Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Can Sueno

SpanjeValencia (Costa Blanca,Costa de Azahar)Tàrbena

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Can Sueno voor je op een rij gezet:

9.6FenomenaalScore uit 62 reviews

Meer bed & breakfast info

62 Reviews over Can Sueno

• 10Roos v Boerdonk18-11-2017

Topper!!

We gingen hier naar toe op aanraden van een vriendin die hier in Javea woont. We hebben hier een geweldige ervaring gehad. De lokatie was geweldig!!! Zo mooi in het binnenland. Het huis lag prachtig in een mooie tuin. Het was geweldig sfeervol ingericht! De ontvangst heel hartelijk. Vervolgens echt lekker gegeten . De gerechten waren smaakvol en werden mooi opgediend. De wijnen pasten hier voortreffelijk bij.

• 8Loes van der Laarse12-02-2017

Het eten is geweldig heel veel liefde in gestoken

Vriendelijk, passie, prachtige lokatie.

• 10Nico15-06-2016

Een droom

Het hele plaatje klopte , de plaats, de rust , de omgeving de kleuren de bloemen, het ontvangst, het eten het drinken , echt waar je moet hier zijn geweest om het zelf te ervaren. De opmaak van het eten en de smaak en de liefde van het vers bereide eten en zo smakelijk opgemaakt ook weer met kleur en bloemen , kortom je moet het zelf ervaren

• 9Hans Cerutti30-05-2016

Una experiencia unica, es todo un SUEÑO!

Nos ha gustado mucho su ubicacion, nos ha gustado mucho la Torensuite, nos ha gustado mucho el ambiente, nos ha gustado mucho su gente. La comida fantastica, el desayuno mas que fantastico, por lo cual solo puede decir, reserve la Torensuite, es un SUEÑO!!! Ha sido muy dificil despertar de este SUEÑO. Hennie y Rob muchas gracias por vuestra atencion!

• 9Korinne22-10-2015

Een parel...

Volstrekte rust... prachtige omgeving (veel mooier dan de kust van de Costa Blanca en wat een view vanuit het zwembad) ...super lekker eten... aangename temperatuur zelfs in hoogzomer.... zeer aangename gastvrouw en gastheer. Zeker reserveren voor de lunch! Dochter mist nog elke dag Joey, de hond.

• 10Marieke Vlaar04-07-2015

Een héél bijzondere beleving!

Wij hebben genoten van een heerlijke lunch en overnachting op een prachtige plek! Een beleving om nooit meer te vergeten. De uitzichten, de ontvangst, het eten, de ambiance, het appartement, het zwembad, de service, alles was even bijzonder en geweldig!

• 10Lotte10-05-2015

Wat een heerlijke plek

Wat een heerlijke plek is Can Sueno in Tàrbena! Het hartelijke stel Hennie en Rob heeft er voor gezorgd dat we heerlijk konden genieten van onze week vakantie. Een heerlijke maaltijd bij aankomst en een heerlijk ontbijt die ochtend! We verbleven in het appartement en hadden prachtig uitzicht! Alles is in stijl ingericht en goed verzorgd. Ook het uitzicht bij het zwembad is adembenemend. Bedankt voor het heerlijke verblijf en we komen zeker nog eens terug!

• 10Marian Dekker18-03-2015

"daar waar een droom, mooi is en…………mogelijk”

Midden in de bergen bij Tàrbena is Can Sueño gevestigd. Deze B&B met huiskamerrestaurant op vrijdag, zaterdag en zondag kenmerkt zich door originaliteit, passie, sterk kleurgebruik, verfijnde smaken en verse producten van top kwaliteit. De gerechten vormen in samenspel met de ambiance een prachtige symbiose.

Wij hebben daar op zondag 8 maart genoten van een poëtisch menu in een omgeving waar kunst en kleurgebruik je als fleurige vonken om de oren spatten. De magische combinatie van uniek talent en doorwrocht vakmanschap maakt hier van elk gerecht een waar kunstwerk.

De passie van Hennie en Rob vormen de drijfveer voor de voortdurende, zoektocht, naar unieke, culinaire combinaties. Daarvoor gebruiken ze hun eigen producten en onderhouden ze intensieve contacten met verschillende leveranciers uit de streek.

“Can Sueño; daar waar een droom, mooi is en…………mogelijk”

Het was voor ons een ware ontdekkingsreis.Bedankt en tot ziens, Kees & Marian Dekker

• 10Mayke28-02-2015

Een droom die uitkomt!

Wat een feest!!!! Alles klopt!! Wat een gastvrijheid! Wat een locatie met prachtig prachtig uitzicht!!! Wat een smaakexplosie van overheerlijke gerechten. Allemaal met zoveel liefde en zorg bereid en opgediend!!! Wat verstaan Hennie, Rob en hun lieve medewerkers de kunst om dromen uit te laten komen. Dank jullie wel!! Ik hoop snel weer te komen!!!

• 9Ellen van den Berg15-02-2015

Doen! Romantiek op een bergtop

Amandelbloesem in de sneeuw! Wauw. De lucht: zo blauw! Dat licht: kraakhelder. En die plek: good vibrations! Can Sueno is bij uitstek de plek om even van-de-wereld te zijn, de geest te laten waaien, nieuwe energie op te doen en te genieten van verstilde vergezichten. Bovendien is het een plek van mooi eten en drinken: verfijnde smaken, waanzinnige combinaties en elke gerecht een waar schilderijtje. Bijna zonde om op te eten! Het guesthouse, de cabaña, de tuin, Rob en Hettie hebben alles met aandacht en liefde vormgegeven. Kortom: Can Sueno klopt.

Bed & Breakfast Can Sueno info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)