Bed and Breakfast Can Sueno

6 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Fantastische plek!!

Henriette
16-8-2014

Wat een fantastische plek om een vakantie te vieren. Een prachtig huis met een nog mooier uitzicht op de bergen. In de omgeving zijn prachtige wandelingen te maken, je kunt naar heerlijke stranden en leuke stadjes bezoeken. Qua eten kom je absoluut niets te kort, een heerlijk ontbijt kan worden verzorgen. De lunch die Hennie serveert is een absolute belevenis en zeker een must als je hier verblijft! Kortom een fantastische plek in een omgeving met een zeer gepassioneerde gastheer en gastvrouw!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

Wij gaan terug voor weer een geweldige vakantie!

Dirk Raemaekers
18-2-2014

Enorm genoten van de prachtige omgeving, het geweldige eten en de sympathieke mensen. Hennie en Rob zijn fantastisch. De locatie en de rust ook. Heerlijk afgelegen, maar dat houdt wel in dat je geen dagtrip van 200km moet plannen. Niet nodig, de streek is een paradijs voor bergwandelingen en heerlijke tochten doorheen een uniek landschap. Een stuk Spanje dat nog niet is verbrod door de makelaars. Bij mensen die weten wat vakantie is. Wij gaan dit jaar terug, nu in de Cabaña, en met zomerse temperaturen!

Gereisd met oudere kinderen in april 2013

Hemel op Aarde; liefde is inderdaad eetbaar!

Janna van Schooten
19-10-2013

Een droomplek; betoverend mooi.

Zonovergoten, ook lekker koel door de ligging in de bergen.

Prachtige natuur, mooie ruige wandelingen.

Hennie en Rob zijn fantastische liefdevolle gastvrije mensen. Je baadt je in een warme omhulling.

Lekker zwembad, fijne stoelen. Hemels uitzicht, zelfs 's nachts.

We hebben genoten, wat een verwennerij.

Het eten is zinnestrelend en Ster-Waardig.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2013

Droombestemming voor rustzoekers en wandelaars

Esther Brussee
25-2-2013

Voor onze moeder was het een 'verrassingsweek' voor haar verjaardag. Haar commentaar: "Ik viel echt van de ene verrassing in de ander. En allemaal heel positief welteverstaan! Van het ontzettend vriendelijke ontvangst, het super(!)ontbijt, de rust, de mooie sterrenhemel, de prachtige omgeving met de amandelbomen die net in volle bloei stonden... enz. enz. Kortom: een superverblijf bij topgastheer Rob en kookkoningin Hennie."

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

genieten en rustig aan

wil moeskops
30-12-2012

Can Sueno een mooie plek op een berg in het Spaanse land met eenvoudige kleine dorpjes in de omgeving. Een bijzonder appartement met overdag een zonnig terras en savonds een gezellige kachel in de woonkamer. Heerlijk overdadig gegeten bij de eigenaren van het landgoed. Kortom een weekje genieten en rust zoals je dat in een vakantie wenst

Gereisd met oudere kinderen in december 2012

Superstek!!

M van exter
2-9-2012

Net terug van 2 weken Can Sueno,kan niet anders zeggen dan:SUPER.Zo'n mooie omgeving, heerlijk zwembad,lieve dieren en Rob en Hennie zo gastvrij...loved every minute of it.

Hebben relaxed aan het zwembad,maar ook uitstapjes gemaakt, naar Alicante, Valencia,Benidorm en een heel mooi strandje in de omgeving.

Een aanrader voor iedereen die meer wil dan de costa's en lallende landgenoten!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.