Bed and Breakfast Can Sueno

9,5

52 reviews over Bed and Breakfast Can Sueno in het Nederlands

Topper!!

Roos v Boerdonk, 18-11-2017

We gingen hier naar toe op aanraden van een vriendin die hier in Javea woont. We hebben hier een geweldige ervaring gehad. De lokatie was geweldig!!! Zo mooi in het binnenland. Het huis lag prachtig in een mooie tuin. Het was geweldig sfeervol ingericht! De ontvangst heel hartelijk. Vervolgens echt lekker gegeten . De gerechten waren smaakvol en werden mooi opgediend. De wijnen pasten hier voortreffelijk bij.

Het eten is geweldig heel veel liefde in gestoken

Loes van der Laarse, 12-2-2017

Vriendelijk, passie, prachtige lokatie.

Een droom

Nico, 15-6-2016

Het hele plaatje klopte , de plaats, de rust , de omgeving de kleuren de bloemen, het ontvangst, het eten het drinken , echt waar je moet hier zijn geweest om het zelf te ervaren. De opmaak van het eten en de smaak en de liefde van het vers bereide eten en zo smakelijk opgemaakt ook weer met kleur en bloemen , kortom je moet het zelf ervaren

Een parel...

Korinne, 22-10-2015

Volstrekte rust... prachtige omgeving (veel mooier dan de kust van de Costa Blanca en wat een view vanuit het zwembad) ...super lekker eten... aangename temperatuur zelfs in hoogzomer.... zeer aangename gastvrouw en gastheer. Zeker reserveren voor de lunch! Dochter mist nog elke dag Joey, de hond.

Een héél bijzondere beleving!

Marieke Vlaar, 4-7-2015

Wij hebben genoten van een heerlijke lunch en overnachting op een prachtige plek! Een beleving om nooit meer te vergeten. De uitzichten, de ontvangst, het eten, de ambiance, het appartement, het zwembad, de service, alles was even bijzonder en geweldig!

Wat een heerlijke plek

Lotte, 10-5-2015

Wat een heerlijke plek is Can Sueno in Tàrbena! Het hartelijke stel Hennie en Rob heeft er voor gezorgd dat we heerlijk konden genieten van onze week vakantie. Een heerlijke maaltijd bij aankomst en een heerlijk ontbijt die ochtend! We verbleven in het appartement en hadden prachtig uitzicht! Alles is in stijl ingericht en goed verzorgd. Ook het uitzicht bij het zwembad is adembenemend. Bedankt voor het heerlijke verblijf en we komen zeker nog eens terug!

"daar waar een droom, mooi is en…………mogelijk”

Marian Dekker, 18-3-2015

Midden in de bergen bij Tàrbena is Can Sueño gevestigd. Deze B&B met huiskamerrestaurant op vrijdag, zaterdag en zondag kenmerkt zich door originaliteit, passie, sterk kleurgebruik, verfijnde smaken en verse producten van top kwaliteit. De gerechten vormen in samenspel met de ambiance een prachtige symbiose.

Wij hebben daar op zondag 8 maart genoten van een poëtisch menu in een omgeving waar kunst en kleurgebruik je als fleurige vonken om de oren spatten. De magische combinatie van uniek talent en doorwrocht vakmanschap maakt hier van elk gerecht een waar kunstwerk.

De passie van Hennie en Rob vormen de drijfveer voor de voortdurende, zoektocht, naar unieke, culinaire combinaties. Daarvoor gebruiken ze hun eigen producten en onderhouden ze intensieve contacten met verschillende leveranciers uit de streek.

“Can Sueño; daar waar een droom, mooi is en…………mogelijk”

Het was voor ons een ware ontdekkingsreis.Bedankt en tot ziens,

Kees & Marian Dekker

Een droom die uitkomt!

Mayke, 28-2-2015

Wat een feest!!!! Alles klopt!! Wat een gastvrijheid! Wat een locatie met prachtig prachtig uitzicht!!! Wat een smaakexplosie van overheerlijke gerechten. Allemaal met zoveel liefde en zorg bereid en opgediend!!! Wat verstaan Hennie, Rob en hun lieve medewerkers de kunst om dromen uit te laten komen. Dank jullie wel!! Ik hoop snel weer te komen!!!

Doen! Romantiek op een bergtop

Ellen van den Berg, 15-2-2015

Amandelbloesem in de sneeuw! Wauw. De lucht: zo blauw! Dat licht: kraakhelder. En die plek: good vibrations! Can Sueno is bij uitstek de plek om even van-de-wereld te zijn, de geest te laten waaien, nieuwe energie op te doen en te genieten van verstilde vergezichten. Bovendien is het een plek van mooi eten en drinken: verfijnde smaken, waanzinnige combinaties en elke gerecht een waar schilderijtje. Bijna zonde om op te eten! Het guesthouse, de cabaña, de tuin, Rob en Hettie hebben alles met aandacht en liefde vormgegeven. Kortom: Can Sueno klopt.

Stukje paradijs in Spanje.

Marcel en Heleen, 26-10-2014

Wat een heerlijke vakantie! In oktober 2014 hebben we een ruime week overnacht in de cabana. De eigenaren Hennie en Rob doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ook voor een (h)eerlijke lunch met veel aandacht voor de gasten kun je bij hen terecht. En heb je zin in een wandeling door de bergen, dan loopt de hond Joey vrolijk met je mee. Het enige dat je hier hoort is de fantastische natuur om je heen.

Kortom, wanneer je van rust, natuur en gastvrijheid houdt is dit "the place to be".

Lieve Hennie en Rob, bedankt voor deze heerlijke week!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Can Sueno in Tàrbena, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Can Sueno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Can Sueno scoort een 9.54 uit 10 op basis van 62 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: