Bed and Breakfast Can Sueno

13 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Topper!!

Roos v Boerdonk,
18-11-2017

We gingen hier naar toe op aanraden van een vriendin die hier in Javea woont. We hebben hier een geweldige ervaring gehad. De lokatie was geweldig!!! Zo mooi in het binnenland. Het huis lag prachtig in een mooie tuin. Het was geweldig sfeervol ingericht! De ontvangst heel hartelijk. Vervolgens echt lekker gegeten . De gerechten waren smaakvol en werden mooi opgediend. De wijnen pasten hier voortreffelijk bij.

Gereisd met vrienden in november 2017

Het eten is geweldig heel veel liefde in gestoken

Loes van der Laarse
12-2-2017

Vriendelijk, passie, prachtige lokatie.

Gereisd met vrienden in februari 2017

Een droom

Nico
15-6-2016

Het hele plaatje klopte , de plaats, de rust , de omgeving de kleuren de bloemen, het ontvangst, het eten het drinken , echt waar je moet hier zijn geweest om het zelf te ervaren. De opmaak van het eten en de smaak en de liefde van het vers bereide eten en zo smakelijk opgemaakt ook weer met kleur en bloemen , kortom je moet het zelf ervaren

Gereisd met vrienden in mei 2016

Midden in de bergen bij Tàrbena is Can Sueño gevestigd. Deze B&B met huiskamerrestaurant op vrijdag, zaterdag en zondag kenmerkt zich door originaliteit, passie, sterk kleurgebruik, verfijnde smaken en verse producten van top kwaliteit. De gerechten vormen in samenspel met de ambiance een prachtige symbiose.

Wij hebben daar op zondag 8 maart genoten van een poëtisch menu in een omgeving waar kunst en kleurgebruik je als fleurige vonken om de oren spatten. De magische combinatie van uniek talent en doorwrocht vakmanschap maakt hier van elk gerecht een waar kunstwerk.

De passie van Hennie en Rob vormen de drijfveer voor de voortdurende, zoektocht, naar unieke, culinaire combinaties. Daarvoor gebruiken ze hun eigen producten en onderhouden ze intensieve contacten met verschillende leveranciers uit de streek.

“Can Sueño; daar waar een droom, mooi is en…………mogelijk”

Het was voor ons een ware ontdekkingsreis.Bedankt en tot ziens,

Kees & Marian Dekker

Gereisd met vrienden in maart 2015

Een droom die uitkomt!

Mayke
28-2-2015

Wat een feest!!!! Alles klopt!! Wat een gastvrijheid! Wat een locatie met prachtig prachtig uitzicht!!! Wat een smaakexplosie van overheerlijke gerechten. Allemaal met zoveel liefde en zorg bereid en opgediend!!! Wat verstaan Hennie, Rob en hun lieve medewerkers de kunst om dromen uit te laten komen. Dank jullie wel!! Ik hoop snel weer te komen!!!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Optimaal genieten!

irene van den oord
2-8-2013

Can Sueño: een heerlijk, paradijselijk oord in de bergen.

Hou je van het geluid van de stilte, van een prachtig uitzicht, van lekker eten, van mensen die hart hebben voor de omgeving, lekker eten en de gasten, dan ben je hier helemaal op de juiste plek! Hier kom je echt tot rust.

Er is echter één groot nadeel: je wil hier gewoon niet meer weg!

Gereisd met vrienden in juli 2013

Heimwee naar Can Sueno

s bindels
23-7-2013

Can Sueno is in echt een paradijselijke plek! ALLES klop! Van de gastvrije ontvangst tot het ontroerende afscheid was het genieten van alles wat deze biizondere plek allemaal te bieden heeft.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Even helemaal weg van thuis!

Diederik en Anneke
25-1-2013

In januari op het terras voor de Cabana met een glas heerlijk wijn in het zonnetje bijkomen na wéér een prachtige wandeling in de bergen rondom, Heerlijk eten bij Hennie en Rob en 's avonds met een boek naast het haardvuur nagenieten van al het goede waar we van genoten hebben.

Het waren topdagen bij jullie. Bedankt en graag tot een volgende keer.

Gereisd met vrienden in januari 2013

Echt even weg van alles............

Hanneke
15-8-2012

Wat een fantastische tijd hebben wij hier gehad begin juni! Echt een week tot rust komen en de boel de boel laten. Het prachtige uitzicht, de heerlijke kersen, de verwennerijen van Rob en Hennie, de geurende rozen en de oorverdovende stilte!

Ga zo door Rob en Hennie!

Gereisd met vrienden in januari 2012

Moet je ervaren

A. Hogeveen
19-6-2012

Can Sueno moet je ervaren. Een geweldige plek waar rust, ruimte en vriendelijkheid bij elkaar komen. Door de slechtes twee verblijven is de kleinschaligheid en echte aandacht gewaarborgd. Een klein zwembad (zout water) maakt alles compleet.

Wij zijn met vier personen een week in de houten cabana geweest. Dit is echt een subliem huisje. Het ontbijt is een absolute aanrader en ook het diner is heerlijk. Kunnen veel toprestaurants nog een puntje aan zuigen.

Rob en Hennie hebben er echts geweldigs van gemaakt. Een grote pluim voor dat wat ze heen gemaakt. Je zou het zelf eens moeten ervaren.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.