Bed and Breakfast Villa Pico

103 reviews over Bed and Breakfast Villa Pico

• 2019
    9Ilona21-10-2019

Heerlijke plek!

Net thuis van een heerlijke week in Villa Pico. Wij zijn hier nu 2x geweest en nog steeds niet uitgekeken op de prachtige omgeving. Er zijn veel wandelroutes in de directe omgeving en op 25 minuten rijden zit je midden in de gezelligheid van Benidorm. Het dorpje Sella blijft ook mooi. Een paar restaurantjes, 2 bakkertjes, een klein buurtsupertje. Een huurauto is een must! De Bed and Breakfast was wederom heerlijk!! Fijne kamer met prachtig uitzicht, alles schoon en een behulpzame, vriendelijk gastheer! Wij komen graag voor een 3e keer terug.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 2018
    9mark george16-04-2018

Een dike aanrader!!

Voor mij was het perfect wat ik nodig had, rustig met de beste uitzicht van de heel dorp, mooi natuur, niet te ver van de zee, goedkoop, echte spanse cultuur, lekker eten, proper verblijf en een aangenaam onthaal.

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10An Willaert16-04-2018

Heerlijke B&B in authentiek, prachtig Spaans dorp!

Heerlijke B&B met geweldige, relaxte gastheer (Remco)! Alles is ronduit prima: - de bijzonder mooie ligging met uitzicht op de vallei, de bergen rondom en de zee in de verte, - de rust, - het gezellige, mooie, Spaans authentieke dorpje, - de verzorgde, comfortabele kamers. Remco trakteert je bovendien op prachtige handdoekkunst, - het lekkere ontbijt met ovenvers brood uit het dorp, - lekkere, authentiek Spaanse restaurants en bars in de buurt, - goed uitgeruste buitenkeuken met prachtig uitzicht als je graag zelf kookt, - ideale uitvalbasis voor magnifieke wandelingen in de buurt, - prima wandelkaarten én gps voor de wandelingen, - als je geen auto hebt, brengt Remco je zonder probleem naar het startpunt van verder gelegen wandelingen, het strand of de stad en komt hij je ook weer ophalen, - Remco houdt erg van dieren en gaat wekelijks naar het hondenasiel vlakbij Benidorm om honden uit te laten. Als je wil, kan je met hem mee.Leuk! -

Gereisd met vrienden in april 2018

• 10Gijs en Aty21-02-2018

Geweldige accommodatie en gastheer

Fijne kamer met veel privacy. Allerlei leuke zithoekjes in de tuin met overal een prachtig uitzicht op de bergen. Het is een klein dorpje met alle voorzieningen die je nodig hebt zoals bakker, restaurants, barretjes en twee kleine supermarktjes. Een ideale uitvalsbasis om te wandelen of te relaxen. Geen massa toerisme. De gastheer was heel behulpzaam. Wij hadden geen auto maar hij heeft ons meerdere keren naar een beginpunt van een wandeling gebracht. Het bed was goed evenals de elektrische kacheltjes die we kregen omdat de avonden nog koud waren. Er was in onze torenkamer ook een houtkachel maar daar zijn wij niet zo handig mee. Als we onze gastheer een app stuurden dan stond hij binnen no time klaar om ons te helpen of een vraag te beantwoorden. Al met al een superleuke vent.

Het is wel belangrijk dat je goed trappen kunt lopen, zowel in huis als in het dorpje.

Gereisd met partner in februari 2018

• 9Jan-Willem & Henriette08-02-2018

Wat een mooie plek, een aanrader!

Al veel over Villa Pico gehoord, en nu eens zelf beleefd. En we zijn zeker niet teleurgesteld. Een prachtige plek, rust, ontspanning, een gemoedelijke sfeer, vanuit je bed de zon zien opkomen boven de bergen, mooie omgeving. Zelfs konden we een keer buiten op het terras ontbijten, en dat in januari! Remco is een hartelijke en behulpzame gastheer, zorgde voor heerlijk warm brood bij het ontbijt. Adviseerde over wandelingen en zette deze op de GPS. Remco, dank je wel voor de gastvrijheid!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Petra05-01-2018

Geweldig met een grote G

In 1 woord fantasties.Een prachtig gelegen rustig B&B.super kamers en schoon.zeker een aanrader wanneer je van wandelen en fietsen houd.Naastbij gelegen benidorm en andere mooie plaatjes en dorpjes die Remco heeft laten zien...t was super...thanks...

Gereisd met vrienden in december 2017

• 10rene en sandra05-01-2018

super dagen gehad

we hebben het super gehad niks aan te merken de nieuwe eigenaar Remco is zeer gastvrij
    mooi kamers en heel schoon wij komen zeker terug de omgeving is super mooi maar wil je de drukte opzoeken dan is Benidorm erg leuk om naar toe te gaan

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Marco26-11-2017

Geweldig

Echt geweldig de nieuwe eigenaar remco echt heel vriendelijk en behulpzaam klasse vent ontbijt goed en voldoende prachtig gewandeld daar met hulp van remco weet je echt naar de mooiste plekken te sturen remco bedankt voor de fijne week komen zeker nog eens terug

Gereisd met partner in november 2017

• 9Diana24-11-2017

Zeker voor herhaling vatbaar!

Genieten van een heerlijk vers ontbijtje op het terras in de zon met een schitterend uitzicht....zo begonnen onze dagen bij Villa Pico! Mooie ruime en schone kamer, verschillende terrassen en gastheer Remco die vanalles kon vertellen over de wandelingen in de omgeving. Een heerlijk rustige omgeving en toch in de nabijheid van de drukte van bv Benidorm, beter kun je niet zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Corina24-11-2017

Komen zeker weer terug, was topvakantie.

Gastvrijheid, prachtig uitzicht, schitterende omgeving. Mooie ruime kamers Lekker ontbijt met verse broodjes direct van de bakker. Remco informeerde ons over alle prachtige wandelingen en we kregen gps mee. Gastvrijheid is super. Uitzicht vanaf Villapico zo mooi!

Gereisd met vrienden in november 2017

7 tips over Bed and Breakfast Villa Pico

• Karin, 22-10-2013

De lunch bij Maria was zo goed, dat we nog eens teruggingen. De kip in olie, vergezeld door gebakken champignons en salade waren overheerlijk. Laat Benny of Harco voor je reserveren en vergeet vooral niet te vragen naar de befaamde Flan de Túron!

• paul hartkamp, 06-11-2012

Ga wandeln; Ruik en proef de omgeving; dille, rozemarijn, venkel, tijm, enz.......En geniet van de prachtige uitzichten. Daarna thuis komen in het dorp en de Villa! Een werkelijke aanrader.

• Peter en Lucia van Diemen, 07-10-2012

Er is genoeg informatie beschikbaar over vele wandelroutes in de omgeving. Villa Pico biedt de mogelijkheid om de wandelingen met een GPS te lopen. Je kan ook gebruik maken van transfers naar bv. het strand, trein of vliegveld.

0 vragen over Bed and Breakfast Villa Pico

Bed and Breakfast Villa Pico info