Sorteren

Reviews over Tàrbena

Oase van rust (maar toch heel veel te doen)

Kirsten
    17-6-2018

Ik verbleef hier 4 dagen en op dag 1 merkte ik al dat dat te kort zou zijn.

Het appartement is heel sfeervol ingericht en heeft een heerlijke schommelstoel binnen en supercomfortabele relaxstoelen buiten. Vooral in die laatste kon ik uren van het fantastische uitzicht en het geluid van de vogeltjes genieten.

Ik heb hier zo ontzettend genoten. Ik heb allerlei leuke dingen gedaan en toch kwam ik helemaal tot rust. Ik kom graag nog eens terug. Zeker een aanrader!

Topper!!

Roos v Boerdonk
    18-11-2017

We gingen hier naar toe op aanraden van een vriendin die hier in Javea woont. We hebben hier een geweldige ervaring gehad. De lokatie was geweldig!!! Zo mooi in het binnenland. Het huis lag prachtig in een mooie tuin. Het was geweldig sfeervol ingericht! De ontvangst heel hartelijk. Vervolgens echt lekker gegeten . De gerechten waren smaakvol en werden mooi opgediend. De wijnen pasten hier voortreffelijk bij.

Een prachtige plek om heerlijk uit te rusten.

Inge Crokaert
    9-5-2017

Can Elisa is een heerlijke plek, midden in de bergen, ver van de drukke wereld. Een plaats om uit te rusten, te wandelen, te lezen en te genieten.

Op wandelafstand van het speciale dorp Tárbena, waar we rondslenterden, koffie op het terras dronken en heerlijk aten in het restaurant Els Tarbeners.

Ons verblijf met een uitgeruste kitchenette, tuinterras met ligzetels, zacht bed en mooie douche maakte van onze minivakantie een mooie herinnering.

Linda ontving ons liefdevol en was heel behulpzaam.

Zonder twijfel keren we weldra terug!

Het eten is geweldig heel veel liefde in gestoken

Loes van der Laarse
    12-2-2017

Vriendelijk, passie, prachtige lokatie.

Een droom

Nico
    15-6-2016

Het hele plaatje klopte , de plaats, de rust , de omgeving de kleuren de bloemen, het ontvangst, het eten het drinken , echt waar je moet hier zijn geweest om het zelf te ervaren. De opmaak van het eten en de smaak en de liefde van het vers bereide eten en zo smakelijk opgemaakt ook weer met kleur en bloemen , kortom je moet het zelf ervaren

Tàrbena scoort een 8,4 uit 10, op basis van 12 reviews