Bed and Breakfast Can Sueno

4 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Een parel...

Korinne
22-10-2015

Volstrekte rust... prachtige omgeving (veel mooier dan de kust van de Costa Blanca en wat een view vanuit het zwembad) ...super lekker eten... aangename temperatuur zelfs in hoogzomer.... zeer aangename gastvrouw en gastheer. Zeker reserveren voor de lunch! Dochter mist nog elke dag Joey, de hond.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Wat een heerlijke plek

Lotte
10-5-2015

Wat een heerlijke plek is Can Sueno in Tàrbena! Het hartelijke stel Hennie en Rob heeft er voor gezorgd dat we heerlijk konden genieten van onze week vakantie. Een heerlijke maaltijd bij aankomst en een heerlijk ontbijt die ochtend! We verbleven in het appartement en hadden prachtig uitzicht! Alles is in stijl ingericht en goed verzorgd. Ook het uitzicht bij het zwembad is adembenemend. Bedankt voor het heerlijke verblijf en we komen zeker nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Perfecte plek!

Helma
21-10-2013

Can Sueno is een heerlijke plek. Rob en Hennie zijn heel gastvrij. Hennie kookt heerlijk. Ook voor kinderen is het er leuk. Het zwembad is fijn, de honden zijn geweldig en spelen graag en bij slechter weer is de DVD-speler in het huisje ook handig. Het ligt op een heel mooi plekje. Wel wat afgelegen maar binnen 10 minuten sta je weer in de bewoond wereld (Tarbena) met supermarktje en een bakker. Wij verbleven in de cabana Deze is schoon en heel compleet en erg gezellig ingericht. Wij waren er in Oktober een heerlijke maand met nog heel aangenaam weer.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2013

Can Sueno: een droomplek in Spanje

Caroline Dietzel
2-9-2013

Na een mooie tocht werden we hartelijk ontvangen door Rob en Hennie bij hun Can Sueno. Wat een fantastische plek om onze vakantie door te brengen. We verbleven in het appartement, heel goed verzorgd met aandacht voor details. Het uitzicht is adembenemend en daar hebben we dan ook heerlijk van genoten. Net als van de lekkere wijntjes onder de sterrenhemel. Het zwembad is super (met hetzelfde mooie uitzicht). We hebben ook genoten van een heerlijke Sueno lunch. Echt een aanrader, wat een feest! Rob en Hennie staan altijd voor je klaar: hun gastvrijheid is top. Onze kinderen van vijf, drie en bijna een hebben zich ook enorm vermaakt op deze bijzondere plek. We hopen in de toekomst nog eens terug te keren!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.