Bed and Breakfast Villa Pico

9,4

89 reviews over Bed and Breakfast Villa Pico in het Nederlands

Een dike aanrader!!

mark george, 16-4-2018

Voor mij was het perfect wat ik nodig had, rustig met de beste uitzicht van de heel dorp, mooi natuur, niet te ver van de zee, goedkoop, echte spanse cultuur, lekker eten, proper verblijf en een aangenaam onthaal.

Heerlijke B&B in authentiek, prachtig Spaans dorp!

An Willaert, 16-4-2018

Heerlijke B&B met geweldige, relaxte gastheer (Remco)! Alles is ronduit prima:

- de bijzonder mooie ligging met uitzicht op de vallei, de bergen rondom en de zee in de verte,

- de rust,

- het gezellige, mooie, Spaans authentieke dorpje,

- de verzorgde, comfortabele kamers. Remco trakteert je bovendien op prachtige handdoekkunst,

- het lekkere ontbijt met ovenvers brood uit het dorp,

- lekkere, authentiek Spaanse restaurants en bars in de buurt,

- goed uitgeruste buitenkeuken met prachtig uitzicht als je graag zelf kookt,

- ideale uitvalbasis voor magnifieke wandelingen in de buurt,

- prima wandelkaarten én gps voor de wandelingen,

- als je geen auto hebt, brengt Remco je zonder probleem naar het startpunt van verder gelegen wandelingen, het strand of de stad en komt hij je ook weer ophalen,

- Remco houdt erg van dieren en gaat wekelijks naar het hondenasiel vlakbij Benidorm om honden uit te laten. Als je wil, kan je met hem mee.Leuk!

Geweldige accommodatie en gastheer

Gijs en Aty, 21-2-2018

Fijne kamer met veel privacy. Allerlei leuke zithoekjes in de tuin met overal een prachtig uitzicht op de bergen. Het is een klein dorpje met alle voorzieningen die je nodig hebt zoals bakker, restaurants, barretjes en twee kleine supermarktjes.

Een ideale uitvalsbasis om te wandelen of te relaxen. Geen massa toerisme.

De gastheer was heel behulpzaam. Wij hadden geen auto maar hij heeft ons meerdere keren naar een beginpunt van een wandeling gebracht.

Het bed was goed evenals de elektrische kacheltjes die we kregen omdat de avonden nog koud waren. Er was in onze torenkamer ook een houtkachel maar daar zijn wij niet zo handig mee.

Als we onze gastheer een app stuurden dan stond hij binnen no time klaar om ons te helpen of een vraag te beantwoorden. Al met al een superleuke vent.

Het is wel belangrijk dat je goed trappen kunt lopen, zowel in huis als in het dorpje.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pico voor je op een rij gezet:

Wat een mooie plek, een aanrader!

Jan-Willem & Henriette, 8-2-2018

Al veel over Villa Pico gehoord, en nu eens zelf beleefd. En we zijn zeker niet teleurgesteld. Een prachtige plek, rust, ontspanning, een gemoedelijke sfeer, vanuit je bed de zon zien opkomen boven de bergen, mooie omgeving. Zelfs konden we een keer buiten op het terras ontbijten, en dat in januari!

Remco is een hartelijke en behulpzame gastheer, zorgde voor heerlijk warm brood bij het ontbijt. Adviseerde over wandelingen en zette deze op de GPS.

Remco, dank je wel voor de gastvrijheid!

Geweldig met een grote G

Petra, 5-1-2018

In 1 woord fantasties.Een prachtig gelegen rustig B&B.super kamers en schoon.zeker een aanrader wanneer je van wandelen en fietsen houd.Naastbij gelegen benidorm en andere mooie plaatjes en dorpjes die Remco heeft laten zien...t was super...thanks...

super dagen gehad

rene en sandra, 5-1-2018

we hebben het super gehad niks aan te merken

de nieuwe eigenaar Remco is zeer gastvrij

mooi kamers en heel schoon

wij komen zeker terug de omgeving is super mooi maar wil je de drukte opzoeken dan is Benidorm erg leuk om naar toe te gaan

Geweldig

Marco, 26-11-2017

Echt geweldig de nieuwe eigenaar remco echt heel vriendelijk en behulpzaam klasse vent ontbijt goed en voldoende prachtig gewandeld daar met hulp van remco weet je echt naar de mooiste plekken te sturen remco bedankt voor de fijne week komen zeker nog eens terug

Zeker voor herhaling vatbaar!

Diana, 24-11-2017

Genieten van een heerlijk vers ontbijtje op het terras in de zon met een schitterend uitzicht....zo begonnen onze dagen bij Villa Pico! Mooie ruime en schone kamer, verschillende terrassen en gastheer Remco die vanalles kon vertellen over de wandelingen in de omgeving. Een heerlijk rustige omgeving en toch in de nabijheid van de drukte van bv Benidorm, beter kun je niet zitten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Komen zeker weer terug, was topvakantie.

Corina, 24-11-2017

Gastvrijheid, prachtig uitzicht, schitterende omgeving. Mooie ruime kamers

Lekker ontbijt met verse broodjes direct van de bakker. Remco informeerde ons over alle prachtige wandelingen en we kregen gps mee. Gastvrijheid is super. Uitzicht vanaf Villapico zo mooi!

Het is een mooie B&B met heerlijke terrassen om buiten te zitten. Het uitzicht op de bergen rondom is overweldigend en nodigt uit tot wandelen, wat erg goed mogelijk is in de buurt. Wij zaten in de Torenkamer en die biedt veel privacy en heeft een keukentje. De B&B beheerder, Remco, kan goed advies geven op dat gebied. Hij zorgt ook voor een heerlijk ontbijt met nog warm brood dat direct van de bakker komt. De stranden zijn makkelijk bereikbaar en het is gezellig dat bijna alles open is, ook buiten het seizoen. In Sella zelf kun je ook heel goed lunchen.

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Pico voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Villa Pico in Sella, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Villa Pico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Villa Pico scoort een 9.42 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: