Bed and Breakfast Can Sueno

Bed and Breakfast Can Sueno
9,6

18 tips over Bed and Breakfast Can Sueno

Marian Dekker, 18-3-2015
Zorg dat je op tijd reserveert want het is meestal snel vol.
Yolanda en Wout, 15-10-2014
Probeer een plekje te bemachtigen voor de lunch in het weekend, een ervaring op zich!
Henriette , 16-8-2014
Geniet van de heerlijke lunch of diner die Can Suena voor je kan maken, dit is een absolute belevenis!

Walter, 11-7-2014
Allereerst: geniet van de cabana en de unieke plek. Zorg er ook zeker voor dat je op vrijdag, zaterdag of zondag reserveert voor de lunch, een ervaring op culinair vlak, maar ook vanwege de ambiance en gezelligheid.
Dirk Raemaekers, 18-2-2014
Voor mensen die van het ongerepte, echte Spanje houden. Ver genoeg weg van de door massatoerisme verkrachte kusten.
Jennefer, 15-2-2014

Bezoek de plek en geniet!

Laat uzelf meeslepen door de uitleg vooraf over de heerlijkheden die in de keuken voor u worden bereid. Hennie zal traditioneel het belletje laten rinkelen en vol met liefde uitleg geven over het menu. Hoe en waarom is er voor bepaalde producten gekozen. Dit bijna betoverende begin van de culinaire belevenis maakt dat u van elke hap geniet. Ik beloof het u: U komt zeker terug voor een tweede (derde, vierde, etc) bezoek!

Marcel van Waardenburg, 23-11-2013
Wanneer je boekt reserveer dan gelijk een lunch in het weekend (vrijdag, zaterdag of zondag). Niet te evenaren, zo lekker, fantastisch bereid en opgediend.
Janna van Schooten, 19-10-2013
Met hond Joey op pad kom je altijd veilig thuis en schrikt de wilde dieren af!
Sander & Monique, 29-4-2013
Echt doen als je hier komt logeren: reserveren voor de lunch in het weekend, enkele maanden van tevoren want er zijn veel liefhebbers van Hennie’s passievolle en liefdevolle keuken!
Esther Brussee, 25-2-2013
De oude stad van Altéa (bovenop de berg), Valencía bezoeken via een rit door het binnenland (en terug over de snelweg), La Villa Joyosa (met de gekleurde huisjes), de wandelingen die 2 stappen vanuit de B&B al beginnen. Verder: raadpleeg Rob, hij bezit gouden tips.