Bed and Breakfast Villa Pico ****

Bed and Breakfast Villa Pico
Bed and Breakfast Villa Pico
9,4

86 reviews over Bed and Breakfast Villa Pico in het Nederlands

Wat een mooie plek, een aanrader!

Jan-Willem & Henriette, 8-2-2018

Al veel over Villa Pico gehoord, en nu eens zelf beleefd. En we zijn zeker niet teleurgesteld. Een prachtige plek, rust, ontspanning, een gemoedelijke sfeer, vanuit je bed de zon zien opkomen boven de bergen, mooie omgeving. Zelfs konden we een keer buiten op het terras ontbijten, en dat in januari!

Remco is een hartelijke en behulpzame gastheer, zorgde voor heerlijk warm brood bij het ontbijt. Adviseerde over wandelingen en zette deze op de GPS.

Remco, dank je wel voor de gastvrijheid!

Geweldig met een grote G

Petra, 5-1-2018

In 1 woord fantasties.Een prachtig gelegen rustig B&B.super kamers en schoon.zeker een aanrader wanneer je van wandelen en fietsen houd.Naastbij gelegen benidorm en andere mooie plaatjes en dorpjes die Remco heeft laten zien...t was super...thanks...

super dagen gehad

rene en sandra, 5-1-2018

we hebben het super gehad niks aan te merken

de nieuwe eigenaar Remco is zeer gastvrij

mooi kamers en heel schoon

wij komen zeker terug de omgeving is super mooi maar wil je de drukte opzoeken dan is Benidorm erg leuk om naar toe te gaan

Geweldig

Marco, 26-11-2017

Echt geweldig de nieuwe eigenaar remco echt heel vriendelijk en behulpzaam klasse vent ontbijt goed en voldoende prachtig gewandeld daar met hulp van remco weet je echt naar de mooiste plekken te sturen remco bedankt voor de fijne week komen zeker nog eens terug

Zeker voor herhaling vatbaar!

Diana, 24-11-2017

Genieten van een heerlijk vers ontbijtje op het terras in de zon met een schitterend uitzicht....zo begonnen onze dagen bij Villa Pico! Mooie ruime en schone kamer, verschillende terrassen en gastheer Remco die vanalles kon vertellen over de wandelingen in de omgeving. Een heerlijk rustige omgeving en toch in de nabijheid van de drukte van bv Benidorm, beter kun je niet zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Komen zeker weer terug, was topvakantie.

Corina, 24-11-2017

Gastvrijheid, prachtig uitzicht, schitterende omgeving. Mooie ruime kamers

Lekker ontbijt met verse broodjes direct van de bakker. Remco informeerde ons over alle prachtige wandelingen en we kregen gps mee. Gastvrijheid is super. Uitzicht vanaf Villapico zo mooi!

Het is een mooie B&B met heerlijke terrassen om buiten te zitten. Het uitzicht op de bergen rondom is overweldigend en nodigt uit tot wandelen, wat erg goed mogelijk is in de buurt. Wij zaten in de Torenkamer en die biedt veel privacy en heeft een keukentje. De B&B beheerder, Remco, kan goed advies geven op dat gebied. Hij zorgt ook voor een heerlijk ontbijt met nog warm brood dat direct van de bakker komt. De stranden zijn makkelijk bereikbaar en het is gezellig dat bijna alles open is, ook buiten het seizoen. In Sella zelf kun je ook heel goed lunchen.

Top!

Marianne en Marjolijn, 10-5-2017

Zie het mooie Spaanse landschap nog steeds op mijn netvlies . Azuurblauwe zee , maar ook ruige bergen .

Wat een fijne week in jullie prettig voelende , vol goede energie B&B !!

Bovenal : jullie zijn schatten . Volop zorgzaamheid en betrokkenheid .

Een topadres , ook voor alleenreizigers .

Op naar de volgende boeking !

M&M

Fantastisch!

D. den Boon, 8-5-2017

Een fantastische week gehad. Geweldige lieve gastheren, die er alles aan doen om van het verblijf een groot succes te maken. Prachtige omgeving, waar je o.a mooie wandelingen kunt maken. Ook mountainbiken bleek een succes te zijn! Fijn, koel huis en erg prettige kamers. En dan heb ik het heerlijke ontbijt nog niet eens genoemd....Het zwembad is door de kinderen met veel plezier bezwommen en is een fijn afkoel plekje. We gaan absoluut vaker terugkomen bij Villa Pico!!

We worden stilaan vast meubilair

Wim, 11-4-2017

Alweer de vierde keer dat we in de lente naar Villa Pico gaan. De rust, de sfeer, de natuur, het contact met Benny & Harco én met het authentieke dorp... De service is werkelijk onovertroffen, en bovendien heel vriendelijk geprijsd. De eigenaars zijn ondertussen vrienden geworden (hoe kan het ook anders?). De vraag is dan ook niet of we teruggaan, maar wanneer (en liefst zo snel mogelijk).

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pico in Sella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pico scoort een 9.44 uit 10 op basis van 90 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: