Bed and Breakfast Can Sueno

Meer bedandbreakfast info

62 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno

• 10Helma21-10-2013

Perfecte plek!

Can Sueno is een heerlijke plek. Rob en Hennie zijn heel gastvrij. Hennie kookt heerlijk. Ook voor kinderen is het er leuk. Het zwembad is fijn, de honden zijn geweldig en spelen graag en bij slechter weer is de DVD-speler in het huisje ook handig. Het ligt op een heel mooi plekje. Wel wat afgelegen maar binnen 10 minuten sta je weer in de bewoond wereld (Tarbena) met supermarktje en een bakker. Wij verbleven in de cabana Deze is schoon en heel compleet en erg gezellig ingericht. Wij waren er in Oktober een heerlijke maand met nog heel aangenaam weer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

• 10Janna van Schooten19-10-2013

Hemel op Aarde; liefde is inderdaad eetbaar!

Een droomplek; betoverend mooi. Zonovergoten, ook lekker koel door de ligging in de bergen. Prachtige natuur, mooie ruige wandelingen. Hennie en Rob zijn fantastische liefdevolle gastvrije mensen. Je baadt je in een warme omhulling. Lekker zwembad, fijne stoelen. Hemels uitzicht, zelfs 's nachts. We hebben genoten, wat een verwennerij. Het eten is zinnestrelend en Ster-Waardig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

• 10Caroline Dietzel02-09-2013

Can Sueno: een droomplek in Spanje

Na een mooie tocht werden we hartelijk ontvangen door Rob en Hennie bij hun Can Sueno. Wat een fantastische plek om onze vakantie door te brengen. We verbleven in het appartement, heel goed verzorgd met aandacht voor details. Het uitzicht is adembenemend en daar hebben we dan ook heerlijk van genoten. Net als van de lekkere wijntjes onder de sterrenhemel. Het zwembad is super (met hetzelfde mooie uitzicht). We hebben ook genoten van een heerlijke Sueno lunch. Echt een aanrader, wat een feest! Rob en Hennie staan altijd voor je klaar: hun gastvrijheid is top. Onze kinderen van vijf, drie en bijna een hebben zich ook enorm vermaakt op deze bijzondere plek. We hopen in de toekomst nog eens terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10irene van den oord02-08-2013

Optimaal genieten!

Can Sueño: een heerlijk, paradijselijk oord in de bergen. Hou je van het geluid van de stilte, van een prachtig uitzicht, van lekker eten, van mensen die hart hebben voor de omgeving, lekker eten en de gasten, dan ben je hier helemaal op de juiste plek! Hier kom je echt tot rust. Er is echter één groot nadeel: je wil hier gewoon niet meer weg!

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10s bindels23-07-2013

Heimwee naar Can Sueno

Can Sueno is in echt een paradijselijke plek! ALLES klop! Van de gastvrije ontvangst tot het ontroerende afscheid was het genieten van alles wat deze biizondere plek allemaal te bieden heeft.

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 10Sander & Monique29-04-2013

Betoverend rustparadijs

Cansueño doet haar naam eer aan. Het is een paradijselijke droomplek, midden in de prachtige Spaanse natuur op een plek waar de stilte, de vogels, de prachtige sterrennachten en de magie van het landschap je niet onbewogen laten. Echt dé plek om tot rust te komen. Wij hebben gelogeerd in het heerlijke knusse houten huis, de cabaña, dat helemaal vrij ligt en van alle gemakken is voorzien. Zalige bedden met donsdekbedden en fijn beddengoed, een prima uitgeruste keuken waar je comfortabel in kunt koken, gezellige loungekamer met comfortabele bank en stoelen, en een uitgebreide collectie aan boeken, dvd’s en cd’s. Hennie en Rob zijn erg vriendelijk en gastvrij en verzorgen heerlijke ontbijtjes en andere maaltijden. Wij hebben enorm genoten en komen zeker terug. Bedankt Rob en Hennie, en een knuffel voor jullie huisdieren Sam, Paco, Stich en Joey in het bijzonder!

Gereisd met partner in april 2013

• 9Esther Brussee25-02-2013

Droombestemming voor rustzoekers en wandelaars

Voor onze moeder was het een 'verrassingsweek' voor haar verjaardag. Haar commentaar: "Ik viel echt van de ene verrassing in de ander. En allemaal heel positief welteverstaan! Van het ontzettend vriendelijke ontvangst, het super(!)ontbijt, de rust, de mooie sterrenhemel, de prachtige omgeving met de amandelbomen die net in volle bloei stonden... enz. enz. Kortom: een superverblijf bij topgastheer Rob en kookkoningin Hennie."

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 10G. Sprenger15-02-2013

Briljante plek, een echte oase!

Deze bed en breakfast is een stukje ongerept natuur met de luxe van nu. Het echtpaar (Rob en Hennie) is in staat om je tot rust te laten komen en je werkelijk een VIP te laten voelen door hun persoonlijke aandacht die nergens te veel wordt. Zachtjes op de achtergrond wordt er voor je gezorgd en daar draagt de fantastische accommodatie natuurlijk ook aan bij. Het appartement is met veel zorg ingericht, waarbij je in luxe kan genieten van deze betoverende plek. Het zwembad is perfect en wat zalig dat je zonder chloor en andere chemische ingredienten kan genieten van het verkoelende water. Om het zwembad heen allemaal heerlijke "lounge plekjes" waarbij je in heerlijke ligstoelen op kussens van wel 20 cm dik kan genieten van de stilte, de natuur en het warme zonnetje. Het eten van Hennie verdient 5 sterren en als je in de gelegenheid bent moet je beslist proberen om nog een tafeltje te reserveren, je weet niet wat je proeft! De prijs kwaliteits verhouding is uitstekend.

Gereisd met partner in oktober 2012

• 9Diederik en Anneke25-01-2013

Even helemaal weg van thuis!

In januari op het terras voor de Cabana met een glas heerlijk wijn in het zonnetje bijkomen na wéér een prachtige wandeling in de bergen rondom, Heerlijk eten bij Hennie en Rob en 's avonds met een boek naast het haardvuur nagenieten van al het goede waar we van genoten hebben. Het waren topdagen bij jullie. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9wil moeskops30-12-2012

genieten en rustig aan

Can Sueno een mooie plek op een berg in het Spaanse land met eenvoudige kleine dorpjes in de omgeving. Een bijzonder appartement met overdag een zonnig terras en savonds een gezellige kachel in de woonkamer. Heerlijk overdadig gegeten bij de eigenaren van het landgoed. Kortom een weekje genieten en rust zoals je dat in een vakantie wenst

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Bed and Breakfast Can Sueno info