janna van Schooten
19-10-2013

Een droomplek; betoverend mooi.

Zonovergoten, ook lekker koel door de ligging in de bergen.

Prachtige natuur, mooie ruige wandelingen.

Hennie en Rob zijn fantastische liefdevolle gastvrije mensen. Je baadt je in een warme omhulling.

Lekker zwembad, fijne stoelen. Hemels uitzicht, zelfs 's nachts.

We hebben genoten, wat een verwennerij.

Het eten is zinnestrelend en Ster-Waardig.

Can Sueno: een droomplek in Spanje

Caroline Dietzel
2-9-2013

Na een mooie tocht werden we hartelijk ontvangen door Rob en Hennie bij hun Can Sueno. Wat een fantastische plek om onze vakantie door te brengen. We verbleven in het appartement, heel goed verzorgd met aandacht voor details. Het uitzicht is adembenemend en daar hebben we dan ook heerlijk van genoten. Net als van de lekkere wijntjes onder de sterrenhemel. Het zwembad is super (met hetzelfde mooie uitzicht). We hebben ook genoten van een heerlijke Sueno lunch. Echt een aanrader, wat een feest! Rob en Hennie staan altijd voor je klaar: hun gastvrijheid is top. Onze kinderen van vijf, drie en bijna een hebben zich ook enorm vermaakt op deze bijzondere plek. We hopen in de toekomst nog eens terug te keren!

Optimaal genieten!

irene van den oord
2-8-2013

Can Sueño: een heerlijk, paradijselijk oord in de bergen.

Hou je van het geluid van de stilte, van een prachtig uitzicht, van lekker eten, van mensen die hart hebben voor de omgeving, lekker eten en de gasten, dan ben je hier helemaal op de juiste plek! Hier kom je echt tot rust.

Er is echter één groot nadeel: je wil hier gewoon niet meer weg!

Heimwee naar Can Sueno

s bindels
23-7-2013

Can Sueno is in echt een paradijselijke plek! ALLES klop! Van de gastvrije ontvangst tot het ontroerende afscheid was het genieten van alles wat deze biizondere plek allemaal te bieden heeft.

Betoverend rustparadijs

Sander & Monique
29-4-2013

Cansueño doet haar naam eer aan. Het is een paradijselijke droomplek, midden in de prachtige Spaanse natuur op een plek waar de stilte, de vogels, de prachtige sterrennachten en de magie van het landschap je niet onbewogen laten. Echt dé plek om tot rust te komen. Wij hebben gelogeerd in het heerlijke knusse houten huis, de cabaña, dat helemaal vrij ligt en van alle gemakken is voorzien. Zalige bedden met donsdekbedden en fijn beddengoed, een prima uitgeruste keuken waar je comfortabel in kunt koken, gezellige loungekamer met comfortabele bank en stoelen, en een uitgebreide collectie aan boeken, dvd’s en cd’s. Hennie en Rob zijn erg vriendelijk en gastvrij en verzorgen heerlijke ontbijtjes en andere maaltijden. Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug. Bedankt Rob en Hennie, en een knuffel voor jullie huisdieren Sam, Paco, Stich en Joey in het bijzonder!

Droombestemming voor rustzoekers en wandelaars

Esther Brussee
25-2-2013

Voor onze moeder was het een 'verrassingsweek' voor haar verjaardag. Haar commentaar: "Ik viel echt van de ene verrassing in de ander. En allemaal heel positief welteverstaan! Van het ontzettend vriendelijke ontvangst, het super(!)ontbijt, de rust, de mooie sterrenhemel, de prachtige omgeving met de amandelbomen die net in volle bloei stonden... enz. enz. Kortom: een superverblijf bij topgastheer Rob en kookkoningin Hennie."

Briljante plek, een echte oase!

G. Sprenger
15-2-2013

Deze bed en breakfast is een stukje ongerept natuur met de luxe van nu.

Het echtpaar (Rob en Hennie) is in staat om je tot rust te laten komen en je werkelijk een VIP te laten voelen door hun persoonlijke aandacht die nergens te veel wordt. Zachtjes op de achtergrond wordt er voor je gezorgd en daar draagt de fantastische accommodatie natuurlijk ook aan bij. Het appartement is met veel zorg ingericht, waarbij je in luxe kan genieten van deze betoverende plek. Het zwembad is perfect en wat zalig dat je zonder chloor en andere chemische ingredienten kan genieten van het verkoelende water. Om het zwembad heen allemaal heerlijke "lounge plekjes" waarbij je in heerlijke ligstoelen op kussens van wel 20 cm dik kan genieten van de stilte, de natuur en het warme zonnetje. Het eten van Hennie verdient 5 sterren en als je in de gelegenheid bent moet je beslist proberen om nog een tafeltje te reserveren, je weet niet wat je proeft! De prijs kwaliteits verhouding is uitstekend.

Even helemaal weg van thuis!

Diederik en Anneke
25-1-2013

In januari op het terras voor de Cabana met een glas heerlijk wijn in het zonnetje bijkomen na wéér een prachtige wandeling in de bergen rondom, Heerlijk eten bij Hennie en Rob en 's avonds met een boek naast het haardvuur nagenieten van al het goede waar we van genoten hebben.

Het waren topdagen bij jullie. Bedankt en graag tot een volgende keer.

genieten en rustig aan

wil moeskops
30-12-2012

Can Sueno een mooie plek op een berg in het Spaanse land met eenvoudige kleine dorpjes in de omgeving. Een bijzonder appartement met overdag een zonnig terras en savonds een gezellige kachel in de woonkamer. Heerlijk overdadig gegeten bij de eigenaren van het landgoed. Kortom een weekje genieten en rust zoals je dat in een vakantie wenst

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.