Bed and Breakfast Can Sueno

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Can Sueno
9,9

27 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Een héél bijzondere beleving!

Marieke Vlaar
4-7-2015

Wij hebben genoten van een heerlijke lunch en overnachting op een prachtige plek! Een beleving om nooit meer te vergeten. De uitzichten, de ontvangst, het eten, de ambiance, het appartement, het zwembad, de service, alles was even bijzonder en geweldig!

Gereisd met partner in juli 2015

Doen! Romantiek op een bergtop

Ellen van den Berg
15-2-2015

Amandelbloesem in de sneeuw! Wauw. De lucht: zo blauw! Dat licht: kraakhelder. En die plek: good vibrations! Can Sueno is bij uitstek de plek om even van-de-wereld te zijn, de geest te laten waaien, nieuwe energie op te doen en te genieten van verstilde vergezichten. Bovendien is het een plek van mooi eten en drinken: verfijnde smaken, waanzinnige combinaties en elke gerecht een waar schilderijtje. Bijna zonde om op te eten! Het guesthouse, de cabaña, de tuin, Rob en Hettie hebben alles met aandacht en liefde vormgegeven. Kortom: Can Sueno klopt.

Gereisd met partner in januari 2015

Stukje paradijs in Spanje.

Marcel en Heleen
26-10-2014

Wat een heerlijke vakantie! In oktober 2014 hebben we een ruime week overnacht in de cabana. De eigenaren Hennie en Rob doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ook voor een (h)eerlijke lunch met veel aandacht voor de gasten kun je bij hen terecht. En heb je zin in een wandeling door de bergen, dan loopt de hond Joey vrolijk met je mee. Het enige dat je hier hoort is de fantastische natuur om je heen.

Kortom, wanneer je van rust, natuur en gastvrijheid houdt is dit "the place to be".

Lieve Hennie en Rob, bedankt voor deze heerlijke week!

Gereisd met partner in oktober 2014

Gastvrij, mooie locatie, heerlijk eten: Vakantie!

Yolanda en Wout
15-10-2014

Normaal gesproken zijn wij niet zo van de recensies op internet, maar voor deze accommodatie moet je haast wel een uitzondering maken. Zelden zo'n vriendelijke gastvrouw en -heer ontmoet, van het eerste welkom tot het afscheidsdrankje. Het appartement is erg sfeervol en het uitzicht vanaf het terras en het zwembad is geweldig. Alle spulletjes om lekker je eigen gang te kunnen gaan zijn aanwezig. Wij hebben wel dankbaar gebruik gemaakt van de broodjes- en ontbijtservice.

Voor uitgaan, friet van Piet en een animatieteam moet je hier niet heen gaan. Zoek je een mooie omgeving om te wandelen, fietsen of gewoon in alle rust een boekje te lezen op het terras of bij het zwembad, dan ben je hier aan het juiste adres. Wij hebben ons in ieder geval fantastisch vermaakt, en hadden graag nog wat langer willen blijven. Rob en Hennie, nogmaals bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in oktober 2014

Unieke, adembenemende plek

Walter
11-7-2014

Als je een unieke bestemming zoekt, dan is Can Sueno het absoluut. De houten cabana is een schilderachtig huis, bovenop een berg en een schitterend uitzicht. Twee terrassen, 2 slaapkamers, woonkamer met haard en lekkere badkamer. Ik omschrijft het als het gevoel van een lodge in Afrika, maar dan wat dichterbij.

Het zwembad is schitterend aangelegd en heeft ook zo'n mooi uitzicht. In de omgeving kan je geweldig wandelen en de dorpjes in de buurt zijn leuk om te bezoeken. Het strand is een mooie rit van 45 minuten weg.

Rob en Hennie staan voor je klaar als je wat nodig hebt, maar geven je vooral je privacy. Wat zij hebben opgebouwd hier op Can Sueno is knap. Ze hebben een oog voor detail en een bijzondere passie voor alles wat ze doen. Het eten van Hennie is fantastisch.

Gereisd met partner in juli 2014

Fantastische plek

Thijs
5-4-2014

Wij hebben een heerlijke week gehad op deze prachtige plek.

De amandelbloesem, het geweldige uitzicht en de gastvrijheid van Rob en Hennie waren super.

Gereisd met partner in februari 2014

Een van de mooiste plekjes op aarde!

Jennefer
15-2-2014

Iedere keer als wij deze plek bezoeken worden wij aangenaam overdonderd door de rust, gastvrijheid en heerlijke culinaire verrassingen. Een bezoek aan deze plek is als een kersje op de taart als men de streek bezoekt.

Alles uit de keuken wordt bereid met de producten uit de streek. Alles is vers en over elk detail kan de gastvrouw Hennie aan het begin van de lunch gepassioneerd vertellen. De uitleg vooraf alleen al maakt dat wij steeds benieuwd zijn naar de bereiding van de gerechten op het menu en zelfs dan nog worden we verrast door alle smaken en liefde die in de gerechten verwerkt zijn. Ja het is echt waar: Liefde is eetbaar!

Deze accommodatie biedt ook gelegenheid tot overnachten in de luxe cabana of het appartement. Reserveer tijdig, want zeker in het hoogseizoen zijn er meer gegadigden om op deze mooie plek meer dan een middagje te vertoeven

Wilt u zich eens echt laten overvallen door eerlijk eten, prachtige natuur en lieve mensen? Dan is een bezoekje aan Can Sueno een must!

Gereisd met partner in januari 2014

Meer dan een omweg waard

Jeanine Monique en Pierre
13-2-2014

Je rijdt er niet zomaar voorbij, dus hadden we (in november 2013) al bepaald wat verwachtingen toen we binnenstapten.

En toch was het een verrassing! Eerst dat warm onthaal waarbij je meteen merkt dat je niet nummer twee aan tafel vijf bent. En hoe spant de gastvrouw zich in om iedereen uit te leggen hoe de maaltijd zal verlopen en met welke artistieke bedoelingen. De gerechten kan je niet kiezen, maar het zijn dan ook stuk voor stuk gastronomische kunstwerken. Alles is perfect getimed en ook de tijd die geboden wordt om tussenin wat op het terras rustig van het landschap te genieten, maakt van de hele namiddag een heel bijzondere gebeurtenis. Warm aanbevolen!

Gereisd met partner in januari 2014

puur

Nathalie
2-2-2014

Twee jaar geleden werd ik uitgenodigd door twee vriendinnen die het huisje gehuurd hadden dat naast de villa staat. Wat kan ik hier over zeggen: Fantastisch! Wil je tot rust komen en écht genieten van je boek, het uitzicht, de omgeving, Hennie & Rob´s hartelijkheid,... dan moet je hier zijn. Hier krijg je meer...zoveel meer. Een glimlach die echt lacht, een praatje die je nooit vergeet, de details,...het is om in 1 woord te zeggen: puur.

Een paar maanden geleden ben ik nog eens terug geweest met mijn familie om te genieten van hun lunch: alles met zoveel liefde klaar gemaakt, de speech van Hennie alvorens aan tafel te gaan.... AF! Proficiat: dit zijn mensen met een hart voor wat ze doen en dat maakt nu het verschil met zoveel andere mensen die vergeten dat je passie moet hebben om mensen hun hart te veroveren en terug te laten komen.

Gereisd met partner in november 2013

Heerlijke energieke plek...

Marcel van Waardenburg
23-11-2013

Can Sueno is echt een fantastische plek. Rustig gelegen in de bergen bij Tabena. Hennie en Rob zijn supergastvrij en hebben veel voor hun gasten over. We hebben ontzettend genoten van de rust en het heerlijke eten, zowel ontbijt, lunch als diner, echt top. Wij waren er eind oktober, begin november 2013. Heerlijk weer en veel zonneschijn. Als je van huisdieren houdt ben je ook op de goede stek. De honden en katten zijn allemaal even lief met hun eigen karaktertje. Met hond Joey kun je heerlijk wandelen in de bergen in de omgeving van het huisje en hij brengt je altijd weer thuis zoals Rob zegt. Wij zaten in het houten huisje dat heel gezellig en knus is ingericht. Echt alles erop en eraan. Je kunt er prima zelf koken in de uitgebreide keuken. Echt een top, top, top locatie voor rustzoekers!

Gereisd met partner in oktober 2013

Bed and Breakfast info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.